Nostaako pillunnuolenta kalun?
Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:
Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".
Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D
Kommentit (128)
No ei nosta,varsinkaan jos klitoriksen nuppia nuoleskelee. Sitä pitää antaa ymmärryksellä.
Kyllä se lerpahtaa. En minä saa mitään toisen alapään nuolemisesta, kyllä naisenkin pitää tehdä jotain minun kiihottumisen eteen.
Aloittajan mies ei halua nuolla pillua. Ihan ymmärrettävää ja yleistä. Olisit kiitollinen että tekee sitä mieliksesi kaikesta huolimatta.
Tyttöystävän kanssa telttaretkellä kokeilin nuolla. Haju oli aivan karmea, halut meni. En ole senjälkeen pillua nuollut enkä nuole.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa telttaretkellä kokeilin nuolla. Haju oli aivan karmea, halut meni. En ole senjälkeen pillua nuollut enkä nuole.
Miten voit panna niin pahanhajuista? Pillun tuoksu on ihana jos naisen ominaistuoksu on muutenkin hyvä. Eri asia jos on joku tulehdus päällä tai ei huolehdi hygieniasta mutta ei kai silloin kehtaa pannakaan sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nostais ku olis joku jota nuolis!
M66
Ootko ikinä saanu kokeilla edes? Mulla kyllä saa seisomaan, jos on meinannut lopahtaa. Ja sitten kun vielä samalla kuvittelee jotain kiihottavaa: jonku toisen naisen siihen, tai useammankin... Toinen nainen vois vaikka hyväillä mun peppua ( siis kuvittelen)
M67
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lerpahtaa. En minä saa mitään toisen alapään nuolemisesta, kyllä naisenkin pitää tehdä jotain minun kiihottumisen eteen.
Minulla kyllä klitta turpoaa ja paikat kostuu kun otan suihin mieheltä tai annan suuseksiä naiselle. Toisen nautinto ja myös se itse toiminta kiihottaa, pillun kohdalla myös maku ja tuoksu.
Minulla on nykyään mies joka ei kiihotu nuolemisesta niin en ole ikinä päästänyt nuolemaan koska ei se sitten myöskään olisi hyvää :( otan kyllä häneltä suihin koska tykkään siitä itse ja kiihotun siinä, lihaksia jännittämällä voin saada orgasminkin
Nostaa. Kun saa nuolla mahdollisomman kusista pillua meinaa laueta ihan siitä jo.
Nostaa. Nautin suunnattomasti nuolemisesta ja mitä enemmän vaimo kiihoittuu sen kovemmaksi tulee kulli. Pillun nuolemiseen ei kyllästy ikinä.
Kyllä täälläkin alkaa vähän veltostamaan nuolemisen aikana, mutta kun rouva saa nuolemisesta tarpeeksi ja työnnän kalun sisään ja katson rouvan ilmettä kun naiminen alkaa, kalu jäykistyy sekunneissa nähdessäni sen nautinnon määrän kasvoilla. Rouvan ollessa nuoltavana tai naitavana, rakastan katsella hänen nautinto ja tästä olen nauttinut viidellä vuosikymmeneellä.
Kyllä seisoo jo ennen sitä. Naisille vinkiksi: levittäkää pillulimaa lautaseen ympäriinsä ja laittakaa se lattialle. Tämän jälkeen nuolette sitä vartin keskeytyksettä ja mietitte, onko asento ja maku hyvä.
Yleensä keskityn suuseksin antamiseen niin paljon, että se aiheuttaa kalun pehmenemistä, mut naisen lähestyvä orgasmi aiheuttaa ihan kivikovan stondiksen muutamassa sekunnissa
Vierailija kirjoitti:
Yleensä keskityn suuseksin antamiseen niin paljon, että se aiheuttaa kalun pehmenemistä, mut naisen lähestyvä orgasmi aiheuttaa ihan kivikovan stondiksen muutamassa sekunnissa
Juuri näin!
M62
Vierailija kirjoitti:
Sama! Mulla se sykli menee yleensä niin, että kun menee sinne naisen jalkojen väliin nuolenta mielessä, niin alkuun se pimpsan tuoksu ja maku kiihottaa ihan hulluna, mutta kun sitä aikansa nuolee niin se jotenkin laimenee ja sitten kalukin saattaa lörpsähtää, kunnes näkee ja tuntee ja kuulee kuinka nainen on tulemisen partaalla ja lopulta tulee, niin johan on tappi ojossa!
Alussa yleensä seisoo, mutta ei se kestä. Keskityn niin paljon siihen nuolentaan itsessään ja naisen nautintoon, että samalla oma penis kyllä menee yleensä löysäksi tai puolikovaksi. Oma naiseni ei ole tuosta valittanut. Eikä se minuakaan haittaa, koska ajattelen että kun nuolen, se on keskittymistä vaativaa hommaa, ja on inhimillistä ettei silloin ole itse niin kiihottunut. Rakastan naisystäväni pillua silti.