Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostaako pillunnuolenta kalun?

Vierailija
18.09.2013 |

Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".

Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirjoitus!

N65

Vierailija
122/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

Sama! Mulla se sykli menee yleensä niin, että kun menee sinne naisen jalkojen väliin nuolenta mielessä, niin alkuun se pimpsan tuoksu ja maku kiihottaa ihan hulluna, mutta kun sitä aikansa nuolee niin se jotenkin laimenee ja sitten kalukin saattaa lörpsähtää, kunnes näkee ja tuntee ja kuulee kuinka nainen on tulemisen partaalla ja lopulta tulee, niin johan on tappi ojossa!

Siis tämä ihaja kirjoitus!

N65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa, nostaa! Kun meinaa keskes kaiken lopahtaa, vaimolle ensin orkku ja sitten pillun nuolemista niin johan taas matka jatkuu ja itsekin saan orgasmin!

Mies yli 60v.

Vierailija
124/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihanaa siirtyä nuolemaan naisen alapäätä, kun kalu meinaa lähteä pienenemään... Se on niin kaunod! Aina välillä pysähtyy katsomaan sitä ja sitten taas jatkaa nuolemista. Kalu kyllä siitä kovettuu ja voin tehdä itselleni orkun!

M62

Vierailija
125/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan ihanaa siirtyä nuolemaan naisen alapäätä, kun kalu meinaa lähteä pienenemään... Se on niin kaunod! Aina välillä pysähtyy katsomaan sitä ja sitten taas jatkaa nuolemista. Kalu kyllä siitä kovettuu ja voin tehdä itselleni orkun!

M62

Näinhän se on😋

M66

Vierailija
126/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan ihanaa siirtyä nuolemaan naisen alapäätä, kun kalu meinaa lähteä pienenemään... Se on niin kaunis! Aina välillä pysähtyy katsomaan sitä ja sitten taas jatkaa nuolemista. Kalu kyllä siitä kovettuu ja voin tehdä itselleni orkun!

M62

Näinhän se on😋

M66

Entäs nainen? Koska hän saa orgasmin?🙄

N59

Vierailija
127/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Miten siis teet sen orkun?

N60

Vierailija
128/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Miten siis teet sen orkun?

N60

No, ihan vaan runkkaamalla!