Nostaako pillunnuolenta kalun?
Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:
Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".
Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D
Kommentit (128)
Nousee kyllä ja kakkosta nuollessa nousee kovimmilleen. Se vaan kiihottaa niin kovasti ja kun vaimoni yleensä alkaa hiljalleen voihkimaan siinä vaiheessa kun kieli menee pyllylle. Yrittää kyllä toisinaan kieltää sinne menemästä. :D
Kun nainen pimpin tuo nuoltavaksi ja tulee käsky nuole.
Takuu varmasti on kovana kulli.
Tänään nuolin hetken muna pystyssä. Tuli panon jälkeen kiire kauppaan ja unohdin pestä kasvot. Oli varsin mukava aromi maskin sisällä kun oli kaupassa :D
Itse tykkään todella paljon pillun nuolemisesta, ainakin oma vaimo maistuu tosi hyvälle, ei se muna silti kovana pysy jollei sitä kosketa. Homma toimii hyvin niin että vaimo istuu naamalle, niin saa nuolentaa siihen kohtaan kun haluaa ja ite hieron kalua senverran että pysyy pystyssä niin vaimo voi siirtyä ratsaille heti kun on orkun saanut. Siinä on ihan tajuton orkku itelläkin kun vaimo valuttaa ensin omat mehunsa mun suuhun
Nostattaa yhtälailla kalun pystyyn kuin naiset kostuu ottamslla miehiltä suihin. Joillain näin ja joillain ei.
Useimmiten kun vaimoa nuolen(ja teen sitä hyvin mielelläni) ei mulla yleensä seiso koska keskityn siihen pillun nuolemiseen. Useasti se tosin seisoo jo ennen kuin alotan nuolemista, mutta seisokki kyllä laskee nuolemisen aikana. Nuolemisen jälkeen kun vaimo vähän runkkaa/imee niin kyllä se kulli siitä hyvin nopeasti kovettuu kun tietää että liukas pillu odottaa. Ei tämä ainakaan vaimoa ole mitenkään haitannut, joskus asiasta ollaankin juteltu. Nuoleminen kestää normaalisti 10min-30min niin ei siinä seisokkiin voi keskittyä koska silloin ei kunnolla keskity nuolemiseen.
Nostais kyllä mutta siveysvyö estää kunnon erektion...kiristää.
Itse nuolentakin juu, mutta enemmön se miten naiseni siihen reagoi.
Ja koska hän rakastaa sitä ja hön kiihottuu siitä, mä kiihotun kun hln vaikeroi himosta. Yleensä pidän häntä orgasmin rajalla pitkään. Loperan kun hön on laukeamaisillasn ja aloitan hetken päästä uudelleen.
Joskus nuolen loppuun, joskus taas tulen hänen sisään kovaa naiden ja hän laukeaa nopeasti joko sormilla auttaen tai joskus jo kun kalu jysähtäö hönen pilluun...
Eli kyllä kiihotun kun nuolen naistani.
Vierailija kirjoitti:
Nostais kyllä mutta siveysvyö estää kunnon erektion...kiristää.
Sama täällä. Onneksi lukko aukeaa aina joskus jo ennen nuolentaa.
Se nuoleminen on ihan raakaa työtä, vaikka ihan kivaa työtä onkin.
Jos tykkää alistusleikeistä, niin varmaan kiihottuu alisteisesta asemasta. Itsellä käy niin, että seisokki hiipuu hiljalleen. Ei tosin ole ongelmaa saada uudelleen kovaksi. Varmaan samoin kuin naisilla osa tykkää kun kullia survoo kurkkuun ja suurinosa ei. Ei se nuoleminen mitään herkkua ole, mutta esileikkinä ok.
Useimmiten ei. Riippuu ihan täysin pillun ulkonäöstä, useimmilla on melko ruma. Jos on vaalea ja esteettinen viivapillu (joka on kiinni hoikassa, atleettisessa ja pyöreäperseisessä naisessa), niin sitten kyllä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten ei. Riippuu ihan täysin pillun ulkonäöstä, useimmilla on melko ruma. Jos on vaalea ja esteettinen viivapillu (joka on kiinni hoikassa, atleettisessa ja pyöreäperseisessä naisessa), niin sitten kyllä.
M35
Useimmilla ruma? Montako oot nähny? Mulla ainakin tehoaa!!!
M67
Nostaa .Nuorempana kiihotti niin paljon että laukesinki muutaman kerran pillua nuollessa.
Ihan varmasti nostaa. Jos on vielä perushygieniastaan huolehtiva ja tupakoimaton ja alkoton friidu, niin maku on taivaallinen. Oma vaimo saa parhaimmillaan parikin orgasmia jo nuolemisessa. Se vasta stondista kovettaakin.
M29
Meilläkin vaimolla kakkosen ympäristö on kiellettyä aluetta, mutta joskus täytyy olla vallaton tuhma poika ja käydä siellä hyväilemässä. Joskus on suuseksiä antaessa sormettanut kaksi sormea käännettynä taaksepäin ja juuri h-hetkellä työntänyt peukalon kakkoseen. Jos ajoitus on ollut oikea, ei vaimo ole kiimassaan enää voinut kieltää ja orgasmit olleet tavallista rajumpia. Mutta sen verran häveliäs on, ettei mitään sano sen jälkeen ja jatkossa on taas kielletty. Täytyy joku kerta yrittää nuolla kakkosta.