Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostaako pillunnuolenta kalun?

Vierailija
18.09.2013 |

Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".

Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]

Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".

Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D

[/quote]

Kyllä seisoo kun saa puhdasta vittua nuolla, tosin ajattelen että toinen nainen olisi imuttamassa kyrpääni M

Vierailija
22/128 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ketju lueskella ja haaveilla samalla. :)

Itse en aiemmin pitänyt suuseksin saamisesta, koska koin sen jotenkin liian jännittävänä; on niin intensiivistä. Nykyään, kun olen naimissa ja meillä on turvallinen rakastava suhde, niin olen oikeasti alkanut nauttia suuseksistä. Mieheni on sitä aina mielellään antanut ja kiihottuu siitä itsekin. Viimeksi eilen illalla antoi huikeaa suuseksiä ja samalla työnsi melkein koko käden sisään, kun nautin niin paljon ja olin aivan litimärkä. Joskus suuseksin jälkeen tahdon itse minuutin pari levätä ennen kuin mies työntyy sisälle, koska olen niin herkillä, että kosketus tekee melkein kipeää. Joskus taas tahtoisin heti kullin sisälle ja että mies rynkyttäisi oikein kovaa. Välillä miehellä laskee seisokki nuolemisen aikana, mutta kyllä se heti pystyyn ponnahtaa, kun pari vetoa kädellä hyväilee. Eli ei siinä välttämättä ole kyse tosiaan siitä, etteikö mies kiihottuisi pillunnuolennasta, mutta se heppi ei vain jaksa olla 100% valmiudessa sitä koko aikaa, jos nuoleminen kestää pidempään ja vaatii runsaasti keskittymistä. Sama homma, kun mieheni nauttii kovasti fistaamisesta. Siihen saa uppoamaan aikaa ihan huolella, eikä hänellä todellakaan koko aikaa seiso kivikovana. N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatketaan sitte tätä juupas eipäs väittelyä täällä kun koko ajan joku haluas nostss tämän topikin ylös. Eli ei kiihota nuoleminen. Naisen pitää tehdä jotain munalle jotta se seisoo.

Vierailija
24/128 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä tätä toisinpäin :) Kiihotutko itse antaessasi miehelle suuseksiä? Minä en kiihotu, vaikka tykkäänkin sitä tosi paljon antaa. Siinä toista työstäessä keskittyy siihen mitä tekee, miten toisen vehje ja koko kroppa siihen ihanasti reagoi. Ei se kiihottumattomuus (..) tarkoita ettei siitä pitäisi. Keskittyminen on vaan jossain muualla kuin vastaanottamisessa ja omassa nautinnossa. 

Vierailija
25/128 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä minä vaan todellakin kostun antaessani miehelle suuseksiä. Toimii ihan kelpo esileikkinä itsellenikin tämän tarjoaminen.

Vierailija
26/128 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee onko kyseessä jännämies vaiko ei.

Vierailija
27/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. vaikuttaisi siltä että miehesi ei joko tykkää tuosta hommasta, tai on sitten epävarma osaako. Itse ainakin kiihotun nuolemisesta, erityisesti silloin kun naiseni tykkää ja kiihottuu siitä ja on orgasmin partaalla.

Joskus on saattanut käydä niin että jos nainen stressin tai jonkun muun asian takia ei tunnu saavan orkkua ja nuoleminen on jo käynyt vähän työksi niin kyllä silloin oma kiihotuskin lerpahtaa. Mutta tässä on jo varmaan sellaisesta vartin tai puolen tunnin "työskentelystä" kyse.

Miehet voi olla hyvinkin herkkiä oman seisokkinsa kanssa. Ja pahinta voi olla se kierre kun huomaakin että "Apua, mulla ei seisokaan enää!" Ja sitten alkaa keskittyä siihen että kiihottuisi mutta samalla pitäisi keskittyä lukemaan naisen fiiliksiä ja olla rentona :D

Voiko olla että makusi tai tuoksusi tai joku muu siellä haaroissasi häiritsee? Kysy vaan rohkeasti mieheltäsi..

Vierailija
28/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itselläni on sama juttu eli naiselle suuseksiä antaessa kaluni laskee vaikka olisikin ollut jäykkänä alussa. Haluaisin että minua myöskin kosketeltaisiin samalla - Myös suuseksin antaminen on suulle fyysisesti raskasta, melkein keskittyy toisen nautintoon enemmän ja työn tekoon että oma halu kuin lähtee. Tykkään ottaa vastaan suuseksiä paljon mielummin kuin antaa sitä, vaikka rakkaalle annan koska vain (en koe naisen nuolemista mitenkään eritoten kiihottavana :)! 

Vierailija
29/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laskee ja laskee sen vuoksi jotta keskityn niin hyvin tuottamaan Naiselle hyvää ja seuraan tekojeni vaikutusta. Jos Nainen samalla koskee heppiini jotenkin, niin sitten kyllä seisoo. Eipä ole kyllä ollut ongelma.. =)

Vierailija
30/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta nuo kaikki ylläolevat kommentit! Ei se naisen nuoleminen ole mitenkään simppeliä hommaa, etenkin kun haluaa että se naisesta todella tuntuu hyvälle eikä mitään himoissaan kielellä lirputtamista. Hommaa ei tietenkään helpota se että naisella on eri kerroilla hiukan erilainen fiilis, ja tuntuma muuttuu tietenkin kokoajan suuseksin aikana. Täytyy kuunnella naista, hänen reaktioita, vaihtaa ja kokeilla eri tyylejä; hitaasti, kevyesti, nopeasti, voimalla... pyöritellen, ylös-alas...

Toisilla naisilla on tosi herkkä klitta ja orkku voi olla hyvinkin haasteellinen saavuttaa. Toki hommaa hankaloittaa sellainen pieni seikka että harva mies itse tietää miltä naisesta klitorishyväily tuntuu :)

Vierailija
31/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa...

Tietääkseni miehelläni ei ole mitään suuseksin antamista vastaan, ihan mielellään/vapaaehtoisesti antaa. Ja tulenkin aika nopeasti, osaa hommansa. Olen itsekin, kuten varmaan suurin osa naisista, miettinyt tuota haju/maku juttua. Olen itse vähän neuroottinenkin alapään puhtauden suhteen ja tulee kyllä iltapesulla aina pestyä ja jos vaikka päivällä aletaan hommiin, käyn keskenkaiken pesulla, vaikka homma vähän keskeytyykin... Eli puhtaudessa ei varmaan ongelmia, normaalista hajusta/mausta en sitten suuremmin tiedä, ei mitenkään hirveälle ainakaan omien sormien kautta haise.. pitää varmaan kysyä tuosta joskus :)

Mutta kivoja vastauksia, kiitoksia :)

Vierailija
32/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni kiihotuu kovast suuseksiä minulle antaessaan, ja myös toisinpäin kun minä annan, kiihotun.

Vierailija
33/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan tule mieleen, että miehillä, joista itselläni on kokemusta, olisi seisokki pysynyt nuolemisen aikana mutta en ole nähnyt sitä ongelmana. En itsekään kiihotu jos otan mieheltä suihin vaan kaipaan sitten oman lämmittelyni.

Vierailija
34/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hommaa vaatii keskittymistä. Tuskin miehillä pysyy pystyssä jos nuoleminen kestää enempää kuin parikin minuuttia.

Vierailija
35/128 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]

[/quote]

Eli miehen pitäisi olla hetivalmis panokone, joka toteuttaa naisen toiveet ilman omia mielipiteitä? Älä nyt suutu, kun vähän provoilen, mutta on vain niin hauska lukea näitä palstan juttuja. Usein näissä miehen rooliksi jää olla väärässä/huono. Jos joku mies ihmettelisi, kun nainen ei ole kiimasta märkänä hänen kullia nuoltuaan, se äijä teilattaisiin täällä heti.

Vastauksena kysymykseesi. Meitä miehiä kun on niin paljon erilaisia, kuten naisiakin. Kaikille suuseksin antaminen ei ole tarpeeksi kiihottavaa, vaikka siitä pitäisikin. Itselläkin vaihtelee. Useimmiten tuo riittää varsin hyvin.

Vierailija
36/128 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tykkään antaa suuseksiä, mutta on se yleensä sen verran tarkkaa hommaa että kyllä siinä saattaa lerpahtaa kun keskittyy liikaa tekniikkaan, ja yleensä asentokin on hankala. Vaikea pysytellä kiihottuneena jos samaan aikaan sattuu. :)

(Miksi minä edes luen näitä, kun nykyinen ei halua saada eikä antaa?)

Vierailija
37/128 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin seisoo ja kunnolla, kun pillua nuolen, se on niin kiihottavaa. Ymmärrän kyllä ap:ta, ainakin meillä rouva tykkää saada orgasmin jälkeen kovaa kullia heti sisäänsä. Siitä se vasta huuto ja kiemurtelu alkaa, mutta kyllä sykkivää orgasmipillua on ihana panna.

Vierailija
38/128 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille:

En suutu. Vaikka haluaisinkin, että mieheni (ja miehet yleensä) olisivat aina valmiita panokoneita, niin ymmärrän kyllä, ettei näin ole... En tosin näe siinä hirveän suurta itsekkyyttä, jos yhdyntää edeltäisi "vuoropäivin" annettu suuseksi toiselle (joojoo, ei aleta laskemaan päiviä/kertoja kuitenkaan...). Itse hyppään ratsastamaan suoraan, jos otan mieheltäni suihin. Jos en ole silloin tarpeeksi märkä, niin liukkari auttaa. Valitettavasti miehille ei tälläisia nopeita ja helppoja apukeinoja yhdyntävalmiuden saavuttamiseen taida olla.

p.s. eilen harrastettiin kuusysiä sormeilun jälkeen, toimi. Tosin siinä ei samalla tavalla nauti kuin yksipuolisessa suuseksissä....

Vierailija
39/128 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me miehetkään kaikki olla samanlaisia, toisilla nousee kulli pystyyn pillua nuollessa ja toisilla ei. 

T: mies

Vierailija
40/128 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kiihotun nuolemisesta. Ja vaikka kestää pidempään kuin pari minuuttia, jäykkyys säilyy. Varmasti hyvin yksilökohtaista kuten kaikki muukin seksissä.