Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko nyt sossu käymään tmv??

Vierailija
22.04.2010 |

Mulla on 5v ja 8v pojat ja kun ne meni nukkumaan eilen klo 19.30 (nukahtavat täyteen uneen alle 30min),lähdin käymään kaupassa. Meni noin 45min.

Vanahempi pojista tiesi et meen ja hänellä oli puhelin sitä varten sängyn vieressä jos oisivat heränneet.

Puhelimeen 1 näppäimeen on laitettu mun nro ja 2:seen lasten pappa ja pojat osaa käyttää puhelinta ja nrota hyvin.

Mitään ei tapahtunut siis. Mut naapurit näki kun lähdin ja tulin ja taisivat tietää et pojat on nukkumassa kotona.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku vitsi? Onko olemassa joku laki ettei tuon ikäisiä saa jättää kotiin ilman aikuista tunniksi tai pariksi? Ei kai? Johan tuossa iässä mennään pitkin kyliä ilman aikuisen valvontaa, 8-vuotias kouluunkin.

Vierailija
22/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin 4v. isommat kattovat perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä pääset kauppaan muulloinkin. Ihme selitystä!!

Vierailija
24/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 8 v ei ole kypsä vastaamaan siitä 5-vuotiaasta. Minä ihmettelen miten moni jättäisi tuon ikäset keskenään.

Vierailija
25/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku vitsi? Onko olemassa joku laki ettei tuon ikäisiä saa jättää kotiin ilman aikuista tunniksi tai pariksi? Ei kai? Johan tuossa iässä mennään pitkin kyliä ilman aikuisen valvontaa, 8-vuotias kouluunkin.

Ei voi vaan tajuta miten moisesta asiasta, jotkut tekee täällä kauheen ongelman.

Vierailija
26/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaskin voi aivan hyvin olla yksin.

Vierailija
27/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sos.tt. Ls-ilmoituksen tekeminen olisi tuosta aiheellista.

22

Vierailija
28/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei voi velvoittaa ottamaan vastuuta 5-vuotiaasta.Valitettavan usein suomalainen äiti ajattelee,että kyllä ne lapset on ennenkin yksin/keskenään olleet,turhaa paapomista tällaiset. No ei kuulkaa ole,meillä on Suomessa henkisesti helkatin huonosti voivia lapsia mm- liiallisen itsenäisyyden vaatimusten vuoksi.

Vierailija
29/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onka kysymyksiin ei ap vastannut.

Vierailija
30/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuli kauheet koko elämän kestävät traumat ja hylkäämiskokemukset lapsille, kun äiti kävi ruokakaupassa yksin.

Vierailija
31/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huolestuttavinta tuossa on nyt lähinnä se miten tuon ikäiset lapset toimisivat, jos jotakin sattuisi, kotona tai äidin kauppareissun aikana. Mutta nähtävästi ap ja te muut olette varmoja siitä, ettei mitään voi sattua. Toivotaan niin. Mutta kannattaa varautua tosiaan siihenkin, että mikäli koulussa ja pk:ssa kuullaan tuosta ovat he velvollisia tekemään ls-ilmoituksen.

Vierailija
32/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän, et niistä tulee niin epävarmoja, et ne ei halua olla yksin kotona hetkeäkään.

Meidän lapset on lukemassa kirjoja tai katsomassa telkkaria, jos oon jonkun tunnin poissa, ei sitä tartte panikoida turhasta, ja 7 v menee omatoimisesti yksin kouluun, ni mikä tässä nyt sitten on niin vaikeaa?

Vierailija
33/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin siitä mitään seuraisi.

Poikasi ovat jo niin isoja.

Olen lastensuojelun asiakas ja ainakin täällä on ihan ok, jos jättää hetkeksi tuon ikäiset lapset yksinään. Koko yöksi ei saa jättää.

Itse käytän koiran joka aamu, kun lapset vielä nukkuu ja illalla, kun ovat jo nukahtaneet ja tämä on lastensuojelun mielestä ihan ok.

Minunkin lapset tietää missä olen jos sattuvat heräämään ja kännykät on molemilla, joten voivat soittaa ja kysyä.

Vierailija
34/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tämä äiti pääsisi muulloinkin kauppaan.

Miksi hankitte lapsia, jos heidän on oltava aikuisia ja pärjätä yksin noin nuorena.

ja PS olen itse yh ja en jättäisi yksin!

Vierailija
35/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huonosti!!

Vierailija
36/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä on tämä 8v koulun jälkeen?

Vierailija
37/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko tämä provo?

Vierailija
38/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tää äiti vietä siellä 6:tta tuntia. Vähän suhteellisuuta!

Vierailija
39/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänellä on kova hinku jäädä yksin kotiin siksi aikaa kun kipaisen lähikaupassa.

Mutta hän haluaisi että 5-vuotias jäisi hänen seurakseen pelaamaan tai leikkimään koska yksin on tylsää.

Vierailija
40/57 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko tämä provo?

Minä en ymmärrä miten näin moni on sitä mieltä, että 5 v. voi olla kotona yksin illalla. Edes tuntia, edes sisaruksen seurassa, jos hänkin on vasta 8 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi