Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virikelapset pois päiväkodista!

Vierailija
21.04.2010 |

Ja tilalle työssäkäyvien vanhempien lapset. Tämä on suuri vääryys, että jotkut pitää lapsiaan huvin vuoksi päiväkodissa ja meille työssäkäyville vanhemmille sanotaan "ei oo vapaita paikkoja". Ihan järjetöntä! Tuntuu suurelta vääryydeltä että meidän työssäkäyvien maksamista verovaroista kustannetaan tällainen epäoikeudenmukainen käytäntö! Me maksetaan verotuksen kautta naapurin virikelasten hoitopaikat ja omille lapsille ei löydy päiväkodista tilaa.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissäkin kunnissa se hoito täytyy aloittaa silloin kun kunta haluaa, ei silloin kun itsellä olisi tarve...

Hei haloo itsellesi! Hoitopaikkatakuu on VAIN PARISSA KUNNASSA.

hei haloo! Nykyään on olemassa hoitopaikkatakuu, eli lapsi pääsee samaan päiväkotiin takaisin, jos on vähintään 4 kk poissa. Kannattaa kysellä päiväkodista.

Vierailija
142/145 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olette valinneet sellaiset päättäjät.

Minulla on niin pienet tulot, että lapset saavat ilmaisen hoitopaikan. Iloisesti vietän luppovuotta vauvan kanssa kotona ja aion jäädä kotihoidontuellekin hänen kanssaan, ettei tarvitse lähteä huonopalkkaiseen työhön.

Mukava pitää pieni breikki töistä, että jaksaa taas olla muutaman vuoden, ennen kuin teen seuraavan vauvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lapsi ilman hoitopaikkaa ja vanhemmat molemmat töissä. Naapurissa äiti on kotona vauvan kanssa ja heidän lapset on päiväkodissa. TOsi reilua?

Kun naapurisi lapset ovat hoitopaikan saaneet, saavat he olla hoidossa. Reilua!

Itseäni ottaa päähän se, että meitä opiskelijoita aina sorsitaan, niin tässä päivähoitoasiassakin -> työssäkäyvien lapset saavat olla vanhempien loma-ajan hoidossa, koska mistäs ne hoitotädit sen tietävät, koska kesälomat on, mutta minä, kun olen opiskelija, en saa viedä lapsiani hoitoon kun minulla on hiihtoloma, syysloma, kesäloma (olin kesätöissä), koska OLEN LOMALLA! :P

Kertokaapa siis te itseänne fiksuina pitävät ihmiset, mihin tämä logiikka(?) perustuu!

Jos saisin olla lomalla niin, että lapset olisivat hoidossa, se ei tarkoittaisi sitä, että makaisin persehomeessa sohvalla, tai jotain muuta hyödytöntä/sellaista, mitä voisi tehdä lastenkin kanssa, vaan tekisin koulutehtäviä (jotka muuten pitää tehdä aina yöllä, sitten kun lapset nukkuvat) tai vaikka suursiivouksen kotona jotta kaikkien meidän olisi mukavampi taas olla kotona. Reilua? :D

Vierailija
144/145 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset saavat olla päivähoidossa kellon ja kalenterin ympäri, olit töissä tai et - sitähän se subjektiivinen oikeus hoitopaikkaan juuri on!

Minusta lakia pitäisi muuttaa. Nykyisessä muodossa se ohjaa sen väärinkäyttöön. Kukaan ei vaihda kevyempään systeemiin silloin kun hoitotarvetta ei varsinaisesti ole, koska haluaa pantata hoitopaikkaa.

Itseäni ottaa päähän se, että meitä opiskelijoita aina sorsitaan, niin tässä päivähoitoasiassakin -> työssäkäyvien lapset saavat olla vanhempien loma-ajan hoidossa, koska mistäs ne hoitotädit sen tietävät, koska kesälomat on, mutta minä, kun olen opiskelija, en saa viedä lapsiani hoitoon kun minulla on hiihtoloma, syysloma, kesäloma (olin kesätöissä), koska OLEN LOMALLA!

Vierailija
145/145 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään virike lapset ei ole joka päivä kellon ympäri hoidossa! ne ei saa olla kuin muutaman tunnin, ja jos

työssä käyvä ihminen tarvitsee paikan eikä sitä ole, niin kyllä se sen saa ilm eisesti sit vaikka potkivat sen virike lapsen kuuseen, en tiedä mut näin se homma tässä kaupungissa toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme