Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitää haluta lapsia ollakseen "normaali"?

Vierailija
20.04.2010 |

Tällaiseen ajattelutapaan olen törmännyt muiden äiti-ihmisten keskuudessa, että lapsista pitämätön nainen on epäonnistunut, viallinen ja sairas. Kertokaa miksi se, että nainen ei lapsia halua, tekee hänestä niin viallisen ynnä muuta?

Eivät kaikki pidä lapsista tai halua niitä itse, miksi se tekee ihmisestä huonon?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelussa tapaa monta epäitsekästä naiseutta uhkuavaa naista jotka ovat upeasti tehneet maahamme useammankin "veronmaksajan". On se hienoa, että noin epäitsekkäästi lapset tekivät ja kyllä lapsettomat ovat itsekkäitä ;D Olen kuullut että kaikkea voi tehdä vaikka lapsi olisikin, eli siitä vaan viinapullo käteen ja baanalle! lapset voi sitten sysätä sossun huoleksi, vaikka sossu onkin ihan sika ja ei ymmärrä vanhempia lainkaan! Ai että on se upeaa kun naiset noin epäitsekkäästi lapsia tekevät, jotenkin todella kaunista ja mieltä ylentävää!

Vierailija
102/108 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suku jatkuu jos ei ole niins. normaaleja naisia ja miehiä jotka jatkaa elämää

suvun pitäisi jatkua? Miksi ihmisten pitäisi lisääntyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tietoinen siitä, että maailmassa on jo liikaa ihmisiä ja että jo tällä hetkellä ei riitä vettä ja ruokaa kaikille...tämä koskee myös Suomea, sillä Suomi ei ole mikään erillinen saareke maailmassa ja jokin iso vesi- tai ruokakriisi lähitulevaisuudessa voi pistää koko pallon sekaisin.

Vierailija
104/108 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

itse olen vapaaehtoisesti lapseton ja kerron miksi: pelkään että lapseni olisi sairas! Itse olen sairastanut kovan korvatulehduskierteen (kesti useita vuosia), allergiat ja astmat. Koulunkäyntiä haittasi lukihäiriö sekä myöhemmin elämässäni tuli keskivaikea masennus.

Näitä edellä mainittuja asioita en halua lapselleni "antaa" kun itsekkin kysyin pienenä äidiltäni "miksi minun pitää aina olla kipeenä"?

VM.-80

Vierailija
105/108 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on kaikille äideiksi tulleille maailman tärkein asia.

Voisitko käydä kertomassa tämän kaikille tuhansille huostaanotetuille, hylätyille sekä maailman slummeissa asuville miljoonille katulapsille, joista kukaan ei välitä?

Vierailija
106/108 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minun äidilleni joka piti meitä lapsia vain riesana eikä välittänyt pätkän vertaa tunteistamme tai tarpeistamme. Ei hoitanut eikä rakastanut, sen sijaan syytti vaikka mistä ja vieläkin syyllistää nuoruutensa menettämisestä meidän hoitamiselle (jota ei siis tehnyt kun oli aina menossa muualla)

lapsi on kaikille äideiksi tulleille maailman tärkein asia.

Voisitko käydä kertomassa tämän kaikille tuhansille huostaanotetuille, hylätyille sekä maailman slummeissa asuville miljoonille katulapsille, joista kukaan ei välitä?

Vierailija
107/108 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
108/108 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan yhtä voimakkaana kuin joillakin naisilla. Ehkä se "kummastuttaa" varsinkin näitä extrahoivavietillä varustettuja, jotka tosiaan eivät voi kuvitella elämää ilman lapsia...

Heidän mielestään on varmaan enemmän ok olla äiti, joka ryyppää ja laiminlyö lastensa hyvinvoinnin ja sanoo silti rakastavansa lapsiaan yli kaiken kuin nainen, joka ei ns. itsekkäin perusteluin halua lapsia?

Nämä nyt on kärjistyksiä, mutta kuitenkin. Keneltäkään se ei liene pois, jos ei halua lapsia, oli syy mikä hyvänsä.

Pidän kyllä outona ja törkeänä, että joku ylipäänsä asiaa kommentoisi päin naamaa - keskustelua voi toki herättää näin. Esim. tilanne, että ei voida saa lapsia eikä halua asiaa käsitellä tai käy läpi hyväksymisprosessia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän