Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun fetissi?

Vierailija
18.05.2015 |

Minun on mies tai nainen tiukoissa nahkahousuissa, muutenkin kaikki kiiltävä kiihottaa.

M32

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuiset kinkylesbot.

Vierailija
142/151 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava bbw tai ssbbw tyyppinen nainen kaksi numeroa liian pienissä bikineissä on mielestäni jotain tajunnan räjäyttävän seksikästä.

Haluan myös hyväillä hänen isoa vatsaansa ja puristella muhkeita pakaroita. Nuolla peppua ja ja lopuksi laueta syvälle hänen pyllyynsä.

Semmonen fetissi minulla. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fetissi on muoviessu. Tykkään pitää sitä päällä esileikissä ja sitten seksin jälkeen.

Vierailija
144/151 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava bbw tai ssbbw tyyppinen nainen kaksi numeroa liian pienissä bikineissä on mielestäni jotain tajunnan räjäyttävän seksikästä.

Haluan myös hyväillä hänen isoa vatsaansa ja puristella muhkeita pakaroita. Nuolla peppua ja ja lopuksi laueta syvälle hänen pyllyynsä.

Itselläni bbw tai ssbbw- naiset. Käy myös ilman biksuja

Vierailija
145/151 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulotesti, siinä yhdistyvät tahattomasti aika monet mm. BDSM:stä tutut elementit. Minun tapauksessa testaajat ovat olleet aina naisia. Kunnon kuulokkeet korvilla ja/tai mahdollisesti kopissa ei kuule kunnolla mitä ympärillä tapahtuu. Kopin ulkopuolella katse on ollut poispäin ja kopissa istuessa katsoo seinään tai oveen, jolloin näköaisti on rajattu ja aistit ovat siis aika rajattuna. Tilanne on vielä epätasa-arvoinen, kun testaaja näkee testattavan ja tietää kaiken mitä tapahtuu, mutta testattava ei näe testaajaa ja joutuu pinnistelemään aistejaan, että saa saman tiedon, eikä aina saa silloinkaan. Samaan aikaan valta on testaajalla ja testattava on tarkkailun alla. Sekään ei yhtään vähennä tilanteen kiusallisuutta, ja siitä johtuvaa lisäkiihotusta, että tilanne on luonteeltaan kaikkea muuta kuin seksistinen.

Vierailija
146/151 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun siitä kun naisystäväni meikkaa vaikka juhliin lähtiessä, eikä päästä suutelemaan etten sotkisi huulipunia. Jokin meikkien tuoksussa kiihottaa ja nostaa haluja. En tiedä onko tämä sen yleisempää muilla miehillä. Osaisiko joku nainen kertoa kokemuksiaan aiheesta?

Vierailija
147/151 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni bbw tai ssbbw- naiset. Käy myös ilman biksuja

Juu ei tarvi bikineitä välttämättä. Se oli vain esimerkki. Myös täysin alaston tai seksikkääseen babydoll tyyppiseen asuun pukeutunut bbw nainen veren kiertämään. Tai no aivan sama kunhan on bbw.

148/151 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään isoista taskuraketeista. 150 cm 100kg nainen on jotain todella kiihottavaa.

Vierailija
149/151 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat. En halua varpaita nuolla tai sellaista. Kiihotun vain tietyistä jaloista. Oli korkkarit, sandaalit, lenkkarit tai paljaat jalat. Tykkään katsella vaan kauniita jalkoja.

Vierailija
150/151 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin olla taikuri ja sahata nainen kahtia sitte liimata hänet kaksikomponentti liimalla ehjäksi. Tai pistelisin naisen lävitse miekkoja tai muita taikatemppuja jossa naiselle tehdään jotain kamalaa, turvallisesti tietysti. Haluaisin opiia taikatemppuja joita voisi esittää naisille

Vierailija
151/151 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja tummat sisemmät häpyhuulet ja kookas klitoris. Niiden kanssa on kiva leikkiä.

T. Kielimies