Mikä on sinun fetissi?
Minun on mies tai nainen tiukoissa nahkahousuissa, muutenkin kaikki kiiltävä kiihottaa.
M32
Kommentit (151)
L.L. taitaa vetää mummujen morfiineja siel saattohoidos..
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:02"]"Kuka leikkiin ryhtyy... jne." omapahan on asiasi jos ole antanut alistaa itsesi jonkun hullun joulupöytään täytetyksi kinkkuporsaaksi. Älä kuitenkaan syytä siitä niitä ,joille pelkkä jonkunlainen pukeutuminen heidän kahdenkeskisinä hetkinään riittää. [/quote] Mitäs tuumaisit, jos painuisit takaisin peruskouluun tuota luetunymmärtämistä harjoittelemaan? Kaipaisit sitä nyt TODELLA kipeästi, jotta voisit sitten lukea OMAT kommenttisi ja niihin vastatut kommentit. Juuri eilen haukuin toisen keskustelijan estoiseksi ja miehiä per oiksi nimittäväksi haahkaksi ja nyt ihan itse haukut minun miestäni hulluksi. Olet ihminen, joka on sen verran pienellä älykkyydellä varustettu, että kanssasi on täysin turha keskustella, kun et edes ymmärrä lukemaasi. N32v
[/quote]
No jos sitten tunnet itsesi TODELLA halutuksi omena suussa, sidottuna ja voideltuna paistinrasvalla, niin eivätkö nuo ole niitä joulukinkun valmisteluja tarjottavaksi pöytään ? Ilmeisesti sitten pidät siitä että sinut tuolla tavoin ´valmistellaan´ ja sanoit saavasi siitä seksuaalista tyydytystä lisäksi ?
Eikö se tekstissäsi näin ollut?
´So what-what´s the problem in it ?´
Senkun jatkatte vain leikkejänne jos siltä tuntuu,ei tuo minun elämästäni ole mitään pois. (....älkää nyt kuitenkaan mitään ihan paistinuunia sentään peliinne ottako)
Jos minulta kysyt, niin voinhan sanoa, että ei tuo nyt minusta kovin ´seksikkäältä ´ tuo omenasuussa- sidottuna oleminen kuulosta ,tai varmaan tuntuisikaan, mutta sinä olet ja te olette te joten kaipa aikaihmisinä pystytte päättämään omat valintanne ja sen suostutteko te niihin toisillenne.
En halua puuttua niihin,eikä minulle ole mitään tarvetta tai syytä siihen .
En voisi ,enkä siis haluaisi muutenkaan.
L.L
Sanoipa ja sinulle mitä tahansa ,niin alapeukutat kaiken kuitenkin.
Se lienee sinun ainoa tapasi keskustella täällä .
terv L.L
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:13"]Sanoipa ja sinulle mitä tahansa ,niin alapeukutat kaiken kuitenkin.
Se lienee sinun ainoa tapasi keskustella täällä .
terv L.L
[/quote]
Miksi keskustelisin jonkun kanssa, joka ei alkuunkaan ymmärrä mitä kirjoitan? Alapeukutan, koska kommenteistasi näkee, että et ole ymmärtänyt edellistä(kään) viestiä. Ajan hukkaa.
N32v
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:13"]Sanoipa ja sinulle mitä tahansa ,niin alapeukutat kaiken kuitenkin. Se lienee sinun ainoa tapasi keskustella täällä . terv L.L [/quote] Miksi keskustelisin jonkun kanssa, joka ei alkuunkaan ymmärrä mitä kirjoitan? Alapeukutan, koska kommenteistasi näkee, että et ole ymmärtänyt edellistä(kään) viestiä. Ajan hukkaa. N32v
[/quote] Voisithan siiten sanoa mitä en mielestäsi ymmärtänyt ,olen hyvä kuuntelija (..eli siis tässä tapauksessa lukija) ja vastaan kyllä- sinullekin. Minulla ei ole taipumusta eikä tarvetta lausua (*tai kirjoittaa )kenellekään törkeyksiä-vaikka joskus saatan hieman kivahtaakin jollekin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:46"]Lähinnä sillä olen tätä alusvaatteista kiihottumista miettinyt, että onko tämä oikein normaalia, sillä olen kehittänyt itselleni tähän liittyen mielestäni ehkä hieman kyseenalaisen tavan... Olen siis tuollaisen alkuvuodesta 15 täyttäneen pojan yh ja myönnän, että olen hänenkin vaatteitaan haistellut. Se alkoi yhdestä kerrasta, kun pyykkejä koneeseen laittaessa rohkaisin mieleni ja haistoin hänen likaisia boksereitaan, minkä seurauksena kiihotuin ja siitä on myöhemmin tullut suorastaan tapa. Älkää ymmärtäkö asiaa sikäli väärin, että minun ei tulisi mieleenkään kajota omaan lapseeni millään tavalla, mutta masturboin vähintään kerran viikossa pojan bokserit naamalla ja niiden haistelu saa itseni välittömästi kostuneeksi ja kiihottuneeksi, ja saan yleensä voimakkaan orgasmin melkein minuutin sisällä. Eihän fetisseissä noin yleisesti mitään väärää ole, mutta vaikka nautinkin tästä suuresti, niin jotenkin itselleni tulee vähän kyseenalainen ja syyllinen olo, että teenkö jotain väärin :S [/quote] Itse harrastan samaa, mutta mieheni boxereilla. Uskon, että syyllisyys johtuu juuri siitä, että kyseessä on lapsesi boxerit. Itselläni ei kyllä verisukulaisten ominaistuoksut ole koskaan kiihottaneet tai kiinnostaneet. Korkeintaan inhottaneet. N32v
[/quote]
Sehän tuossa itseäni varmaan eniten juuri mietityttääkin, et kun ovat tosiaan oman pojan bokserit kyseessä. Enhän tietysti kenellekään mitään pahaa tee, vaikka niitä nuuhkin salaa ja kiihotun siitä, mutta jotenkin on sellainen tunne, että näin ei kuitenkaan olisi ihan oikein tehdä. Poika itse ei tietysti asiasta mitään tiedä ja varmaan kauhistuisi jos kuulisi. Tavasta ei kyllä tee mieli luopuakaan, kun tietää miten paljon se itseäni kiihottaa ja kuinka hyviä orgasmeja saan juuri tuolla konstilla.
Täällä moni sanoo fetissikseen esimerkiksi sukkanauhat ja sukat. Ne ovat fetissi vain, jos mies käyttää niitä. Jos nainen käyttää niitä, ne eivät ole fetissi, vaan eroottista pukeutumista. Vielä vuonna 1962 ei sukkahousuja, noita erotiikan tappajia, ollut vielä olemassa. Kaikilla naisilla oli sukat ja sukkanauhat. Toki silkkisukkia oli vain harvoilla. Eli silkkisukat voisi olla nyt ns. fetissi, mutta niitä kukaan ei ole maininnut. Samaa voi sanoa monesta muustakin muka fetissistä, joita täällä esitellään. Useat niistä ovat normaalia eroottista käyttäytymistä.
Mies siivoaa sukkahousuissaan ja pellenenässä meidän koko kämpän ja kokkaa mulle 3 ruokalajin aterian. UH!
Näitähän on, mutta rakastan olla alistettuna, likaisena pikku lutkana...
N24
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:08"]
Näitähän on, mutta rakastan olla alistettuna, likaisena pikku lutkana... N24
[/quote]
Ja sekö on mielestäsi fetissi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetisismi
Kuka sinusta on tuomarin tehnyt?
Jos joku pitää sukkia fetissin kohteena, niin mitä sitten? Vaikka se on sinun mielestä normaali eroottinen pukeutumista jollekin se voi tuntua fetissille. Pitääkösen olla jotain extremeä, kuten pukeutuu hevoseksi ja tunkee kuuman raudan pyllyyn? Sittenkö annat siunauksen käyttää sanaa fetissi?
Riipputissit mm ihanat ja pehmeät
Mies.
Mun fetissi on haistella avopuolison alushousuja etenkin Stringejä jotka on kosteat juoksulenkin tai jumppatunnin jälkeen ja ihanasti haiskahtaa pimpsa :) Ikää avopuolisolla 46v
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:06"]
Sperma
Haluan PALJON spermaa pilluuni
[/quote]
Toiki olis varmaa yks mitä haluaisin, mut suuhun paneminen ja syvälle on mun juttu. Fantsu olis monta kundii kerralla, et sais kerranki kunnolla niin et tuntuis vielä pitkää.Nuoret kundit on nii hätäsii, sii olis sullekki N23
Minä haluaisin naida vaimoani suuhun ja kurkkuun asti. Olen nussinut suuhun mutta kakooko jos nussin kurkkuun asti? onko teillä kokemuksiaM50+.
Otan mihiltä suuhun aivan kurkkun saakka. Joskus ovat lauenneet kurkkuun, pakko oli nielasta. parasta on kuitenkin se kun ratsastan, ja toinen nussii suuhun (kastuin taas asiasta). N48
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:30"]
Otan mihiltä suuhun aivan kurkkun saakka. Joskus ovat lauenneet kurkkuun, pakko oli nielasta. parasta on kuitenkin se kun ratsastan, ja toinen nussii suuhun (kastuin taas asiasta). N48
[/quote]
huhuh, kuumaa kamaa.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:46"]Lähinnä sillä olen tätä alusvaatteista kiihottumista miettinyt, että onko tämä oikein normaalia, sillä olen kehittänyt itselleni tähän liittyen mielestäni ehkä hieman kyseenalaisen tavan... Olen siis tuollaisen alkuvuodesta 15 täyttäneen pojan yh ja myönnän, että olen hänenkin vaatteitaan haistellut. Se alkoi yhdestä kerrasta, kun pyykkejä koneeseen laittaessa rohkaisin mieleni ja haistoin hänen likaisia boksereitaan, minkä seurauksena kiihotuin ja siitä on myöhemmin tullut suorastaan tapa. Älkää ymmärtäkö asiaa sikäli väärin, että minun ei tulisi mieleenkään kajota omaan lapseeni millään tavalla, mutta masturboin vähintään kerran viikossa pojan bokserit naamalla ja niiden haistelu saa itseni välittömästi kostuneeksi ja kiihottuneeksi, ja saan yleensä voimakkaan orgasmin melkein minuutin sisällä. Eihän fetisseissä noin yleisesti mitään väärää ole, mutta vaikka nautinkin tästä suuresti, niin jotenkin itselleni tulee vähän kyseenalainen ja syyllinen olo, että teenkö jotain väärin :S [/quote] Itse harrastan samaa, mutta mieheni boxereilla. Uskon, että syyllisyys johtuu juuri siitä, että kyseessä on lapsesi boxerit. Itselläni ei kyllä verisukulaisten ominaistuoksut ole koskaan kiihottaneet tai kiinnostaneet. Korkeintaan inhottaneet. N32v
[/quote]
Sehän tuossa itseäni varmaan eniten juuri mietityttääkin, et kun ovat tosiaan oman pojan bokserit kyseessä. Enhän tietysti kenellekään mitään pahaa tee, vaikka niitä nuuhkin salaa ja kiihotun siitä, mutta jotenkin on sellainen tunne, että näin ei kuitenkaan olisi ihan oikein tehdä. Poika itse ei tietysti asiasta mitään tiedä ja varmaan kauhistuisi jos kuulisi. Tavasta ei kyllä tee mieli luopuakaan, kun tietää miten paljon se itseäni kiihottaa ja kuinka hyviä orgasmeja saan juuri tuolla konstilla.
[/quote]
Olen jatkanut edelleen tuota nuuhkimisharrastusta, mutta meinasi tulla tukalat paikat sen kanssa. Poikani kävi makuuhuoneessani eilen ja huomasi sänkyni ja yöpöydän väliin piilottamani bokserit. Kysyi sitten, että mitähän ihmettä ne tekevät siellä kun oli kuulemma etsinyt. Sain hätävalheella itseni pelastettua (ehkä), kun kerroin, että olisivat pyykkikorista tippuneet varmaan vahingossa sinne omia pyykkejäni hakiessa. Ei kysellyt asiasta sen enempää, mutta aloin miettiä, että olisikohan poika huomannut asiassa sittenkin jotain epäilyttävää. Ehkä olen vaan vainoharhainen, mutta en haluaisi että hän saa tietää tavastani.
Oman miehen katsellessa vieressä kun vanhempi mies täyttää mun pillun spermallaan
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:46"]Lähinnä sillä olen tätä alusvaatteista kiihottumista miettinyt, että onko tämä oikein normaalia, sillä olen kehittänyt itselleni tähän liittyen mielestäni ehkä hieman kyseenalaisen tavan... Olen siis tuollaisen alkuvuodesta 15 täyttäneen pojan yh ja myönnän, että olen hänenkin vaatteitaan haistellut. Se alkoi yhdestä kerrasta, kun pyykkejä koneeseen laittaessa rohkaisin mieleni ja haistoin hänen likaisia boksereitaan, minkä seurauksena kiihotuin ja siitä on myöhemmin tullut suorastaan tapa. Älkää ymmärtäkö asiaa sikäli väärin, että minun ei tulisi mieleenkään kajota omaan lapseeni millään tavalla, mutta masturboin vähintään kerran viikossa pojan bokserit naamalla ja niiden haistelu saa itseni välittömästi kostuneeksi ja kiihottuneeksi, ja saan yleensä voimakkaan orgasmin melkein minuutin sisällä. Eihän fetisseissä noin yleisesti mitään väärää ole, mutta vaikka nautinkin tästä suuresti, niin jotenkin itselleni tulee vähän kyseenalainen ja syyllinen olo, että teenkö jotain väärin :S
[/quote]
Itse harrastan samaa, mutta mieheni boxereilla. Uskon, että syyllisyys johtuu juuri siitä, että kyseessä on lapsesi boxerit. Itselläni ei kyllä verisukulaisten ominaistuoksut ole koskaan kiihottaneet tai kiinnostaneet. Korkeintaan inhottaneet.
N32v