Mikä on sinun fetissi?
Minun on mies tai nainen tiukoissa nahkahousuissa, muutenkin kaikki kiiltävä kiihottaa.
M32
Kommentit (151)
Sperma
Haluan PALJON spermaa pilluuni
Miesten kädet. Sytyn niistä kaikissa tilanteissa. Sopimattomissa paikoissa/tilanteissa joudun keskittymään kasvoihin ettei katse valahda käsiin.
N32v
^Kädet täällä myös! Lihaksikkaat käsivarret, oi että. Muuttoa tehdessä piti yrittää pitää hermot kasassa kaikkien niiden pullistelevien käsilihasten keskellä. Lihaksikas selkä kiihottaa myös.
Naisen voimakkaasti hielle tuoksuvat kainalot.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:32"]
Ruutupaita ja parta..uuhh.
[/quote]
Täällä oon, musta/harmaa ruutupaita ja partaa riittävästi.
t- m-50
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Käykö valkoinen pitkä parta ja punainen nuttu.
Mopoa mulla ei ole, mutta poro on.
Klaus
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:12"]
Sukat ja sukkanauhat.
[/quote]
Osin sama. esimerkiksi kesähäissä rouvien sääret ohuissa sukissa, arvoituksena onko jalassa sukat vai sukkikset
Alusasut, sukkanauhat, sukkanauhaliivit, suupallot, remmiasut, alaston vaimoni, strapon dildo, hevosen valjaat kuolaimet ja satulat, ja jne jne! Näitähän piisaa. ^^
Saalistetuksi tuleminen. Tiedättekö, sellainen itsevarma mies, joka painaa selän seinää vasten ja ottaa. Huh. Myös sulava kehonkieli ja sopiva alta kulmain katsominen vetää kuumaksi. On lisäksi aivan mahdotonta olla tuijottamatta leveitä harteita.
Olen myös hyvin voimakkaasti alistuvainen, mutten ole kokeillut tätä rajummin käytännössä.
Miehen pullottava penis juoksutrikoissa. Haluaisin päästä kokeilemaan pullotusta kädelläni. Olisi myös kiihottavaa, jos mies saisi erektion trikoissa ja hieroisi itseään minua vasten. Pöksyt kyllä kastuvat, kun näen näitä trikoissa pullottavia etumuksia ja annan mielikuvituksen lentää.
Se kun piirtää tussilla käteen tai jalkaan yms. tai näkee jonkun muun piirtävän- heti tulee kiihotus.
Se kun piirtää tussilla käteen tai jalkaan yms. tai näkee jonkun muun piirtävän- heti tulee kiihotus.
Sukat, sukkahousut, stayupit. Myös paksut villasukkikset ja ribit. Ylipolvensukat ja säärystimet. Vieläpä niin että itsellä päällä. Olen mies ja bi, joten näitä on joskus harrastettu ilman naisiakin :D
Vierailija kirjoitti:
sen lisäksi jos tahrii kehonsa väreillä tai musteella- mistähän tälläinenkin on tullut, olen nimittäin 13
Nuoren puolisoni pylly ja pikkarit. Oon niin helvetin hulluna niihin. Varmaan aika perus mutta ajattelen sitä fetissinä mutta kun se tuntuu niin pakkomielteiseltä:) tulen ihan hulluksi kun hän vilauttelee ihania pakaroitaan ja seksikkäitä pikkuhousuja. Joskus vähän tulee sanomistakin kun olen aina kiinni pakaroissa. Pikkareita nuuhkin salaa. Niin puhtaita kuin pyykkiin meneviä. En ole sitä vielä kehdannut kertoa. Ehkä pidän sen salaisuutena. On aika kiltti näissä asioissa niin en tiedä miten suhtautuu. Tai no pyydän mä aina näyttämään mitå on laittanut päälle niin saan fantasioida.