Mikä on sinun fetissi?
Minun on mies tai nainen tiukoissa nahkahousuissa, muutenkin kaikki kiiltävä kiihottaa.
M32
Kommentit (151)
Tiituko kirjoitti:
Sellaiset nahkaiset työkintaat joissa on lapaset sisällä, mitä kuluneemmat sen paremmat ja jos niissä tuoksuu pihka niin aina vaan paranee ;)
Pöksyt kastuu jo pelkästä ajatuksesta, harmi kun sellaisia ei enää näe usein :(
HALUAISIN TAVATA SINUT,
Pitäisitkö sinäkin rukkasia kädessä?
Naisten sievät kädet ja hienot kiiltävät kynnet on minusta jotenkin viehättävät.
En tiedä lasketaanko fetissiksi, mutta mua kiihottaa ihan hulluna tuubitopit, kukkamekot, vartalonmyötäiset mekot ja hameet hoikilla naisilla, joskus myös nätit juhlamekot...
samoin tosi pitkät hiukset auki ja se kun yleensä nuori nätti nainen heiluttelee niitä flirttaillen tai sukii niitä pois edestään tehdessään jotain tai näpertää ponnaria.
Myös pitsiset alusvaatteet saa kovettumaan nopeasti...
M35
Nainen sadeasu tai jokin kiiltävä takki tai trenchi yllään. Mutta vain tuntematon nainen kiihottaa. Muuten läsähtää fiilis.
facesitting randomi nainen.ja oma vaimo ratsastas samalla.ja he suutelis ja hierosivat toistensa rintoja samalla.M41
Nahka ja kumi asut.
Nahkatakki ,nahkarukkaset .
Pitkävartiset kumihanskat iihottavat valtavasti.
Näin naisena ehdottomasti pyllyjutut. Kun mies nuolee pyllyä, anusta, levittelee pakaroita, puristelee, sormettelee anusta ja haluaa pyllyyn.
Miehellä keltainen työ t-paita.Tai kelta-musta työasu :).Toki mun pitää olla muutenki kiinnostunu hänestä.En nyt syty jokaisesta tuollasta työasua käyttävästä.
Välimerelliset miehekkäät miehet, pieni tumma parransänki. Matkustelen usein ja noissa naissa tunnen huomattavasti enemmän eroottista vetovoimaa kuin Suomessa. Myös raju seksi jossa saan alistua miehen seksileluksi. Käsi kurkulla kiihottaa älyttömästi.
Johtajanainen tiukassa jakkupuvussa, korkkareissa, silmälaseissa, hiukset ponnarilla polvillaan ottamassa duunarilta ahnaasti suihin.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ehdottomasti pyllyjutut. Kun mies nuolee pyllyä, anusta, levittelee pakaroita, puristelee, sormettelee anusta ja haluaa pyllyyn.
Tämä edellä kuvattu kiihottaa minua myös. Kunpa löytäisin vielä naisen, joka nimenomaan näin haluaisi! ... olisi vastaus kaikkiin seksiunelmiini.
Se ois varmaan tuo miehen perse. Pieni, suht kiinteä ja herkullisen pyöreä, nnngggh. Pitää aina muistuttaa itseään käytöstavoista, ettei jää kuolaamaan jonkun pebaa julkisella paikalla. :D En tiedä mikä siinä on, haluaisin vain ihailla upeaa pyllyä alasti, puristella sitä, painaa naamani siihen... Mieheen kohdistuvat peppuleikit kiinnostavat myös, onneksi miesystävä ei ole aivan ehdottoman kielteinen ajatusta kohtaan. :P Jos saan joskus tuotettua hänelle eturauhasorgasmin, niin olen hyvin iloinen.
Itsetyydytän usein kuvittelemalla kuinka nainen painelee miestä strapilla tai kuinka toinen mies painaa toista. Oikeassa elämässä mulle kyllä riittäisi, että saisin laittaa sormea ja jotain kohtuullisen kokoista tappia sinne. Tiedän hyvin, että peppuleikeissä kannattaa olla varovainen, koska persettä nyt ei lähtökohtaisesti ole suunniteltu ihan sellaiseen toimintaan.
Tällainen tunnustus. :D
Sellaiset nahkaiset työkintaat joissa on lapaset sisällä, mitä kuluneemmat sen paremmat ja jos niissä tuoksuu pihka niin aina vaan paranee ;)
Pöksyt kastuu jo pelkästä ajatuksesta, harmi kun sellaisia ei enää näe usein :(