kiihottavin fantasiasi
...siis mikä on kiihottavin fantasiasi ?
Onko ryhmäseksi, julkiseksi, mustaseksi tai jokin muu ? Mikä saa pikkarit märiksi tai stondiksen ?
Kommentit (157)
Tyttöystäväni lainaisi isoa kaluani puutteessa olevalle kaverilleen ja haluaisi itse katsella vierestä kun tykitän Julian treenattua persettä kunnolla, ottaisi videoita ja kuvia eri kuvakulmista joita katseltais jälkikäteen. Välillä tyttöystävä osallistuis itsekkin mukaan ja toimisin alistajana
Fantasiat muuttuu joka viikko, ni nyt sellanen kiihottaa ku ajattelis anopin suihkussa, läpsis sen persettä ja tissejä ja vesi lätisis ja äänet kaikuis. Ja tietysti kunnon pano takaapäin suihkun alla niin et anopilla jalat tärisis ku tulee niin kovaa kyytiä ;) lopuks pukkarisss vielä innostuttais uusintaan ja pantais joka huoneessa ;)
Raskaana oleva varattu nainen...on pantu ja monia. Kotona eivät saa huomiota niin helppo saalis
Kiinteistövälittäjänä toimivan vanhemman naisen suihinotto esitellyssä asunnossa
Keijo-Petteri kirjoitti:
Olen pienehköllä yleisellä uimarannalla ja istun laiturilla. Rannalla on muuten hiljaista, mutta n. nelikymppinen hyvin rintava ja lanteikas neito saapuu paikalle. Siis tällä neidolla on huomattavan suurikokoiset ja lähes navassa asti riippuvat mahtimeijerit, vaikka toki yksiosainen uimapuku ne hyvin peittää. Ja takapuolikin on leveä ja paksu. Hänen poskensa punoittavat somasti. Katselemme kohtaavat ja neito hymyilee vienosti ja pulahtaa veteen. Itse jatkan istuskelua laiturilla.
Hetken päästä tämä jättiriippurintainen ja leveätakamuksinen kaunotar nousee vedestä. "Voih, pyyhkeeni jäi pukukoppiin, voisinko mitenkään lainata pyyhettäsi?" kysyy hän minulta.
No minua vähän nolottaa, koska penikseni on tietenkin alkanut jöpöttämään ja pidän pyyhettä sen päälle sylissäni. Ajattelen mielessäni Tarja Halosta ja miehuuteni on jälleen lepotilassa. Ojenna pyyhkeeni tällä jättimäisten riippurintojen kuningattarelle ja kun katselen tuota täydellisen täyteläistä feminiinistä vartaloa, jota neito pyyhkeelläni kuivattelee, en voi muuta kuin hypätä laiturilta veteen, koska aloin kiihottua jälleen."Minun tuli yhtäkkiä niin kuuma, niin hyppäsin järveen", tokaisen hänelle vaivaantuneena.
Neito naurahtaa ja kysyy minulta haluaisinko lähteä polkupyöräretkelle ja syömään jätskiä hänen kanssaan.
Vastaan tähän myöntävästi ja ajattelen vielä hetken Tarja Halosta ennen kuin nousen vedestä.
Tosi suloista 😍😋
Terveydenhoitaja huomaa pullotukseni ja tulee eteeni ja ottaa suihin loppuun asti ja jatkaa tapaamistamme kuin mitään ei olisi tapahtunut. M20
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitaja huomaa pullotukseni ja tulee eteeni ja ottaa suihin loppuun asti ja jatkaa tapaamistamme kuin mitään ei olisi tapahtunut. M20
Itsellä sama. Tosin oppilaitoksen liki viiskymppinen upea teveydenhoitaja. Tunnen hänet, nähnyt miehenä tuovan aamuisin töihin.
On kesäinen iltapäivä ja olen lenkkeilemässä kuntoradalla reippaasti kävellen. Minut ohittaa kevyesti hölkäten verryttelyasussa neitokainen n. 40-vuotias, jonka leveä lantio keinuu kauniin feminiinisesti tummissa verryttelyhousuissa. Katseeni liimautuu tähän uhkean leveään takamukseen, joka katoaa horisonttiin kuuman ilman väreillessä ilmassa. Mietin, pitäisikö kiristää tahtia, jotta saisin vielä nähdä vilauksen tästä lanteikkaasta takamusneidosta.
No kuinka ollakaan, ennen kuin ehdin enempää vaivata päätäni asialla, mutkan takaa paljastuu samainen neito ilmeisesti sitomassa lenkkikenkien nauhojaan uhkea takapuoli ylväästi pystyssä keskellä kuntorataa!
"Anteeksi, jos olen vähän tiellä! Minun kenkä hajosi ja siitä melkein pohja irtosi, sen takia tässä vähän pyllistelen,"tokaisee hän minulle.
"Ei se mitään, rikkinäisillä lenkkareilla ei ehkä kannata kauheasti juosta. Olisikohan viisainta olisi riisua ne ja jatkaa matkaa paljain jaloin, kun alusta on kuitenkin pehmeä," vastaan hänelle.
"Oi, kuulostaa hyvältä ajatukselta," tuumaa neito viehkeästi.
Samalla katseeni on jämähtänyt neitokaisen massiiviseen rintavarustukseen, joka verryttelytakin alla vaikuttaa riippuvan melkein navassa asti. Tässähän on täydellinen feminiininen valioyksilö, uhkean upeat riippurinnat kuin palkintolehmällä ja leveä takamus, joka lämmittää talven pakkasilla! Viehkeä uhkeuden jumalatar ojentaa minulle lenkkarinsa ja laitan ne reppuuni.
"Birgitta on muuten nimeni," kertoo hän minulle.
"Keijo-Petteri on mun nimi ja maistuisiko neidolle vissy?" kysyn samalla kun kaivan repustani Hartwallin alkuperäisen vissypullon.
"Voih, se olisi varmasti virvoittavaa," hihkaisee kaunokainen ja painaa pullon suun turpeiden huuliensa väliin.
"En kauheasti välitä juoksemisesta, kun minulla on tuota rintavarustusta melkoisesti. Mutta ajattelin, että täällä hiljaiselle kuntoradalla voisin vähän rauhassa liikkua," tokaisee neito hieman vaivautuneesti posket punoittaen. Kun hän ojentaa vissypullon takaisin minulle, käännyn nopeasti ympäri ja kaadan vaivihkaa loput juomasta housuihini, jotta saan erektioni loppumaan.
"Voi Keijo-Petteri, onko sinulle sattunut pikku vahinko?" naurahtaa Birgitta, kun hän näkee märän housunetumukseni.
"No, minullekin on voinut joskus käydä niin," jatkaa hän viehkeän feminiinisesti kikattaen.
Birgitta tarttuu minua kädestä ja jatkan matkaa tämän uhkean upean megariippurintaleveäpersekaunottaren kanssa.
"Mennäänkö tämän jälkeen syömään torille mansikoita?" kysyy hän minulta.
Mennään vaan!" vastaan hänelle ja kävelemme kohti auringonlaskua.
Ei mikään kaikkien aikojen tuhmin fantasia, mutta juuri nyt kiihottaa ajatus seksistä ulkona aurinkoisena kesäpäivänä. Vaikka niin että mulla olisi leveähelmainen kesämekko ja naitaisiin vaivihkaa jossakin puiston syrjäisessä osassa kun lähistöllä kulkee muitakin, tai sitten jossakin suojaisessa paikassa meren tai järven rannalla. Rantavedessä, hiekalla, ison kiven päällä, puuta vasten... tai teltassa yön hämärissä nuotion kajossa, tai heti aamusta herättyä kun vartalot on vielä raukeina.
Sekin olisi niin kiihottavaa kun oltaisiin vaikka jätskillä kaupungilla ja istuttaisiin johonkin vierekkäin ja kuiskisin miehelle kuinka olen märkänä ja mitä kaikkea haluaisin tehdä ja kuvailisin yksityiskohtaisesti miltä se näyttää kun miehen kulli uppoaa mun sisään isona ja kovana ja paksuna ja kiillellen mun kiimanesteistä. Jos mies innostuu mun puheista niin olisi ihana kiusoitella lisää koskettelemalla vähän tai hieromalla vaivihkaa vähän peppua miehen etumusta vasten. Mmmh.. :)
Nyt kun kuntosaleja ja leffateattereita saa varattua vaan omalle ryhmälle, kehitti pervo mieleni fantasian että menisin anoppini kanssa salille, ja koko yhteisen tunnin ajan nussisimme toisiamme jokaisen laitteen päällä. Lopuksi vielä pukkarissa ja salin suihkussa
Tällä kertaa fantasiana on että eräs söpö nainen tulisi syliini alusvaatteissa ja painelisi jalkoväliään vasten kaluani samalla kun nostaisi paitaansa ja tarjoaisi tissejään minulle imettäväksi. Halaileminen ja pussaileminen saisi hänet vähitellen aivan likomäräksi. Kohtaamisen viimeisessä vaiheessa voisimme harjoittaa yhdyntää eräässä taatun toimivassa asennossa sohvalla: nainen olisi päälläni selkä minuun päin, jalat hajallaan, ja työntyisin häneen takaapäin ja samalla koskettelisin hänen sopivalla ulottuvuudella olevaa klittaansa. Toisella kädellä hivelisin vuorotellen hänen turvonneita rintojaan.
Haluaisin päästä treffeille naisen kanssa jolla olisi paksut rib-sukkahousut mekon alla. Ja treffeillä menisi niin hyvin että pääsisin koskettelemaan sukkiksia ja sitä päästäisiin kiihkeään aktiin. Tuntuu vain vaikealta löytää tälläistä naista joka pitäisi paksuista rib-sukkiksista.
Fantasioin että saisin panna shemalesia. Hän olis seläleen haarat levälleen niin että voisin panna häntä. Ihailisin hänen rintojaa ja muita naisellisia muotoja samalla kun runkkaisin hänen kovaa munaansa kuin omaani. Ottaisin liukkaria ja pyöritelisin kupissa olevaa kättäni terskan ympärillä samalla kun naisin häntä. Sitten ottaisin ulos ja menisin ratsastamaan niin että shemales runkkaisi minun munaani samalla. Olisi myös ihanaa olla toisinpäin, eli minä selin ja shemales panisi ja runkaisi mua yhtä aikaa. Siinä olisi ihana saada valtava orkku.
Tyttöni löystyvän anuksen ilmaa haukkovaa litinää nyrkkini ympärillä hetken kuunneltua aloin laukeamaan ja tartuin pyllyn sisemmästä sulkijalihaksesta tiukasti kiinni, tyylillä joka usein saa nartun jopa squirttaamaan, ja laukesin.
Spermat tyhjensin tytön suuhun jotta teltta ei sotkeennu ja kädet pesin viereisessä pienessä sirossa purossa. Kädet pestyä menin takaisin telttaan syömään siellä jo valmiiksi ammottavaa pyllyreikää joka ahneena odotti nelinkontin vielä lisää käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa fantasiana on että eräs söpö nainen tulisi syliini alusvaatteissa ja painelisi jalkoväliään vasten kaluani samalla kun nostaisi paitaansa ja tarjoaisi tissejään minulle imettäväksi. Halaileminen ja pussaileminen saisi hänet vähitellen aivan likomäräksi. Kohtaamisen viimeisessä vaiheessa voisimme harjoittaa yhdyntää eräässä taatun toimivassa asennossa sohvalla: nainen olisi päälläni selkä minuun päin, jalat hajallaan, ja työntyisin häneen takaapäin ja samalla koskettelisin hänen sopivalla ulottuvuudella olevaa klittaansa. Toisella kädellä hivelisin vuorotellen hänen turvonneita rintojaan.
Nooouuu. Tää on mun lempifantasia ajatellen yhtä tiettyä ihanaa herrasmiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooouuu. Tää on mun lempifantasia ajatellen yhtä tiettyä ihanaa herrasmiestä.
Ehkä se olenkin minä, ja se söpö nainen, josta kirjoitin, olet sinä. ;)
Eilinen fantasiani koski erästä tuntemaani hyvännäköistä naista. Kuvittelin, että hän tulisi aivan lähelle, avaisi kauluspaitani napit ja pujottaisi viileän kätensä vasten vatsaani ja imisi ja nuolisi kaulaani ja rintaani samalla, kun itse puristelisin hänen hidasta edestakaista liikettä tekevää takapuoltaan. Seuraavaksi ottaisin hänen paitansa pois. "Oih, minulla on niin herkät nännit", hän sanoisi, kun hyväilisin hänen rintojaan, ja samalla hän avaisi vyöni ja vetoketjuni ja hivelisi kuin arvioiden penistäni. Vastavuoroisesti työntäisin käteni hänen alushousuihinsa, ja seuraavaksi hän suutelisi minua pitkään suulle henkeään haukkoen sormeillessani kiusoittelevasti hänen kuumaa, limaista pilluaan. Lopulta painaisin hänet seinää vasten ja harjoittaisimme siinä yhdyntää niin, että hän kiemurtelisi siinä kuin naulittuna ja meinaisi pudota jaloiltaan, kun saisi orgasmeja.
Yksi fantasioistani on että olen ainut mies maailmassa ja kaikki maailman naiset haluvat minun spermaani enemmän kuin mitään muuta. Naiset käyvät valmennuskursseja jotta osaisivat harrastaa seksiä kanssani ja suulliset taidot olisivat kohdallaan. Kaikki olisivat neitsyitä tietenkin.
Alastonmalli vaatteet päällä?? Epäuskottavaa