Saan orgasmin vain jalat jännittyneinä
Mistä tämä mahtaa johtua? Onko muita kohtalotovereita? Orgasmin tosin saan hyvin nopeasti tällöin. Olen 24-vuotias nainen
Kommentit (14)
No puehan tinakengät, jännitä jalkoja ja tule, tule siis ennen aamua!
Ehkä lantionpohja jännittyy paremmin?
Sama. Ei sinänsä haittaa, mutta välillä olisi kiva onnistua muullakin tavoin. Vinkkejä? :D
Saan huomattavasti nopeammin kun jännittelen jalkojani. Orgasmin tullessa varpaatkin on ihan kippurallaan. Olen mies.
Jostuu siitä, että silloin veren virtaus sukuelimiin kiihtyy. Ja on aika yleinen neuvo orgasmivaikeuksista kärsiville.
N31
Mun piti kans aina nuorempana jännittää. Nykyään saan ihan miten päin ja missä asennossa vaan. Olen paljon vapautuneempi seksuaalisesti, mutta kumppani on sama. Ikä vaikuttaa ja varmasti myös se, että on synnyttänyt. Siinä kaikki estot häviää jotenkin kummasti.
Sama täällä. K-orgasmin voin saada melkein missä asennossa vain, mutta e-orgasmin saan helpommin jalat suorana.
Miten te naiset jännitätte jalkoja seksin aikana? Oon huomannu dildolla just tuon samaisen asian, mutta miten naida miehen kanssa jalat yhdessä tai jännittäen niitä?
"Jostuu siitä, että silloin veren virtaus sukuelimiin kiihtyy. Ja on aika yleinen neuvo orgasmivaikeuksista kärsiville. N31"
Ehkäpä, mun kohdalla toi ei pidä paikkaansa. Minä laukean liiankin nopeasti, normaali yhdynnässä ensimmäinen lasti lähtee alta minuutin. Olen mies.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:55"]"Jostuu siitä, että silloin veren virtaus sukuelimiin kiihtyy. Ja on aika yleinen neuvo orgasmivaikeuksista kärsiville. N31"
Ehkäpä, mun kohdalla toi ei pidä paikkaansa. Minä laukean liiankin nopeasti, normaali yhdynnässä ensimmäinen lasti lähtee alta minuutin. Olen mies.
[/quote]
Kyllä se veren määrä silti lisääntyy. Se on fysiologinen fakta. Se, mitä siitä seuraa, on toki yksilökohtaista. Useimmilla edesauttaa orgasmia, mutta miksi ei voisi antaa myös kestoa. Me ollaan kaikki niin erilaisia ja reagoidaan samoihin ärsykkeisiin yksilöllisellä tavalla.
N31
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:57"]
Miten te naiset jännitätte jalkoja seksin aikana? Oon huomannu dildolla just tuon samaisen asian, mutta miten naida miehen kanssa jalat yhdessä tai jännittäen niitä?
[/quote]
Lähetyssaarnaaja-asento ja naisen jalat suorana alla, aika lähekkäin toisiaan. Miehestäkin tämä asento tuntuu hyvältä, kun pillu ei ole ihan levällään ja on tiukemman tuntuinen ;)
Pitääpä kokeilla. Saan kyllä ilman jäykistelyä mutta ainahan voi uutta yrittää.
n
Sama täällä :)