Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiihottavin fantasiasi

Vierailija
07.02.2011 |

...siis mikä on kiihottavin fantasiasi ?

Onko ryhmäseksi, julkiseksi, mustaseksi tai jokin muu ? Mikä saa pikkarit märiksi tai stondiksen ?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudat, tulla niihin laitetuksi ja kunnolla otetuksi. Kumppani on poliisi ja ei innostu tästä yhtään :D Onneksi muuten menee sängyssä tosi hyvin

Vierailija
22/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin varmasti, että nussisin anopin kanssa aina ku saatais salaa sovittua tapasminen. Anoppi ihana, seksikäs 55v puuma jokta nussisin joka kerta kiiman ihan viimistä pisaraa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu naisella

https://scrolller.com/r/Shemales?filter=pictures

He osaavat seksin. Kokemusta on, parasta seksiä ikinä. Muuten täysin nainen mutta kalu siellä jalkojen välissä. 69 helppoa ja nautinnollista.

Vierailija
24/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalu naisella

Shemales?filter=pictures

He osaavat seksin. Kokemusta on, parasta seksiä ikinä. Muuten täysin nainen mutta kalu siellä jalkojen välissä. 69 helppoa ja nautinnollista.

(oksentaa)

-M36

Room. 1:24-32

Vierailija
25/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 1983 mallia oleva - minua vain reilut pari vuotta vanhempi - seurakuntamme syötävänsuloinen sihteeri Maaret on saanut minut haluamaan yhdyntää hänen kanssaan! Jopa niinkin paljon, että haluan lapsen hänen kanssaan! Kovasti tämä "toinen M" yrittää olla todella vaikeasti tavoitettava, mutta sellainen peli on saanut minut vain haluamaan häntä lisää! Haluan tätä Maaretia niin paljon, että järki lähtee!!!

Minä ja Maaret molemmat täysin alastomina seurakunnan pyhäkouluhuoneessa pehmeällä patjalla avoimen ikkunan edessä... Maaret olisi patjalla selällään ja nostaisi jalkansa ylös, niin että peräaukko ja pillu näkyisivät... ja sit asettaisin elimeni hiljaa hiipien hänen sisäänsä... - aloittaisin härnäämällä hänen häpyhuuliaan... ja tämä ihana rakastamani Maaret tulisi minusta raskaaksi!!!

Ehkä minulla on vielä jotain toivoa saada Maaret paksuksi..? Täytyy vaan todella SINnikkäästi yrittää jatkaa hänen piirittämistään... ehkä se Taivas sieltä vielä aukeaa... ja pääsen Paratiisin kauneimpaa Kukkaa hedelmöittämään... voi kunpa hänen pesäänsä pääsisin!!! -M36

Vierailija
26/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu naisella

https://scrolller.com/r/Shemales?filter=pictures

Hemmetti mikä namupala 😛

Vierailija
27/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenpuhuja85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalu naisella

Shemales?filter=pictures

(oksentaa)

-M36

Room. 1:24-32

Olen kristitty, turha yrittää vääntää Raamatun jaetta joka ei koske transnaisia. Onko sinulla tuomiovalta? Käsittääkseni vain Jumalalla on. Älä siis tuomitse ettei sinua itseäsi tuomittaisi.

Vierailija
28/157 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärilläni useampia naista selin kontillaan minua kohti. Nuolisin ja nusauttaisin heidän molemmat aukot.

Vierailija
29/157 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde anopinkanssa, rajua ja intohimoista nussimista, välillä pyydettäis jotain toista miestä että anoppi sais kahta samaan aikaan. Pervoiltas yhessä oikeen kunnolla. Olis kiihottavaa perhetapaamisillakin jättäytyä anopin kanssa kahestaan vaikka keittiöö. Ja alkaa puristelee persettä ja tissejä ku muut viereisessä huoneessa

Vierailija
30/157 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyttöystäväni ja hänen erittäin seksikäs ja lähes laittoman pyllyn omaava kaveritar. Ai että sais tytöt kyytiä

Vierailija
31/157 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on naida hoikkaa, urheilullista, seksin osalta aktiivista ja karvansa siistinyttä naista.

Olen ollut liitossa reilun kymmenen vuotta täysin päinvastaisen naisen kanssa. Aluksi hän oli tuollainen fantasiani kohde mutta pian luovutti.

Vierailija
32/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen sitoisi minut (tiukasti) sänkyyn ja kiusaisi pitkään. Lopulta pakottaisi orgasmiin.

Vierailija
33/157 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo nukkuu viikonloppusin pitkään, olis kiihottavaa jos tässä aamusella kävis joku tuttu tai naapuri aina salapanolla alakerrassa ;)

Vierailija
34/157 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla sidottuna esim.patteriin,penislukossa ja katsoa ku isomunainen mies panee vaimoa peppuun ja sen jälkeen saan nuolla kullin ja pepun.ja sit minua pannaan ja kunnon lasti suoleen+nuoletus.

Vierailija
35/157 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis joku 17-20v pieni blondi salikissa panoleluna. Pari kertaa viikossa kävis painamassa ja heittäs muutaman satasen hyvästä seksistä

Vierailija
36/157 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitypy hoidokiksi. Se on unelmani. Söpö pikki kisuli nussittavaksi ja turmeltavaksi.

Vierailija
37/157 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että vaimoni meikkaisi minut ja pukusi päälleni seksikkäät naisten vaatteet ja sitoisi minut sänkyyn kiinni ja laittaisi mibulle siveysvyön. Tämän jälkeen meille tulisi kolmw miestä naimaan vaimoani ja minua. Vaimo komentaisi kaikkia ja olisi tilanteen domina. Minua naitaisiin anukseen ja suuhun ja spermat laskettaisiin minun reikiini. Vaimon sisälle lauettaisiin jonka jälkeen nuolisin vaimoni puhtaaksi.

Vierailija
38/157 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö piereskelisi ja kakkaisi kaluni päähän.

M60

39/157 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienehköllä yleisellä uimarannalla ja istun laiturilla. Rannalla on muuten hiljaista, mutta n. nelikymppinen hyvin rintava ja lanteikas neito saapuu paikalle. Siis tällä neidolla on huomattavan suurikokoiset ja lähes navassa asti riippuvat mahtimeijerit, vaikka toki yksiosainen uimapuku ne hyvin peittää. Ja takapuolikin on leveä ja paksu. Hänen poskensa punoittavat somasti. Katselemme kohtaavat ja neito hymyilee vienosti ja pulahtaa veteen. Itse jatkan istuskelua laiturilla.

Hetken päästä tämä jättiriippurintainen ja leveätakamuksinen kaunotar nousee vedestä. "Voih, pyyhkeeni jäi pukukoppiin, voisinko mitenkään lainata pyyhettäsi?" kysyy hän minulta.

No minua vähän nolottaa, koska penikseni on tietenkin alkanut jöpöttämään ja pidän pyyhettä sen päälle sylissäni. Ajattelen mielessäni Tarja Halosta ja miehuuteni on jälleen lepotilassa. Ojenna pyyhkeeni tällä jättimäisten riippurintojen kuningattarelle ja kun katselen tuota täydellisen täyteläistä feminiinistä vartaloa, jota neito pyyhkeelläni kuivattelee, en voi muuta kuin hypätä laiturilta veteen, koska aloin kiihottua jälleen.

"Minun tuli yhtäkkiä niin kuuma, niin hyppäsin järveen", tokaisen hänelle vaivaantuneena.

Neito naurahtaa ja kysyy minulta haluaisinko lähteä polkupyöräretkelle ja syömään jätskiä hänen kanssaan.

Vastaan tähän myöntävästi ja ajattelen vielä hetken Tarja Halosta ennen kuin nousen vedestä.

Vierailija
40/157 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla alastonmalli mies valokuvaajalle rohkeissa kuvissa erilaisissa kauniissa alusasuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi