kiihottavin fantasiasi
...siis mikä on kiihottavin fantasiasi ?
Onko ryhmäseksi, julkiseksi, mustaseksi tai jokin muu ? Mikä saa pikkarit märiksi tai stondiksen ?
Kommentit (157)
Kisakuntoinen naisbodari vetää lihakset kunnolla pumppiin ja sitten rakastelen hänen kanssa. Tiukat lihaksikkaat reidet, iso klitoris ja kiinteät (silokonivapaat) rinnat nännit pystyssä. Pää sinne reisien väliin ja kunnon kielihoito neidille. Pienten rintojen hyväilyä ja kalu märkään tiukkaan pilluun. Neito ratsastaa lihakset pullistellen, takaapäin kiinteää perää hyväillen ja sitten laukeaminen. Nyt alkoi kalu kovettumaan jo 54 vuotiaallakin puntissa.
18-28-vuotias söpö ja ujo femboy pyllistelemässä sängyllä timanttinen plugi paikallaan.
M40
18v cdtypy jolla voisin antaa öljyhieronnan ja laittaa typy kontalleen ja lypsää lastit ulos. M55
Kesän vaelluksella leiriin pysähtyy nuorempi nainen. Rankka päivä takana ja hän pyytää luvan istahtaa hetkeksi nuotiolle, jatkaakseen hetken päästä katselemaan omaa leiripaikkaa. Siinä jutellessa aikaa kuluu ja todetaan yhdessä, että on jo turvallisempaa pystyttää myös hänen teltta minun teltan viereen. Pitkä jutustelu nuotion loimussa saa aikaan molemmissa himon heräämisen ja yö meneekin seksin merkeissä. Aamulla kamppeita pakatessa ja lähtöä tehdessä, huomataan että suunta on sama ja viikko vierähtää hänen kanssa erämaassa mukavasti patikoiden, maisemista ja toistemme seurasta nauttien.
Haluaisin rakastella vaimoani niin että joku tirkistelisi meitä samalla. Tirkistelijä näkisi kun rakastelisin vaimoani kiihkeästi eri asennoissta. Hän kuuntelisi seksiääniämme: huohotusta, voihkintaa ja sängyn narinaa. Vaimoni saisi usean voimakkaan orgasmin ja lopulta tulisimme yhdessä lähetyssaarnajaasennossa. Tirkistelijä voisi myös tyydyttää tämän jälkeen itsensä.
Naisystävän juuri 18v täyttänyt tytär.
Yksi viimeisimmistä on kinky-henkinen koe, jonka kaksi viehättävää naista tekee miehelle eli minulle.
Nämä naiset olisivat etukäteen nauhoittaneet keskusteluaan, joka on minua todennäköisesti kiinnostavaa mutta sellaista, jonka he mielellään pitäisivät kahden keskisenä eikä ainakaan miesten kuultavana. Koetilanteessa istuisin huoneessa, johon näillä naisilla ei ole näköyhteyttä. Istuisin tuolilla, joka antaisi tarvittaessa iskun pakaroilleni (jolloin peppu olisi tietysti paljaana), pakaroilleni kiinnitetyt elektrodit antaisivat kohtuullisen sähköiskun tai muuten saisin tarvittaessa sopivan fyysisen rangaistuksen. Päässäni olisivat kuulokkeet ja kädessä painonappi kuin kuulotestissä konsanaan. Koetilanteessa tämä naisten nauhoitettu keskustelu kuuluisi kaiuttimista koetilaan ja kuulokkeista puolestaan kuuluisi musiikkia, joka peittäisi nämä keskustelut. Ajoittain tietokone arpoisi ajanjaksoja, jolloin kuulokkeista kuuluva musiikki lakkaisi ja alkaisin kuulla naisten keskustelua. Tässä vaiheessa minun pitäisi painaa nappia, joka palauttaisi musiikit kuuluviin. Mikäli en paina, vaihtoehtoja on kaksi, jotka nekin arvotaan. Toisella ei tapahdu mitään ja musiikit palaavat automaattisesti. Toisella jään kiinni salakuuntelusta, musiikit palaavat ja saan rangaistuksen. Nämä naiset eivät tietäisi niitä kertoja, joina olen rehellinen, mutta ne kerrat, kun saan rangaistuksen. Näin syntyisi sitäkin kautta jännite, jossa toisena osapuolena on uteliaisuus ja toisena rehellisyys ja heidän reaktiot.
m34
M45 kirjoitti:
Kesän vaelluksella leiriin pysähtyy nuorempi nainen. Rankka päivä takana ja hän pyytää luvan istahtaa hetkeksi nuotiolle, jatkaakseen hetken päästä katselemaan omaa leiripaikkaa. Siinä jutellessa aikaa kuluu ja todetaan yhdessä, että on jo turvallisempaa pystyttää myös hänen teltta minun teltan viereen. Pitkä jutustelu nuotion loimussa saa aikaan molemmissa himon heräämisen ja yö meneekin seksin merkeissä. Aamulla kamppeita pakatessa ja lähtöä tehdessä, huomataan että suunta on sama ja viikko vierähtää hänen kanssa erämaassa mukavasti patikoiden, maisemista ja toistemme seurasta nauttien.
Mmm.. Viikon erämaaolosuhteissa muhinut ja vieläpä päivittäin naitu pillu..
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Mmm.. Viikon erämaaolosuhteissa muhinut ja vieläpä päivittäin naitu pillu..
Eipä paljoa tahtia haittaisi. Otin tyttöystävän kerran viikonlopuksi linturetkelle kevätmuuttoa bongaamaan. Koko viikonloppu meni ihan vituiksi, kun naitiin naimasta päästyä helteisenä viikonloppuna. Lintuja ei juurikaan nähnyt, saati edes miettinyt. Ekaa kevättä yhdessä ja tyttöystävä oli koko ajan kullissa kiinni. Toki kondomia käytettiin, joten eipä tarvinnut, eikä olisi päässytkään pesulle. Hieno muisto, mikä tuli edellisestä kirjoituksesta mieleen. Kiitos siitä.
Olisin lähössä saunaan samaan aikaan kun anoppi lähtis meiltä kotiin. Hississä heittäis että pääsiapä voelä saunaan, johon vitsillä vastaisin että kyllä meijän lauteille mahtuu. Anoppi hieman säikähtäis ja sanois että ei muut varmaan ymmärtäis. Vastaisin että eihän siitä kukaa tietäs että kävit pikaseen saunassa.
Siitä sit mentäs saunaan ja ujostellen riisuttais vaatteita, kunnes ottaisin anoppia lanteilta kiini ja painaisin alastonta vartaloani vasten että tän takiahan sä tänne halusit tulla. Johon anoppi ei osais sanoa mitään. Kääntyis ympäri ja alkais armoton kullin lutkutus. Olisin niin kiimassa et laukeisin anopin suuhun parin minuutin jälkeen. Riisuisin stringit pois ja antaisin anopille nuorta kullia koko saunavuoron ajan. Pukuhuoneessa, suihkussa. Ja kertosin anopille että haluun nussia sitä kellarin käytävälläkin et olis vähän riskiäkin mukana. Anoppi vaan nyökyttelis koska haluaa munaa niin paljon. Lopulta anoppi sais kunnon orgasmin jossa koko käytävä kiljuis sen mukana. Jatkaain vaa nussimista takaa päin pitäen kättä sen suulla ja toisella puristelisin tissejä. Tultais pukkariin pukemaan päälle mut himot veis vielä voiton ja nussisin anopille toisen orkun suihkun alla ja painaisin lastit syvälle se. Pilluun
Fantasioin monista asioista, mutta ehkä suurin fantasia on cuckold juttuja. Se on muuttunut paljon vuosien aikana, nyt en enää haluaisi sen olevan niin nöyryyttävää. Vaan enemmän kuin 3 kimppa, jossa minä kuitenkin sivuosassa saisin katsella kun naiseni saa.
Remote controlling kiusoittelu julkisella paikalla, edging.
Nuoruuden tutun iineksen nussiminen, molemmat kännissä baarissa, lähettäis vaan hotlaan panee. Nussisin sen pyöreetä persettä koko yön. Ja aamun
Istuisin isomunaisen miehen päälle antautuen anaaliseksiin. Hetken päästä valuttaisin ripulipaskat hänen häpyalueelleen. Jatkaisin panemista muina naisina niin kauan että saisin turpaani.
Koulun opettajan antama "terapeuttinen" ruumiillinen kuritus.
Oikeassa elämässä ruumiillinen kuritus osoittaa vain sitä, että sen antajalta ei löydy rakentavampia keinoja tilanteen hoitamiseen, se tapahtuu tunnekuohun vallassa ja on kokijalleen todella kova henkinen hylkäys, joka vie myös kunnioitusta sen antajaa kohtaan.
Fantasiassa tämä kääntyy toisin päin. Olen tehnyt jotain tuhmaa ja naispuolinen opettaja antaa, mahdollisen naispuolisen koulunkäyntiavustajan kanssa, kuritusta viileän harkitusti ja määrätietoisesti. Kuritukseen kuuluva kipu, kärsimys ja valta-aseman käyttö henkisine etäisyyksineen onkin tarkoitettu minun tukemiseksi jotten enää hairahtuisi samanlaiseen syntiin. Samaan aikaan, kun kurittajat käyttävät valtaa ja satuttavat minua, he kuitenkin käytöksensä takaa kaiken aikaa salaa huolehtivat minusta ja minun hyvinvoinnista. Sitä vaan ei saa sen tilanteen aikana eikä jonkin aikaa sitä ennen eikä sen jälkeen näyttää minulle, jottei teho häviä.
orgasmini tulee voimallatuhdon ja väkevästisyöksyen aina kun katson peilistä itseäni, tuota valtavaa komeuttani julmassajykevässä kauneudessaan. - oiih..voi., jos olisin nainen (heteroMies,_30kyt ja risat') niin saisin elämänikyydit ja kaikkimaailman('s')taudit.. (mutta) ajatelisin vain, että: Herranjumala, kylläkyyti kelpasi!!!
Fantasioin parikymppisestä naisesta, jolla on poikaystävä. En kenestäkään tietystä vaan ylipäätänsä näistä parikymppisistä juuri aikuistuneista naisista. Jos on varattu niin se on vielä kiihottavampaa ja mä pääsisin antamaan kunnolla isoa kyrpääni. Ei mitään vanilijia seksiä vaan sellaista kunnon nöyryyttävää panemista, jossa naisella kuola valuu ja mä nimittelen huoraksi sekä lätkin persettä ja tukistan minkä kerkiän. Vaikka nainen tulee niin mä jatkan panemista. Mielummin vielä peilin edessä josta silmät kohtaa ja meidän kehot on täysin näytillä.
M45
Tää on klishee, mutta silti. Kaksi lesboilevaa naista haluaisi mut mukaan panemaan, nuolemaan ja ottamaan suihin.
https://dicksongirls.com/wp-content/uploads/2022/03/62234540624849901.j…
Aaahhh!!! Ihana reikä tarjolla.
Tuohon aloituslause on realistinen ja helposti saavutettavissa