Kaikki keinot peliin,miten saan aiheutettua keskenmenon rv 16??!!
Kommentit (11)
vaiheessa halunnut tätä lasta,ja kun sanoin että teen abortin niin mies uhkas erolla.
Eroa en halua koska lapset siitä kärsisivät.
vaiheessa halunnut tätä lasta,ja kun sanoin että teen abortin niin mies uhkas erolla.
Eroa en halua koska lapset siitä kärsisivät.
ku että eroan paskaksta ja lapset siitä kärsisivät.
idiootti, leikit muiden hengellä, mikään mies, ei mikään ole tuollaisen teon arvoinen. Teidän asenne se päättää, miten lapset eron ottaa, ei ne siittä rikki mene.
ei kai se sun jokaista askelta kyttää.
idiootti, leikit muiden hengellä, mikään mies, ei mikään ole tuollaisen teon arvoinen. Teidän asenne se päättää, miten lapset eron ottaa, ei ne siittä rikki mene.
niin paljon paskaa että parempi lapsillekkin että otat eron ja menette asumaan keskenänne.
loppuun asti.pääset kato hoitamasta ihan kaikkia lapsias ku joudut johonki lataamoon,kai sun pääs lassahtaa tollasen vihan kanssa.
Jos voi, mene lääkäriin äläkä kerro miehelle.
Ellei, niin ei kai siinä sitten muuta kuin tökkimään suoristetulla metallihenkarilla.
Mies ei ole yksin syyllinen sun tilanteeseen.
Ja kun tämä lapsi syntyy on se mulle ihan yhtä tärkeä ku noi muutkin,hänet on vaan laitettu alulle aivan väärin perustein.Mutta mä vannon ja vakuutan että vaikka hormonivalmiste ehkäisyt ei käy minulle,niin jo synnärillä saavat laittaa mulle sen ehkäisykapselin käsivarteen,sanokoot ukko mitä haluaa.
Ja siis tiedän ettei mulle käy hormonaaliset ehkäisyt koska olen kokeillut kaikki maholliset,ja aina sama lopputulos,3-6kk sisään pitää lopettaa käyttö.
Että KYLLÄ,minähän se kaikkeen olen syypää,kiitos vain...
on lapsiluku täynnä, niin pyydä niitä steriloimaan suoraan synnärillä.. sekin onnistuu kyllä.
synnäriltä suoraan sterilisaatioon.