Mä näytän vanhalta, olen 36v. Mitä keinoja näyttää nuoremmalta?
Millaiset hiukset nuorentaa ym?
Olen yh, ja haluaisin löytää vielä ikäiseni miehen. Nyt musta on kiinnostuneet vaan 50 vuotiaat.
Kommentit (67)
kevyt NUDE meikki ja nuorekkaat vaatteet, iloisuus :) ei liian laitettu, mahdollisimman luonnollinen olemus... siis ei tarvii hiuksia vedellä ylimääräselle sökeröille..se vaan vanhentaa ! Ja hyvä tuoksu raikastaa olemuksen
siis kun on tietyn ikäinen, niin näyttää noita-akalle pitkissä hiuksissa yms, ala-arvoista paskaa. Miksei naiset saa olla rauhassa tuolta ainaiselta arvostelulta ja nälvimiseltä. On ihan tarpeeksi rankkaa vanheta muutenkin.
Ja pahinta tässä on että tähän syyllityvät naiset itse, niin kuin tuo yksi sovinisti-hanhi kommentillaan.
naisella on noita-akkamaiset n 90% tapauksista. Tämä on ainoa oikea totuus. Onneksi harva sitä tajuaa...olkoot juntin näköisiä ihan rauhassa.
Mikäs sua noin nyppäsee?
niissä kamalissa pitkissä hiuksissaan. Miltähän mahtaisi näyttää jos hänellä olisi lyhyet hiukset?
Eikös keski-iän ylittäneiden naisten standarditukka ole juuri sellainen aika lyhyeksi nyrhitty jossa on epäsopivan oranssi "sähäkkä" värjäys? Ainakin oman kuusikymppisen äitini ystävättärillä ainakin puolella on sellainen.
Ei pitkä tukka varsinaisesti nuorenna mutta ei vanhennakaan, jos on kaunis tuuhea hiuslaatu niin ei sitä kannata pätkäistä vain sen takia että vähän ikääntyy. Tunnen eräänkin 70-vuotiaan naisen jolla on upea harmaa paksu ja pitkä letti - todella näyttävä ja tyylikäs ilmestys, lyhyellä permanentilla vain yksi mummeli satojen joukossa.
Kaikki kovat väritykset vanhentaa, esim. liian räikeäksi värjätty tukka, liian tumma huulipuna, koska ne korostaa ihon juonteita (jos ei satu olemaan tosi dramaattinen väritykseltään, harva suomalainen on).
22-25 miehet. Ei oo näinkään oikein helppoa! Niistä kun ei ole sitten pidemmän päälle ku harmia. Ei ne oikeesti halua yli 30 vuotiasta...Ainaki siltä musta tuntuu.
Riippuu kokonaisuudesta sopiiko pitkä vai lyhyt tukka. Useimmille sopii puolipitkä, se on kevyt, moderni ja naisellinen (ei silti mummomainen). Itelläni on kaulaan asti ulottuva tukka ja se on mun mielestä kiva pituus, koska tukkaa voi kuitenkin laittaa (suoristusraudalla, tai kihartaa).
Vaatteista sanoisin sen verran, että kannattaa käydä esim. Vero Modassa ja Vilassa joissa saa ainakin henkilökohtaisempaa palvelua. Tykkään myös Zaran ja Mangon vaatteista. Täytän 35v kohta ja mulla on 3 lasta, mutta mua luullaan aina alle kolmekymppiseksi. Oma tyyli on tärkein, ja sitä voi höystää trendikäillä jutuilla ;)
T.vaatemyyjä
Mikäs sua noin nyppäsee?