Mä näytän vanhalta, olen 36v. Mitä keinoja näyttää nuoremmalta?
Millaiset hiukset nuorentaa ym?
Olen yh, ja haluaisin löytää vielä ikäiseni miehen. Nyt musta on kiinnostuneet vaan 50 vuotiaat.
Kommentit (67)
Ja hyväkuntoisuus ja aktiivisuus.
muodikkaat ja sopivankokoiset vaatteet, hoikkuus, pitkät hyväkuntoiset hiukset
Iho kuntoon. Juo paljon vettä, kosteuta ihoasi kunnolla, älä peitä sitä paksun pakkelikerroksen alle, vaan käytä kevyttä arkimeikkiä.
Kiinnitä huomiota pukeutumiseesi. Ohjeita on vähän vaikea antaa, kun et kerro mitään itsestäsi ja tyylistäsi, mutta älä käytä pelkkiä tanttavaatteita (siis ei mitään sihteerityyliä).
kulmakarvat laskeutuvat iän myötä. Eli jos on kulmakarvoja mitä nyppiä, niin nyppii sitten sieltä alapuolelta jolloin kulma vähän nousee.
siistit hiukset, ei tarvitse olla pitkät.
Nuorekkaa, siistit vaatteet nuorentaa myös. Ulkoile, älä polta,äläkä käytä liikaa alkoholia.
Kuori ja kosteuta ihoasi,meikkaa huolitellusti.
Korkokegät jalkaan niin eiköhän äijien päät ala kääntyilemään.
niin pitkät hiukset on parhaat. Harva suomalaisnainen tajuaa tämän.
t.2
Sopusuhtainen olen, yleensä käytän farkkuja ja tunikaa.
Hiukset on pitkät joita en haluaisi leikata, olisiko parempi pitää ne kiinni?
Naama on siitä ongelma että iho on niin kuiva että meikkiä en voi käyttää juuri lainkaan. Ehkä näyttää siksi vanhemmalta.
Opettele käyttämään valokynää. Vaikuttaa todella ilmeeseen. Ihan yllätyin itsekin miten paljon paremmalta/virkeämmältä/nuoremmalta näytä valokynättynä :)
Oletko kokeillut? Itselläni kuiva iho ja meikkivoide ei näytä hyvältä, sävyttävästä päivävoiteesta saa vähän väriä kasvoille ja jättää "raikkaan" näköisen ihon.
Enkä siis tarkoita itseruskettavia... :)
Naama on siitä ongelma että iho on niin kuiva että meikkiä en voi käyttää juuri lainkaan. Ehkä näyttää siksi vanhemmalta.
Mutta en pane pahakseni, koska tiedän näyttäväni nuoremmalta (kaikki sanoo niin, ja siis näytän nuoremmalta), minä tykkään tästä 47v miehestäni ;)
Olen hoikka ja pitkähiuksinen. Käytän meikkiä hyvin vähän. Vaatteet on nuorekkaita, slimmejä paitoja, istuvia farkkuja, korkeakorkoisia saappaita ja rentoja takkeja (nahkaa, kevyitä pitkiä takkeja). Meikki on raikas, aika nude. Korut on yksinkertaisin, hopeaa ja valkokultaa ja niitä ei ole liikaa.
Asenteeni on nuorentunut vuosien varrella, olin 20-vuotiaana jakkupukuihin pukeutuva "sihteeri-tyylinen" tylsä "täti".
leikata. Tuleehan siitä keveämpi ja ryhdikkäämpi olo, kun on tukka pätkäisty. Moni ei jaksa pitää hiuksistaan huolta, joten näyttäähän ne pitkät hiukset silloin hirveältä. Kasvattakaa hyvät naiset hiuksia ja pitäkää niistä huolta, ihan kuin vartalostakin.
t.2
Enpä ollut ajatellutkaan ennen. Pitää kokeilla nyppiä alapuolelta.
Se on ihme miten huulet voi pienentyä niin paljon vanhetessa.
Moni nainen lopettaa kaikenlaisen tyhjänpäiväisen hirinän ja kikattelun täyttäessään kolmekymmentä. Kuitenkin se antaa hirveästi energiaa ja nuorentaakin. Lisäksi iloisuus on energisyyttä, ja energisyys nuorentaa!:)
Ei sun ikäisen iho voi olla vielä hirveän kuiva ehkä hoidat sitä väärin..
Ei kaikilla ole samanlainen ihotyyppi. Minulla on ollut kuiva iho lapsesta asti ja ihan oikeilla tuotteilla sitä hoidan.
Paitsi jos on pitkänmuotoiset kasvot, silloin lyhyet ja rikotus sopii parhaiten
Mulla oli monen monta vuotta pitkät hiukset, hyväkuntoiset, paksut. Ja nyt kun kuvia katsoo, niin paljon paremmin mulle käy lyhyt tukka. Pitkä oli yleensä aina ponnarilla, ja mun pää on sen muotoinen, että hiukset näytti aina menevän littanasti päätä myöten pitkinä vaikka hiuksia on tosi paljon (kampaajat tästä aina huomauttaa). Auki ollessaan hiukset näytti spanielinkorvilta. Ei se pitkä tukka nyt vaan sovi kaikille!
leikata. Tuleehan siitä keveämpi ja ryhdikkäämpi olo, kun on tukka pätkäisty. Moni ei jaksa pitää hiuksistaan huolta, joten näyttäähän ne pitkät hiukset silloin hirveältä. Kasvattakaa hyvät naiset hiuksia ja pitäkää niistä huolta, ihan kuin vartalostakin.
t.2
Käytä yövoiteena punaista Bephantenia, jos sun ihosi on kuvia! Ei mitään kosmetiikan huippurasvoja, ne on täynnä kakka-aineita, jotka rasittaa ihoa. Sitten juo paljon ja syö kunnolla, äläkä vältä rasvaa ruokavaliossa, ettei ihosi olisi niin kuiva.
Minkälaisia tunikoita sä käytät? Miksi tunikoita? Mikäli olen ymmärtänyt, naiset rakastavat tunikoita, mutta miehet inhoavat niitä. Älä nyt ainakaan mitään riemunkirjavia ja kukallisia tunikoita käytä, ne on tanttavaatteista tantoimpia. Nuorekkaita vaatteita, tunikoiden kanssa edes tiukkoja farkkuja tms., jalkaan ballerinat, trendikkäät lenkkarit tai pikkukengät tai korkkarit.
Hiukset tosiaan kannattaa leikata kunnolla muotoon tai lyhyiksi taikka vaihtoehtoisesti pitää kiinni, jos ne ovat kovin ohuet.
Ja hiusmalliani kehutaan aika usein, kysytään missä on leikattu jne. Olen 36-vuotias, ja olen kokeillut 5 vuoden sisään myös lyhyitä hiuksia, nämä nykyiset ehdottomasti parhaat. Ei voi yleistää - ja muuten ponnarilla en koskaan pidä hiuksiani. Leikkautan, värjään säännöllisesti, ja pesun jälkeen föönaan hyvillä tuotteilla malliin.
Mulla oli monen monta vuotta pitkät hiukset, hyväkuntoiset, paksut. Ja nyt kun kuvia katsoo, niin paljon paremmin mulle käy lyhyt tukka. Pitkä oli yleensä aina ponnarilla, ja mun pää on sen muotoinen, että hiukset näytti aina menevän littanasti päätä myöten pitkinä vaikka hiuksia on tosi paljon (kampaajat tästä aina huomauttaa). Auki ollessaan hiukset näytti spanielinkorvilta. Ei se pitkä tukka nyt vaan sovi kaikille!
leikata. Tuleehan siitä keveämpi ja ryhdikkäämpi olo, kun on tukka pätkäisty. Moni ei jaksa pitää hiuksistaan huolta, joten näyttäähän ne pitkät hiukset silloin hirveältä. Kasvattakaa hyvät naiset hiuksia ja pitäkää niistä huolta, ihan kuin vartalostakin. t.2
LIV-kanavalta tulee Tim stailaa ja Tyyliä vai ei. Lähetysajat ma ja la (uusintoja pitkin viikkoa). Noista ohjelmista saa tosi paljon vinkkejä myös itselle. Toinen vinkki olisi hankkia joku tyylikirja tms. ja lähteä miettimään sitä kautta oman vartalon mittasuhteita, kasvonpiirteitä jne. Vaatteissa hyvin tärkeää on istuvuus, samoin kampauksessa se, että se sopii juuri sinun kasvoihisi. Luonnollinen meikki sopii kaikille, voimakkaasti punatut huulet kyllä vanhentavat.