Hulluna piiskaamiseen
Onko täällä muita, jotka nauttivat pienestä piiskaamisesta tai piiskatuksi tulmisesta?
Meillä juttu menee niin, että kun jokin tekemiseni tai tekemättä jättämiseni kylliksi suututtaa ukkoa, on tiedossa piiskaa.
Ukko komentaa housut kinttuihin ja kumartumaan pöytää tai sohvaa vasten. Sitten tulee pepulle piiskaa ohuella rottinkikepillä niin, että seuraavana päivänä töissä peppua vielä kuumottaa.
En tiedä miksi tuo minua niin kiihottaa, mutta olen valuvan märkä jo siinä vaiheessa, kun mies ottaa kepin kaapista.
Piiskauksen jälkeen aina naidaan kunnolla!
Kommentit (70)
Joo, sama rantahurri on terrorisoinut kaikkia piiskapalstoja jo vuosikausia. Ihan kuin ei kirjoitustyylistä ja vaillinaisesta suomenkielestä kaikki tajuaisi hänen olevan sama r....i joka kiihottaa kait itseään näillä jutuilla.
Selkäsaunan antaisin sille jos olisi nainen tai edes nuorempi kundi, mutta on jo selvästi vanhempi peräkammarin poika.
Kuriapakaroille kirjoitti:
Joo, sama rantahurri on terrorisoinut kaikkia piiskapalstoja jo vuosikausia. Ihan kuin ei kirjoitustyylistä ja vaillinaisesta suomenkielestä kaikki tajuaisi hänen olevan sama r....i joka kiihottaa kait itseään näillä jutuilla.
Selkäsaunan antaisin sille jos olisi nainen tai edes nuorempi kundi, mutta on jo selvästi vanhempi peräkammarin poika.
Älä NOSTA hänen keskusteluitaan.
Sain Eilen Ystävättäreltä Hyvän Selkäsaunan Antoi Minulle Rottinkia Potkin,Änkyin kun minua piiskattiin pylly on hellä Vieläkin
Muhkeat pakarani halusi viikottain jos olisi mahtollista Kerran kuukautessa on pakko saada .
Olen eronnut nainen. En oikeastaan kaipaa panoa vaan piiskaa. Kerroin joskus parhaalle kaverilleni asiasta ja hän taas paljasti inhoavansa läpsimisiä ja että hänen miehensä oli paljastanut että sitä kiinnostaa. Sovittiin sitten että ukko saa käydä minun luonani piiskaamassa mutta ei panemassa. Näin sitten ollaan menetelty ja järjestely toimii.
ai että mis vaan piskaa sua muttet edes ime sen kullia vaikea uskoa
ja et siis persereikääkään anna sille palkaksi
Mieheni, daddy, antaa mulle nahkaremmiä kun en tottele tai teen tyhmästi. Usein jo remmin esiin ottaminen saa mut nöyräksi. Sattuuhan se ja kovasti.
Ja nolottaa kun en pääse mihinkään karkuun kun isäntä isolla kädellään painaa minut sängylle. Joskus hän ottaa mut siinä rajusti piiskaamisen jälkeen. Lopuksi halaa ja viilentää kirvelevää pyllyä. Olen sitten nöyrää tyttöä monta päivää...
Meillä piiskaus on kurinpitoa, ei sinänsä aina seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut nainen. En oikeastaan kaipaa panoa vaan piiskaa. Kerroin joskus parhaalle kaverilleni asiasta ja hän taas paljasti inhoavansa läpsimisiä ja että hänen miehensä oli paljastanut että sitä kiinnostaa. Sovittiin sitten että ukko saa käydä minun luonani piiskaamassa mutta ei panemassa. Näin sitten ollaan menetelty ja järjestely toimii.
Meillä vähän samantapainen järjestely, mutta toisinpäin. Ystäväni käy meillä välillä 'saunomassa' ja pesee mieheni. sen jälkeen jäähytellään hetken kunnes on sen aika että piiska vähän viuhuu. Tykkään katsella, kun mies vähän pitää kuria.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni, daddy, antaa mulle nahkaremmiä kun en tottele tai teen tyhmästi. Usein jo remmin esiin ottaminen saa mut nöyräksi. Sattuuhan se ja kovasti.
Ja nolottaa kun en pääse mihinkään karkuun kun isäntä isolla kädellään painaa minut sängylle. Joskus hän ottaa mut siinä rajusti piiskaamisen jälkeen. Lopuksi halaa ja viilentää kirvelevää pyllyä. Olen sitten nöyrää tyttöä monta päivää...
Meillä piiskaus on kurinpitoa, ei sinänsä aina seksuaalista.
Tuo piiskaamisen mahdollisuuden läsnäolo ja piiskauksen jälkeinen nolous on minullekin kurinpidon kiihottavin elementti. Kivun antama kiihotus on toissijaista jos sitäkään. N42
Pitän Vitsan Saannista olen onnistunut Löytämään pari piiskaajaa otan mielelläni pyllylleni koko alapääni saa vitsoa10-15minutin vitsominen Ihanaa tarjoilen Perääni Vitsojalle.564