Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluna piiskaamiseen

Vierailija
18.01.2011 |

Onko täällä muita, jotka nauttivat pienestä piiskaamisesta tai piiskatuksi tulmisesta?

Meillä juttu menee niin, että kun jokin tekemiseni tai tekemättä jättämiseni kylliksi suututtaa ukkoa, on tiedossa piiskaa.

Ukko komentaa housut kinttuihin ja kumartumaan pöytää tai sohvaa vasten. Sitten tulee pepulle piiskaa ohuella rottinkikepillä niin, että seuraavana päivänä töissä peppua vielä kuumottaa.

En tiedä miksi tuo minua niin kiihottaa, mutta olen valuvan märkä jo siinä vaiheessa, kun mies ottaa kepin kaapista.

Piiskauksen jälkeen aina naidaan kunnolla!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sylissä koivuvitsaa reisien välikastuu olen valmis ottamaan molempiin reikiiniihanaa!

Vierailija
2/70 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun piiskajutuista mielettömästi. En ole koskaan saanut oikeasti piiskaa, mutta toivon että kohtalo tuo eteeni miehen, jolla olisi intohimoja piiskaamista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun piiskajutuista mielettömästi. En ole koskaan saanut oikeasti piiskaa, mutta toivon että kohtalo tuo eteeni miehen, jolla olisi intohimoja piiskaamista kohtaan.

Laita meiliä niin tulen piiskaamaan.

Vierailija
4/70 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen aivan märkä ja kiimainen kun saan piiskaa,olen 55 v mies,masokisti.

Vierailija
5/70 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on nelikymppinen jakkupukunainen, johtavassa asemassa, tienaa paljon enemmän kuin minä. Sängyssä hän kuitenkin haluaa alistua.

Aloitamme yleensä hellästi, mutta jossain vaiheessa irroitan vyön housuista ja piiskaan vaimoani takaa päin. Vyö sivaltelee pakaroita ja vaimo voihkii nautinnosta, samalla kerron kuinka hän on ollu tuhma pikkulutka ja ansaitsee kunnon kuritusta. Välillä nussin lujaa takaapäin ja hetkittäin kuristan vaimoani kaulasta, en koskaan kovin pitkään, mutta näytän kuitenkin valtani. Joskus myös työnnän anustapin vaimoni pyllyyn. Piiskaamisen päätteeksi otan tiukan otteen hiuksista ja painan kalun syvälle suuhun, nussin suuta ja laukean.

Lopulta kerron kurituksen riittävän ja nuolen vaimoni klitorista kunnes hän laukeaa.

Vierailija
6/70 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt naista joka haluaisi piiskata minua. Olen käynyt täällä ja saanut uskomattoman hyvää palvelua. Suosittelen!

http://www.liveseksikamera.fi/live-sex-cam-naiset-dominointi.htm

Vierailija
7/70 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäähän piiskaaminen tietysti seksiä. Sitä voi harrrastaa pienestä takapuolelle läpsimisestä aina kokonaisvaltaiseen Herra-orjatar leikkiin, jossa alistumisesta nauttiminen viedään rajuilla ruoskimisilla äärirajoille saakka. Jokainen löytää oman eniten nautintoa tuottavan tapansa, jos vain on halua ja voimaa kokeilla elämässään uutta. Usein piiskaamisen makuun päästyään haluaa kokeilla omia ja partnerin rajoja ja näin pääsee aina uudelle tasolle kiihottumisesa ja nautinnossa. Erittäin mukavaa ja hauskaa puuhaa, joka lähentää pariskuntia toisiinsa perusseksiä enemmän. Suosittelen!

Näitähän on erillaisia tapoja piiskauksen suhteen. Olen antanut partnerilleni suihin samalla kun olen piiskannut, seison itse sängyn päädyssä partneri pylly pystyssä, siinä asennossa saa parhaimmat kiksit. Onhan tämä anonyymi palsta mutta minua häiritsee se kun lapset tänne kirjoittelee, eiköhän hekin osaa sitten aikanaan tajua sen mitä seksi on.

Vierailija
8/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vuosi meni etellisestä piiskauksesta tempuilin,kiukkuilin kaikella mahtollisella tavalla viimeiset3viikkoa tänä aamuna joutuin äitin syliin ilman housuja tekemään tiliä tempuiluistani äiti oli hakenut illalla vitsan valmiiksi sain paljon vitsaa pyllyni oli helakan punainen kuumottaa viläkin vähäsen tarvitsen 1-2piiskausta vuotessa.

Vierailija
9/70 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sylissä nakuna vitsa hyväilee minua vyötäröstä puoliväliin reisiä saan kaun vitsaa saan mahtavia orkkuja piiskatessa.

Vierailija
10/70 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehokkain piiskaaminen on, että sidon naiseni kunnolla kiinni joko sänkyyn tai penkkiin tai pystyyn kädet levälleen tai pään ylle. Näissä eri asennoissa annan hänelle kunnon ruoskinnan. Tällasen käsittelyn jälkeen hän on pari viikkoa käytännössä koko ajan kiimassa. Pieni takapuolelle läpsäisy tai niskasta kiinni ottaminen saa hänet silloin välittömästi haluamaan minua.

Vierailija
11/70 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehokkain piiskaaminen on, että sidon naiseni kunnolla kiinni joko sänkyyn tai penkkiin tai pystyyn kädet levälleen tai pään ylle. Näissä eri asennoissa annan hänelle kunnon ruoskinnan. Tällasen käsittelyn jälkeen hän on pari viikkoa käytännössä koko ajan kiimassa. Pieni takapuolelle läpsäisy tai niskasta kiinni ottaminen saa hänet silloin välittömästi haluamaan minua.

Naisia on kiva ruoskia, koska he nauttivat siitä ja pillusta tulee mahlaa. Piiskaamisen jälkeen on mukava naida kun on jo valmiiksi liukas. Kertokaa naiset mikä teistä minun lisäkseni kiihottaa ruoskinnassa. Ja jos on ruoskittavia naisia jotka eivät saa niin meiliä peliin, kokemusta on.

Vierailija
12/70 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii, kun virvon häntä pienellä vitsalla pepulle, kun olemme kyljittäin sängyllä esileikin aikana. Hän hieroo itseään kovaa kaluani vasten ja nostaa vähän jalkaansa, jotta piiska osuu hyvin "sinnekin"...Välillä ehkä nuolen häntä kauankin ja sitten..on tosi ihanaa mennä sisään...kun hän nauttii oikein ja saan kuulla miten hyvää tekee..joskus laiatn sauvan peppuunsa värisemään samalla kun nain..Ihanaaaaa

Vierailija
13/70 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäähän piiskaaminen tietysti seksiä. Sitä voi harrrastaa pienestä takapuolelle läpsimisestä aina kokonaisvaltaiseen Herra-orjatar leikkiin, jossa alistumisesta nauttiminen viedään rajuilla ruoskimisilla äärirajoille saakka. Jokainen löytää oman eniten nautintoa tuottavan tapansa, jos vain on halua ja voimaa kokeilla elämässään uutta. Usein piiskaamisen makuun päästyään haluaa kokeilla omia ja partnerin rajoja ja näin pääsee aina uudelle tasolle kiihottumisesa ja nautinnossa. Erittäin mukavaa ja hauskaa puuhaa, joka lähentää pariskuntia toisiinsa perusseksiä enemmän. Suosittelen!

Vierailija
14/70 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ototin monta päivää kunnes sain kunnolla vitsaa olin selälläni pyllypystyssä sain vitsaa aluksi halkaistulla rottinki sai hyväillä pyllyäni kunnolla paikat oli hellinä hyv'än käsittelyn jäljiltä.

Vierailija
15/70 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, jotka nauttivat pienestä piiskaamisesta tai piiskatuksi tulmisesta?

Meillä juttu menee niin, että kun jokin tekemiseni tai tekemättä jättämiseni kylliksi suututtaa ukkoa, on tiedossa piiskaa.

Ukko komentaa housut kinttuihin ja kumartumaan pöytää tai sohvaa vasten. Sitten tulee pepulle piiskaa ohuella rottinkikepillä niin, että seuraavana päivänä töissä peppua vielä kuumottaa.

En tiedä miksi tuo minua niin kiihottaa, mutta olen valuvan märkä jo siinä vaiheessa, kun mies ottaa kepin kaapista.

Piiskauksen jälkeen aina naidaan kunnolla!

Heippa, minäkin piiskaan vaimoani silloin kun hän

sitä tahtoo. Hän on myöskin melkein valuvan märkä

piiskauksen jäljiltä. On ihana olla sellaisen

naisen kanssa (vaimoni) kun olemme samalla aalto-

pituudella, tehdään yhdessä seksistä nautittavan,

mitä lisukkeita ennen naimista tai naimisen jälken

tehdään niistä en kerro jollei joku tahdo lukea. M45.

Vierailija
16/70 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty halutaan lukea. Kerro!

Vierailija
17/70 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä maustatte seksielämäänne. Tarinaa kehiin, niin saa vinkkiä

Vierailija
18/70 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä maustatte seksielämäänne. Tarinaa kehiin, niin saa vinkkiä

Heippa, olen kyllä kirjoittanut näistä vaimoni ja minun seksimieltymyksistämme. No jotkut lukevat ja ajattelevat voi ei taas tää sama juttu, mutta näin meillä sekstaillaan. Hyväilen ensin vaimoani ja hieron hänen rintojaan, sitten jos vaimoni tai minä haluamme piiskaa niin se sovitaan yhdessä. Kun piiskaan niin kulli on kuin rautakanki ja vaimoni valuu mahlaa, piiskaan häntä yleensä perseelle ja rinnoille. Sitten hän käy selälleen sängylle ja laitan perseen alle tyynyn, siinähän se liukas pillu on kun tarjottimella. Ensin nuolen hänen liukasta pillua ja venyttelen huulilla hänen häppäreitä, sitten otan hieromasauvan ja runkkaan hänen pilluaan samalla nuollen hänen klitorista, hetkenpäästä hän saa orgasmin, jatkan siitä huolimatta hieromasauvalla runkkaamista hän saa uudestaan ja uudestaan. Otan hieromasauvan pois ja ujutan käteni hänen pilluun nuollen samalla hänen klitorista, hetken päästä hän saa megaorgasmin huuto on kova mutta minusta kiihottava jatkan nuolemista ja otan käden pois. Sitten hän käy kullini kimppuun ottaa sen ahnaasti suuhunsa, kyllä tekee hyvää, välillä hän haluaa satsin pilluunsa välillä kasvoilleen ja rinnoilleen, kummassakin toimituksessa ei tarvitse kauvaa nussia kun tulen ehkä 10-15min. Kerran viikossa sekstailemme näin, voiko sitä parempaa pyytää? samaa mieltä on myös vaimoni.

Vierailija
19/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty halutaan lukea. Kerro!

alku alko lupaavasti lukukertoja oli monta.

eikö muita löydy.

Vierailija
20/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kädellään läpsimällä takapuolelle. joskus voin ottaa vaikka 50 lyöntiä ja olen ihan valmis pantavaksi. Useimmiten rakastellaan päälle minä sidottuna ja mies nuolee orkun + ottaa kovaa pitäen kättä suulla tai muuten rajoittaen hengitystä. Tukasta kiskominen tuo kanssa kivan tunnelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän