Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluna piiskaamiseen

Vierailija
18.01.2011 |

Onko täällä muita, jotka nauttivat pienestä piiskaamisesta tai piiskatuksi tulmisesta?

Meillä juttu menee niin, että kun jokin tekemiseni tai tekemättä jättämiseni kylliksi suututtaa ukkoa, on tiedossa piiskaa.

Ukko komentaa housut kinttuihin ja kumartumaan pöytää tai sohvaa vasten. Sitten tulee pepulle piiskaa ohuella rottinkikepillä niin, että seuraavana päivänä töissä peppua vielä kuumottaa.

En tiedä miksi tuo minua niin kiihottaa, mutta olen valuvan märkä jo siinä vaiheessa, kun mies ottaa kepin kaapista.

Piiskauksen jälkeen aina naidaan kunnolla!

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hulluna piiskaamiseen mutta pitän pikkuselkäsaunoista ohuet koivuvitsat ovat minun mieleeni lantiolle,reisille jää vitsanjäljetja pyrstöpunoittaa haluan noin kerran kuukautessa olla sylissä pyöriteltävänä silittelen rantuista lantiota,reisiäni muutaman päivän.

Vierailija
42/70 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain Piiskaa Tämän tyttelin Pyllypunoitti kivasti ohut vitsa tanssi pyrtölläni nätisti lopuksi levitin reiteni pimppa sai pikkasen vitsaa kiimanousi minussa pikkudilto laitettiin namuseenihyrräämään nesteet tulivat hetken päästä perästäni.Ihanaaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Eilen pyllylleni olin dominatätin sylissä Remmittiin Alapäätäni sain noin 10minutin käsittelyn leveälläremmillä sain pimpanposkille myös pikkasen kyllä tämä tyttöpotki huusi,pissasi vielkin on hyväolo olen muhkeaperäinen pikkueukko tykkään myös olla miehen sylissä piiskattavana annan piiskaajallepalkaksiJotakinhyvää

Vierailija
44/70 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitän piiskasta sain Äitiltä piiskaa8-17 vuotiaana olin saanut 16vuotiaaksi saakka vitsaa ja joskus Äitin Vyötä olin noin17V tai vähän yli pyllynikutisi jäin Äitin kanssa kahtestaan viikon lopuksi kotiin lauantai Aamuna aloitin kiukuttelun Äiti tiesi mistä oli kyse sain vitsaa paljon vieläkin kaipaan vitsaa pyrstöni kutisee vieläkin.

Vierailija
45/70 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun piiskajutuista mielettömästi. En ole koskaan saanut oikeasti piiskaa, mutta toivon että kohtalo tuo eteeni miehen, jolla olisi intohimoja piiskaamista kohtaan.

Onpa ikävä tilanne. Jos haluat apua niin vastaa tähän

Vierailija
46/70 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kunnon selkäsaunan pitkästä aikaa Ystävätär antoi  Rottinki käsittelyn sain lähes puolentunnin hoiton ohut rottinki h yväili alapäätäni välillä Ystäv'ättären kätet hyväilivät pyrtöäni,reisiäni ja lantiota volisin,kirahtelin kun pyrtöä höykytettiin jäljet näkyvät alapäässäni ehkä muutaman kuukauten päästä haluan saman laisen käsittelyn yleensä tyytyn koivuvitsaan oli uutta( ihanaa)

Vierailija
47/70 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pikkupiiskauksia muutaman viikon välein Eilen Ystävättären kanssa otimme minulle aivan outon hevospiiskan oli joku Crop Niminen enää ei ole outo Alapääni käsiteltiin sillä jalatvipotti,änkyin tunnen pyrstössäni vieläkin mitä sain pimppaa kiristää vieläkin kun ajattelen millaista kyytiä sain eilen menen laitan dilton hyrisemään arvatkaa mihin?

Vierailija
48/70 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä toivoo piiskaamista.

Fantasiassaan odottaa meikattuna ja stay—upeissaan hotellihuoneeessa. ”Pitkä pano ja pitkä piiskaus”.

Täytyy nyt sit vissiin netistä hoitaa jokin piiska. Vinkkejä?

Vierailija
49/70 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä nyt arvaa mihin se laitettiin hyrisemään  avaatko hieman ryppyreikähommaa enemmän

Vierailija
50/70 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Saanut Vitsaa Remmiä Rottinkia Hyvän selkäsaunan antamiseen on  Crop Hevospiiska mielestäni paras lyhyt rottinki on mulle2 olen muhkeaperäinen Kotirouva minulla on aikaa saata selkä saunoja joista pitän minulla on 3piiskaajaa yksikerrallaan kastun olinpa miehen,naisen käsittelyssä nautin kummastakin Annan Itsemyös Piiskaa Tykkään Piiskata kastun myös antaissani.

Vierailija
51/70 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada piiskaa. Onneksi vaimo suostuu antamaan sitä silloin tällöin. Remmi paukkuu pepulleni, session jälkeen tyydytän vaimoni nuolemalla.

Vierailija
52/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Lapsena piiskaa Äitiltä Muutamankerran vuotessa Teini ikäisenä käytettiin vitsaa useammin joskus jopa viikottain Otettiin Hamonen,pikkarit pois Äitin reisille ottamaan vitsaa aloin pitämään vitsan saannista vaikka se sattuikin ototin monasti tilaisuutta olla Äitin kanssa kahtestaan muutama tunti tiesin saavani Äitin lopulta hakemaan Vitsan Kiukuttelin niin kauan kunnes minut riisuttiin sain vitsaa pyllyssä tuntuihyvälle punoitti lantiolla,reisillä pienet vitsan jäljet nyt Aikuisena olen löytänyt Ystävättären Joka pitää samoista asiosta olemme kuukauten parin välein pyrstöt punaisina lantio,reitet rantuisina vitsan jäljiltä ihanaa olla reisillä piiskattavana.

Vierailija
53/70 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan Piiskata Vapaehtoisesti tykkään Saata Vitsasta-Hevospiiskaan Mielialani Mukaan joskus maistuu Vitsa Toisinaan Rajumpikäsittely on Paikallaan Jalkovälikostuu aina Hyvin onnistunut Piiskaus Piimät on Reisillä,ilopillussa.

Vierailija
54/70 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla olin saamassa pyrstölleni minut piiskattiin hyvästi lantiolla.reisillä pienetrannut oli ihanaa saata pitkästä aikaa hyvä selkäsauna pimppa sai osansa sylki nesteensä .

Vierailija
55/70 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsan Käyttöni Alkoi Sattumalta Olin Naisihmisen PalveluksessaVähänyli20vuottasitten olin tyttönen sillon Olin töpiksinyt työssäni Rouva pyysi minut toimistoonsa Luulin saavani lopputilin näin sohvalla oli koivuvitsa Minulle Laitettiin pyllyn Kauttaälyä olin tämänkin  jälkeen muutaman kerran ottamassa Pyllylleni aloin pitämään vitsan saannista nykyisin kaipaan muutaman viikon välein.

Vierailija
56/70 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime Lauantaina Ystävätär Näytti netistä miten Crop piiskaa siellä annettiin sain samallatavalla paitsi minulla oli paksutyyny etupäässä,ohuttyyny tuolilla landioni alla pyllynpiiskauksen jälkeen levitin reiteni ulko,sisäpinnat saivat hyvät annokset jalkani vipottivat Änkyin Selkäsauna oli kova mutta Ihana .

Vierailija
57/70 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään pääsääntöisesti YKSI SEKOPÄÄ, joka ei osaa edes kirjoittaa suomea ja selittelee ihme fantasioitaan. Huhhuh.

Vierailija
58/70 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen naisen kanssa. Jonka entinen mies ystävä on pitänyt että häntä on läpsitty. Kumppanini on vaikea ymmärtää että en pidä siitä. Mutta kiima päissään hän rupeaa puristelee ja nipistelee. Olenkin nyt mieltynyt erityisesti takapäin panemisen. Ei muija läpsii eikä nipistelee.

Vierailija
59/70 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein auttelemasaa pirteää eläkkeellä olevaa rouvaa. Klappien tekoa. Nurmikon leikkuuta ja sellaista. Joskus jään saunomaan. Muutaman ke>rran olen jäänyt yöksi kin vieras huoneeseen viikonloppuna kun olemme juoneet liikaa virvokkeita. Alussa ei ollut mitään edes erottis sävytteistä. Sitten hän ehdotti että nukutaan samassa sängyssä. Ja kävihän se minulle. Olin kyllä alussa vähän jännittynyt 15 vuoden ikäerosta mutta ei sitä sängyssä huomaa. Kerran kun menin sinne hän oli kiukkusella päällä.
Ex miehensä oli käynyt ja olivat kunnolla riidellet. Ajattelin jo lähteä kotiin kesken nurmikon leikkuun. Kun hän haukkui kaikkia miehiä ja minuakin samassa. En jaksanut kuunnella vaan päätin lähteä kotiin. Pakkasin tavaroitani kun hän kovan ääneen sanoin kiukuspäissän että minäkin tarvitsisin vitsaa. Laitoin kassin kiinni ja menin autolle laitoin kassin autoon. Ja taitoin Koivistoa pitkän oksan ja karsin sitä. Menin takaisin ja annoin sen rouvalle. Laskin housuni alas ja sanoin antaa tulla sitten. Nostin viellä paidan helmaa ylöspäin. Rouva ei tiennyt mitä tehdä. Kumaruin vähän eteenpäin ja käskin lyödä. Sitten hän loi 4 kertaa. Sattushan se vähä kun Hän löi kovaa mutta nostin housut ylös ja kysyin helpottiko. Lisää sietäisi saada hän sanoi suutuspäissään. Laskin housuni alas uudelleen ja otin pöydästä kiinni. Jolloin hän löi 4 kertaa uudelleen. Nostin taas housuni. Riittikö kysyin. Ja lähdin kotiini. Seuraavana päivänä hän soitti ja emme puhuneet tapahtuneesta. Pyysi vaan että tulisin leikkaamaan loput nurmikosta.

Vierailija
60/70 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluna? Olisiko mattojen piiskaus paikallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän