Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksesi ensimmäisestä kerrasta, kun suuhusi lauettiin

Vierailija
12.01.2011 |

Kysely palstan naisille siitä, että minkälainen kokemus oli, kun mies ensimmäisen kerran laukesi suuhusi.

Alla joitain kysymyksiä tukemaan vastausten sisältöä, mutta vapaamuotoiset kertomukset tästä "ensimmäisestä kerrasta" ovat todella tervetulleita:

- Minkä ikäinen olit?

- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?

- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?

- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?

- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?

- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?

Uteliain terveisin,

Luonnonmakuinen Rakastaja

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kollille kielarin mällit suussa. Ei tykännyt mutta ei älynnyt vastustellakaan. N25

Vierailija
122/148 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja otin otin lukion matikanopelta suihin. Oli kiihoittavaa saada lämmin lasti suuhuni. Tämä ei ole fantasiaa, vaan kävi oikeasti 1995.

t. Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 asennossa muutenkin määrätietoisen tuntuinen tapailukumppani purskautti viikon säästöt suuhun. Vehkeen nytkähtelyt ja ennen spermaa tulleet limat antoi jo vähän varoitusta tulevasta, mutta olin omasta orgasmistani vielä niin fiiliksissä, että jatkoin urheasti miehen imemistä ja ison osan siemennesteestä nielin ennen kuvotusrefleksiä. Olin silloin juuri täyttänyt 16 vuotta. N46

Vierailija
124/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko keskityttiin liikaa naisten nautintoon (melkein murto-osan verran miesten nautintoa käsittelevistä ketjuista...) kun pitää nostella näitä vanhoja ketjuja seksipalveluksista miehille?.. Vai miksi pitää nostaa vanhoja ketjuja tällaisesta aiheesta, josta aloitetaan joka päivä myös uusi?

Jättäkää vaan rauhassa se vaimonne jotka eivät tee kaikkea mitä toivotte, pääsevätpähän seksiorjuudesta ja teille tuskin uutta löytyy, vaikka täällä voi esittää jotain supersuosittua.

Hapan vanhapiika kommentoi katkerana

Vierailija
125/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisto on vähän hämyisä ja sijoittuu noin vuoteen 1988, jolloin ikää ei vielä ollut ajokorttiin, ja isäni oli heittänyt ystäväni ja minut Rantarockiin juhannusta viettämään, joka silloin vielä järjestettiin Virroilla, Etelä-Pohjanmaalla.

Teltta pystyyn, musaa kuuntelemaan ja alkoholia maistelemaan. Jossain vaiheessa tutustuin ihanaan kuopiolaispoikaan, joka vuoden itseäni vanhempi. Siinä Sabrinan esiintyessä muistan hyvinkin selkeästi, että suudeltiin todella intohimoisesti, ja hän sormetti minua koko ajan. Mahtoi siinä olla muilla katselemista.

Hommaa lähdettiin sitten jatkamaan meidän teltalle. Hän oli taitava poika nuolemaan ja teki minulle ihania asioita, ja koska olin vielä neitsyt, enkä käyttänyt mitään ehkäisyä, otin hänen innokkaan kalunsa suuhuni häntä tyydyttääkseni. Hän nautti kokemattoman tytön hyväilyistäni niin paljon, että teltan ulkopuolella oleville ei varmastikaan jäänyt epäselväksi, mitä tapahtui,

Olin Virroilla juhannuksena -88(?) katsomassa Sabrinaa. Myöhemmin illalla satunnaisen tytön kanssa telttaan. Suutelimme kiihkeästi ja hieroimme toisiamme käsin. Mutta ei ollut kondomia, eikä siksi uskallettu mennä pidemmälle. Tyttö sai useita orgasmeja sormetuksestani. Meille ei vaan tullut mieleen, että homman olisi voinut hoitaa suullakin. Tyttö oli jostain Pori-Satakunta seudulta, en muista enää nimeä.

Btw. Eikös Virrat ole Pirkanmaata, eikä Etelä-Pohjanmaata?

Vierailija
126/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusitoista vuotiaana naisen alkuna poimimassa mansikoita ja yövyin tilalla. Yöllä talon 55 vuotias isäntä tuli sängyyni ja työnsi kalunsa suuhuni. Mies työnteli kalua vähän aikaa, kunnes korahdellen laukesi suuhuni. Sperma oli todella lämmintä ja mies haisi hielle ja paskalle. Onneksi myöhemmin on tullut parempiakin kokemuksia.

N31

Vierailija
127/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli haulikon panos jäin silti eloon, tosin vielä suurin osa syömästäni ruuasta tulee niskasta ulos ja valuu persettä kohti eli on se ruuansulatus kuitenkinh nopeutunut.

Vierailija
128/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai kertonut aiemminkin, minä siis 16 ja niin oli poikakain, olimme ihan päivällä huoneessaan, ja poija äitiki oli kotona. Kuunnneltuuon jotai ka Elechtric Like Orcestraa, ja yhtäkkä kaveri vaan tunki kalunsa suuhuni. No melkoisen äkkiä tulisi suuhuni, ja minä sitten äkkiä sylkäsin ihan vieressä olevaan kukkaruukkun, siinä oli kaktus!

SEllainen oli tämän tytön eka kerta, oisko ollut -77 tai jotain. Poika oli ihana kylläkin, ja vieläkin ollaan yhteyksissä.

Vierailija
129/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tultu eikä lauettu, ehdotus ja toivomus sai oksentamaan ja jättämään pervon ketaleen heti.

Vierailija
130/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella ja ihastuspojan kanssa ulkona piilossa. Otin ekaa kertaa peniksen suuhuni ja melkein heti sieltä tuli kun oltiin kiehnattu ja pussailtu seinää vasten poika ihan kivikovana mua vasten koko ajan. Osa meni nielusta alas, osa tuli huulilta ulos pippelin varteen. Ei mikään mestarisuoritus, mutta kehityttiin paremmiksi. Poika säikähti niin, että tuli "ennen aikojaan" ulos ja jatkoi vielä runkaten ja ruiskien lisää maahan.

Vierailija
131/148 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yläasteella ja ihastuspojan kanssa ulkona piilossa. Otin ekaa kertaa peniksen suuhuni ja melkein heti sieltä tuli kun oltiin kiehnattu ja pussailtu seinää vasten poika ihan kivikovana mua vasten koko ajan. Osa meni nielusta alas, osa tuli huulilta ulos pippelin varteen. Ei mikään mestarisuoritus, mutta kehityttiin paremmiksi. Poika säikähti niin, että tuli "ennen aikojaan" ulos ja jatkoi vielä runkaten ja ruiskien lisää maahan.

Joo suurin piirtein samantyylistä. Ei vielä uskallettu yhdyntää. Osa lastista päätyi kans miehenalun päälle, eipä siinä mitään. Asialle naurettiin ja kakoin vähän aikaa. Harjoittelu myös jatkui. Jostain sitä pitää aloittaa.

Vierailija
132/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo suurin piirtein samantyylistä. Ei vielä uskallettu yhdyntää. Osa lastista päätyi kans miehenalun päälle, eipä siinä mitään. Asialle naurettiin ja kakoin vähän aikaa. Harjoittelu myös jatkui. Jostain sitä pitää aloittaa.

Harjoittelu on kiihottavinta ja nuorena on tunteet niin pinnassa. Muistan omani ja muistan myös sen kun sain pojan kielen ja huulien kosketuksesta pillulle ja klitalle ensimmäisen orgasmin. Tuntui aivan erilaiselta kuin omin käsin tehty. Ihanaa ja ne kehut mitä sain vaikka en varmasti ollut kauhean hyvä nostivat itsetuntoa. Ja olihan se nyt aivan maagista ottaa suuhun sellaista nuoren miehen täydellisen kovana aivan pystysuorassa seisovaa elintä. Nielin kaiken minkä pystyin kun spermaa tuli niin paljon.

Vierailija
133/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimo eikä nais matskua tultu eikä lauettu, ehdotus ja toivomus sai oksentamaan ja jättämään pervon ketaleen heti.

Vierailija
134/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v olin. Pari viikkoa vanha uusi kuuma suhde ja todella kiihkossa polvillani yllätin eli pyysin tulla suuhuni. Ajatuksia..aika kiihoittavaa, sykki, tuli tosi paljon, tukehdunko, tuli nieluun, kakosin, tuleeko vielä, voinko jatkaa imemistä. Valui suustani pois raskaudesta turvonneille rinnoilleni, tippuen säärilleni, loppuimussa tuli nieltyä. Tosi kiihoittava myönteinen kokemus ja jatkossa tehnyt suhteissani enemmän eli vaikutti.

Vierailija
135/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja olin aiemmin illalla tavannut kivan pojan, joka pyysi mua kotiinsa katsomaan palkintokokoelmaansa. Oli sellainen urheilijapoika.

Oli kyllä mitaleita ja pystejä vaikka kuinka, siinä esitellessään niitä se myös kosketteli mua toisella kädellään.

Sitten istahdettiin sohvalle ja ihan säikähdin, kun se siinä saman tien avasi housunsa vetoketjun ja kaivoi munansa esiin. Se näytti nuoren tytön silmin ihan valtavan isolta ja se oli täydessä erektiossa. Hämmennyin siitä ja katsoin suoraan eteenpäin kuin seipään nielleenä enkä saanut suustani sanaakaan.

Poika vain otti niskastani kiinni ja painoi päätäni kalua vasten. En tiennyt mitä tehdä, niin poika sanoi, että avaapa se suusi ihan apposen auki ja kun tottelin, niin se painoi kalunsa suuhuni. Se tuntui valtavalta, en saanut kuin vähän kärkeä sisään ja meinasin tukehtua. Poika piti molemmilla käsillä päästäni ja liikutti sitä määrätietoisesti edes takaisin.

Samalla kertoi ettei ole kuukauteen purkautunut, on vain säästellyt tätä hetkeä varten, tulet tyttö saamaan kohta sellaisen määrän spermaa suuhusi, että muistat sen lopun ikääsi.

Eikä kyllä valehdellut, sitä vaan tuli ja tuli, yökkäilin ja yritin niellä, mutta en pystynyt. Sitä vaan valui suustani ulos kasvoilleni ja vaatteilleni.

Pyyhin kasvoni paidallani ja sitten minuun iski kauhea häpeä, mitä minä olen tehnyt? Olen ottanut suihin juuri tapamaaltani mieheltä ja olen yltä päältä spermassa. Suunnilleen juoksin sieltä pois ja toivoin ettei kukaan saisi tietää.  

Vierailija
136/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on imeneet kymmenet naiset ja vain 2 saanut minut imemällä tulemaan.. :(

Minulla heräsi uteliaisuus.. En ole koskaan ollut tilannetta jossa en olisi saanut miestä laukeamaan suuhuni. N. 20 miestä, ehkä? Onko teitä sellaisia siis paljonkin, jotka eivät ehkä sillee  tule, ainakaan helposti?

Vierailija
137/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v olin. Pari viikkoa vanha uusi kuuma suhde ja todella kiihkossa polvillani yllätin eli pyysin tulla suuhuni. Ajatuksia..aika kiihoittavaa, sykki, tuli tosi paljon, tukehdunko, tuli nieluun, kakosin, tuleeko vielä, voinko jatkaa imemistä. Valui suustani pois raskaudesta turvonneille rinnoilleni, tippuen säärilleni, loppuimussa tuli nieltyä. Tosi kiihoittava myönteinen kokemus ja jatkossa tehnyt suhteissani enemmän eli vaikutti.

Raskaana pari viikkoa vanhassa kuumassa suhteessa??

Vierailija
138/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17 ja olin aiemmin illalla tavannut kivan pojan, joka pyysi mua kotiinsa katsomaan palkintokokoelmaansa. Oli sellainen urheilijapoika.

Oli kyllä mitaleita ja pystejä vaikka kuinka, siinä esitellessään niitä se myös kosketteli mua toisella kädellään.

Sitten istahdettiin sohvalle ja ihan säikähdin, kun se siinä saman tien avasi housunsa vetoketjun ja kaivoi munansa esiin. Se näytti nuoren tytön silmin ihan valtavan isolta ja se oli täydessä erektiossa. Hämmennyin siitä ja katsoin suoraan eteenpäin kuin seipään nielleenä enkä saanut suustani sanaakaan.

Poika vain otti niskastani kiinni ja painoi päätäni kalua vasten. En tiennyt mitä tehdä, niin poika sanoi, että avaapa se suusi ihan apposen auki ja kun tottelin, niin se painoi kalunsa suuhuni. Se tuntui valtavalta, en saanut kuin vähän kärkeä sisään ja meinasin tukehtua. Poika piti molemmilla käsillä päästäni ja liikutti sitä määrätietoisesti edes takaisin.

Ihan hyvä satu, tossa se kyllä valuu takaisin pojan kalulle ja nivusiin!

Vierailija
139/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 16v nuori naisenalku. Silloisen poikaystävän kanssa aloiteltiin tutustumista toistemme kehoihin ja hän osasi antaa minulle hyvää ja tyydyttävää suuseksiä (jota silloin en oikein edes osannut arvostaa, kuvittelin että kaikki kundit osaa suukseksihomman- ei muuten osaa) ja ajattelin jotenkin että kun hän tarjoilee mulle nautintoa suulla niin kyllä minäkin. 

Se mikä jäi siitä ekasta kerrasta mieleen, oli siemennesteen määrä, jotenkin olin kuvitellut että sitä ei niin paljoa tule.

Nielin kyllä.

Otan nytkin suihin ja mies saa lauetakkin mun suuhun, mutta enää en pysty nielemään. Sperman koostumus on sellaista tahnaa että ei se  ole miellyttävää.

N52

Vierailija
140/148 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa ekasta kerrasta, suihin olen ottanut kuitenkin koko ajan kun olen ollut seksuaalisesti aktiivinen.

Minkä ikäinen olit? Arvelen että 16

- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen? Etukäteen päättänyt

- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi? olin varmasti tyytyväinen, kuten nytkin aina kun siin käy

- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois? Nielin, nielen aina

- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin? Tuskin muutaisin mitään

- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?

Ei se ainakaan negatiivisesti ole vaikuttanut. Kiihotun aina itsekin, kun otan suihin. Etenkin jos mies antaa nautintonsa näkyä/kuulua muutenkin kuin lauetessaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi