Kokemuksesi ensimmäisestä kerrasta, kun suuhusi lauettiin
Kysely palstan naisille siitä, että minkälainen kokemus oli, kun mies ensimmäisen kerran laukesi suuhusi.
Alla joitain kysymyksiä tukemaan vastausten sisältöä, mutta vapaamuotoiset kertomukset tästä "ensimmäisestä kerrasta" ovat todella tervetulleita:
- Minkä ikäinen olit?
- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?
- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?
- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?
- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?
- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?
Uteliain terveisin,
Luonnonmakuinen Rakastaja
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ynnätääs homma nyt eli reilusti enemmistö nielee ja pitää mällin mausta mutta kukaan ei kommentoinut maistuiko kullinpää hiivalta kuselta ja pesemättömältä mulkulta
Mä imen vain suihkunraikkaita. Ihan turha muuta tarjota. Parikin tuntia housuissa niin yhhh. Se ällö "vehkeen haju". Sperma on ällöä, maistuu ja haisee pahalle ja sitä ei suuhuni tule.
Myös pimpsani on aina suihkunraikas kun miehelle tarjoilee.
Et kyllä terve ole jos sperma on noin ällöttävää sun mielestä. Toivottavasti se miehesi lopettaisi kans sulle suuseksin antamisen ja saisit tyytyä käteen ja vielä jos ottaisi asenteen että pillusi on ällö niin olisit varmasti tyydytetty? . Suihinotto on parasta ja suihku on keksitty. Ei tulis kuuloonkaan ällötellä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että harva nainen saa miehen laukeamaan suihin otolla...
Mut on saanu kaikki paitsi yks, kerran. Muilla kerroilla sekin onnistui
- Minkä ikäinen olit? 21.
- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen? Etukäteen päätetty. Minä ehdotin.
- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi? Sitä ennen luulin et ne lentää nieluun ja tyyliin tukehdun XD Luulo oli täysin väärä. Kielen päälle jäi lastit enkä tuntenu mitään erityistä makua tai koostumusta. Kaikin puolin miellyttävää.
- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois? Aika neutraali reaktio, ei todellakaan ollu paha vaan mukavaa :D. Kaikki jäi kielelle, ainakin kaks kertaa täyty niellä. Nielin heti vaikkei siitä oltu puhuttu.
- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin? Hyvät fiilikset, voisin niellä vaikka joka kerta mut ymmärrän et mies haluaa tulla muuallekin.
- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään? Positiivinen kokemus. Saa tapahtua uudelleen.
Olin 18. Mies kysyi kun oli tulossa että sopiiko, sopi. Mun ajatukset: "Jes tulihan se alko jo vituttaa tää imeminen kun leukoihin sattuu!" "Mut hyi minkä makusta..."
Mies tarjos paperia, johon syljin.
Meitä oli neljä nuorta kundia, yhdessä aloitimme runkkailut ja se tuntui ihan kivalta, yksi yli 14 vuotias kokeneempana kertoi , että häneltä tulee spermaa kullista runkkauksensa lopulla. Halusimme nähdä sen ja katselimme kullit käsissämme hänen näyttäessään runkkaamistaan, kun hänen kiihoittuessaan laukesi vedellessän spermaa roiskuvaa kaluaan edestakaisin. Minulta tuli silloin tässä ekakertaa yhden toisen kaverimme kanssa. Olin jo aikaisemin kuullut sperman imemisestä jota päätimme nyt kokeilla, hän sanoi, että kohta taitaa tulla ja runkatessaan työnsi kullin suuhuni , minä puristin huuleni sen ympärille ja tunsin kuinka kalu alkoi sykkiä spermaa suuhuni ja nielin kaiken mitä tuli, samalla runkkasin itseäni. Olin haaveillut tällaisesta monta kertaaja nyt sain kokea sen nyt totena.
Ihana eka kerta
Olin 16 ja kundikaveri oli 17, ympärileikattu. Oltiin sen kotona ja myäs sen äiti oli, joten tilanne oli jotenkin aika absurdi. Kundi vaan tuli omassa huoneessaan luo ja lykkäs kalunsa suuhuni..no tajusin kyllä mitä pitää tehdä, ja siihen ei sii mennyt kuin oikeastaan hetki kun tuli suuhuni, varmaan minuutti! Muistan että hiukan pelkäsin oksentavani, onneksi oli vieressä kukkaruukku johon sylkäsin nopeasti. Olisi kai ollut vielä paljon pahempaa jos olisin siihen yrjönnyt.
Mutta tavan mukaan tulee taas alapeukkuja varmasti, sillä munhan olis silloin jo 16 veenä pitänyt tajuta miellyttää kaikkia ja hymyillen niellä vaikka itseltä olis tuntunut miltä!
Kundi sinäsnä oli ihana ja antoi oikeatekat orkut ihan järkyllä tavalla, en unohda koskaan!
Olen 39v nainen eikä ole koskaan lauettu suuhun. Otan kyllä mielellään suihin mieheltäni, mutta hän vetää aina pois ennen kuin tulee. Muitten kanssa en ole koskaan ollutkaan.
Luultavasti kyllä saisin oksennusrefleksin, jos suuhun tulvisi pahanmakuista (?) lämmintä limaa.
Olin 51-vuotias (mies).
Olin päättänyt ottaa lastin suuhuni.
Kun huomasin kalun paisuvan ja kovettuvan suussani, se tuntui tosi hyvältä. Kun sperma alkoi ryöpytä suuhuni, olen todella kiihoittunut.
Nielin koko lastin viimeistä pisaraa myöten.
Nyt muistelen sitä erittäin kiihottavana kokemuksena, en tekisi siinä mitään toisin.
Haluaisin tehdä sitä toistekin, mutta tapasin vaimoni (nainen) aika pian tuon jälkeen. En aio ruveta pettämäään vaimoani tuon takia enkä saisi imeä luvalla, joten kalun imeminenon osaltani ohitse.
Minkä ikäinen olit?
49
- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?
En, hän tuli nopeasti ja yllättäen
- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?
Ensin hämmennyin, mutta spermaa ei ollut kamalan paljon eikä se maistunutkaan pahalta.
- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?
Nielin hämmästyksekseni.
- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?
Se oli yllättävän kivaa, löysin jotain uutta näinkin vanhana mistä on nyt tullut uusia tapa.
- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?
Vaikutti tosi paljon. Exän kanssa en siitä tykännyt vaikka loppuun asti en ikinä edes ottanut mutta nyt tämä on ihanaa ja kiihottavaa!
Ukkomiesbi55 kirjoitti:
Olin 51-vuotias (mies).
Kun huomasin kalun paisuvan ja kovettuvan suussani, se tuntui tosi hyvältä. Kun sperma alkoi ryöpytä suuhuni, olen todella kiihoittunut.
Nyt muistelen sitä erittäin kiihottavana kokemuksena, en tekisi siinä mitään toisin.
Haluaisin tehdä sitä toistekin, mutta tapasin vaimoni (nainen) aika pian tuon jälkeen. En aio ruveta pettämäään vaimoani tuon takia enkä saisi imeä luvalla, joten kalun imeminenon osaltani ohitse.
voi vaimoparkaa kun gaylordin kanssa on mennyt naimisiin !
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiesbi55 kirjoitti:
Olin 51-vuotias (mies).
voi vaimoparkaa kun gaylordin kanssa on mennyt naimisiin !
Sanos muuta. Toivottavasti huusholliin ei ole siunaantunut jälkikasvua. Saavat hävetä koko sakki silmät päästään.
Olin 14 vuotias.
Poika johon olin ihastunut ehdotti että ottaisin hänen kalunsa suuhuni. Hän oli aiemmin räplännyt minut täysin märäksi.
Hän opetti ja neuvoi minua asiassa. Kiihottavaa oli nähdä miten hyvältä se hänestä tuntui. ja sitten hän laukesi.
VÄhän yllättäen. muistan että suu oli täynnä sperma ja ol pakko nielaista kun en tiennyt mihin sylkeä se.
Ei maistunut miltään. paksua nestettä joka tuntui suun limakalvoilla jonkin aikaa.
Ei ällöttänyt tai mitään.
Olen kyllä kiitollinen hänelle, sillä olen loistava suihin ottaja edelleen. Ja kyllä nielen mielelläni. Paitsi krapulassa kun kurkku "herkkänä" ja oksennusrefleksi lähellä usein. :D
Sanos muuta. Toivottavasti huusholliin ei ole siunaantunut jälkikasvua. Saavat hävetä koko sakki silmät päästään.[/quote kirjoitti:
Jos kirjoittaja on nimimerkkinsä mukaisesti 55-vuotias, niin mistä kuvittelette että hän olisi mennyt naimisiin lisääntymisikäisen naisen kanssa? Eivätkö viisikymppiset miehet pariudu ollenkaan ikäistensä naisten kanssa?
Ensimmäinen ja ainoa kerta kun suuhuni on lauettu, oli minun ollessa 19v. Oltiin frendien kanssa Amsterdamissa lomailemassa ja jostain baarista lähdettiin erään paikallisen porukan mukaan jatkoille. Aikamoisessa pöhnässä päädyin makuuhuoneeseen erään reggae-henkisen rastatukkaisen afrikasta kotoisen olevan miehen kanssa. Tätä ennen olin ajatellut olevani täysin hetero ja naisiin kallellaan, en olisi voinut kuvitellakaan moista. Mies nai minua suuhun, kunnes laukesi. Tapahtumahetkellä menin ihan fiiliksen vietävänä. Jälkeenpäin oli pientä morkkista tapahtuneesta, mutta olipahan ainakin erilainen kokemus. Enää en muistele pahalla.
M41
Ehkä olin 20v, en osaa sanoa. Siihen asti mies oli aina kertonut kun olin tulossa ja olin hoitanut kädellä ne vikat sekuntit. Sillä kertaa en jotenkin kuullut tai tajunnut, joten tilanne oli täysin yllätys.
En osaa sanoa nielinkö, en usko. Luulisin että vaivihkaa sylkäisin johonkin, mutta en ainakaan tehnyt mitään numeroa siitä.
En kauheesti tykännyt, mutta huomasin ettei se ollut niin epämiellyttävää kuin olin luullut. Olin kuvitellut että siinä tyyliin tukehtuu ja neste täyttää koko suun ja tulee kauheella paineella... mut ei se sit ollutkaan niin :D
Sen jälkeen oon ottanut loppuun asti ehkä kerran vuodessa, eli en kauhean usein. En oikein nauti siitä tunteesta ja viimeks tuli taas niin yllättäen että meinasin vetää henkeen ja sitte vahingossa pärskäsin koko lastin yskien ulos. Lensi miehen päälle ja mua hävetti kröhiä siinä vedet silmissä.
Olen kanssa seksisivustoilta tuttu 19v tyttö täältä Lahden seudulta. Mulla on kanssa tapana juoda spermaa,olen myös vanhempien miesten perään.Mulla oli kerran 68v mies jolle annoin kunnon poskioton,imin niin kauan kunnes se laukes mun suuhun se sai niin kovan orkun että siltä meinas mennä täju.Itse haluan viihdyttää ja antaa nautinnollista seksiä vanhemmille miehille vielä monen monta vuotta;)
Käyttäjä3620 kirjoitti:
Olen kanssa seksisivustoilta tuttu 19v tyttö täältä Lahden seudulta. Mulla on kanssa tapana juoda spermaa,olen myös vanhempien miesten perään.Mulla oli kerran 68v mies jolle annoin kunnon poskioton,imin niin kauan kunnes se laukes mun suuhun se sai niin kovan orkun että siltä meinas mennä täju.Itse haluan viihdyttää ja antaa nautinnollista seksiä vanhemmille miehille vielä monen monta vuotta;)
Juu juu, varmasti olet. 🙄
Yrjö.
Ei koskaan enää.