Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksesi ensimmäisestä kerrasta, kun suuhusi lauettiin

Vierailija
12.01.2011 |

Kysely palstan naisille siitä, että minkälainen kokemus oli, kun mies ensimmäisen kerran laukesi suuhusi.

Alla joitain kysymyksiä tukemaan vastausten sisältöä, mutta vapaamuotoiset kertomukset tästä "ensimmäisestä kerrasta" ovat todella tervetulleita:

- Minkä ikäinen olit?

- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?

- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?

- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?

- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?

- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?

Uteliain terveisin,

Luonnonmakuinen Rakastaja

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää erikseen kysyä, onko ok laueta johonkin muualle kuin pilluun/pyllyyn tai kortsuun niissä, tai ainakin selkeästi ilmaista kumppanille ennen kuin sperma lentää suuhun tai päälle. Itse olen kerran saanut laueta puolison suuhun ja sitä tulikin niin paineella ja paljon, että ekaa kertaa spermat suuhun ottaneella puolisolla se tuli nenästä ulos. Sittemmin olen muutaman kerran luvan kanssa tullut tissien väliin pannessa sekä vetänyt ulos reiästä ja ruiskinut mahalle ja pyllyn päälle. Kerran sitten hetken mielijohteesta vedin ulos pillusta ja ruiskin hänen päälleen, paidalle ja naamallekin roiskui, ilman lupaa ja siitäkös hän suuttui. Niinpä tuskin saan vähään aikaan uudestaan roiskia päälle, saati että kokeiltaisiin uudestaan suuhun tulemista, kuten hän aiemmin lupaili...

Vierailija
102/148 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minkä ikäinen olit?

25

- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?

Olin hetkeä aiemmin ilmaissut olevani suostuvainen siihen että mies laukeaa suuhuni ja mieskin onneksi varoitti kun oli laukeamassa 

- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?

Se ei ollut yhtään niin ällöttävää kuin olin odottanut :D Tiesin kyllä jo miltä mieheni sperma maistuu (ihan hyvältä) kun sitä olin kerran aiemminkin jo hieman päässyt maistamaan. Olin ihan varma että olisin lähellä tukehtua tai vähintäänkin yökkisin paljon, mutta ei, ihan helppoa ja mukavaahan se nieleminen oli

- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?

Nielin

- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?

Hyvä kokemus, en muuttaisi mitään

- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?

Tämä kokemus oli ihan ensimmäisiä suihinottojani, joten ainakin tajusin että tykkään kyseisestä hommasta :D Joka kerta otan suuhun ja nielen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olin 14, poika saman ikäinen

- en ollut suunnitellut koko juttua, mutta jotenkin kun poika istui sohvalla sain päähäni että nyt se tapahtuu ja polvistuin hänen eteensä availemaan vetoketjua. Kun sperma pulppusi suuhuni, olin innoissani siitä että osasin

- nieleminen kävi ja käy luonnostaan. Sylkeminen on huijaamista. Katsoin poikaa silmiin, sanoin kiitos ja nielaisin kaiken

- kaikki meni upeasti enkä vaihtaisi mitään pois

- otan edelleen 20 vuotta myöhemmin mielelläni suihin ja edelleen sekä nielen että kiitän spermasta

Vierailija
104/148 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 -vuotias olin, mies tuli yllättäen ja piteli mun päätä aloillaan kun alkoi puuskuttaa ja nytkähdellä. Nielaisin vaan osan, aloin suukotella miehen vatsaa ja rintakehää ja lopuksi annoin maistuvan kielarin. Ei tavattu toista kertaa.

Vierailija
105/148 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 -vuotias olin, mies tuli yllättäen ja piteli mun päätä aloillaan kun alkoi puuskuttaa ja nytkähdellä. Nielaisin vaan osan, aloin suukotella miehen vatsaa ja rintakehää ja lopuksi annoin maistuvan kielarin. Ei tavattu toista kertaa.

Mainio veto mälliäiselle. Ei tainnut enää sen jälkeen tapaamiset maistua.

Vierailija
106/148 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- olin 14, poika saman ikäinen

- en ollut suunnitellut koko juttua, mutta jotenkin kun poika istui sohvalla sain päähäni että nyt se tapahtuu ja polvistuin hänen eteensä availemaan vetoketjua. Kun sperma pulppusi suuhuni, olin innoissani siitä että osasin

- nieleminen kävi ja käy luonnostaan. Sylkeminen on huijaamista. Katsoin poikaa silmiin, sanoin kiitos ja nielaisin kaiken

- kaikki meni upeasti enkä vaihtaisi mitään pois

- otan edelleen 20 vuotta myöhemmin mielelläni suihin ja edelleen sekä nielen että kiitän spermasta

Suuhun laukeaminen tuo kovimmat ja erikoisimmat orgasmit aina :). Rakastan naisia jotka imee himolle loppuun asti ja nauttivat spermasta. Kertokaa lisää kokemuksia nielemisestä

Vierailija
107/148 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enää voisi olla suhteessa naisen kanssa joka ei anna laueta suuhun. Ei auttaisi vaikka olisi kuinkan ihana ihminen muuten. Väittäisin että kukaan mies joka on kokenut hyviä suihinottoja loppuun asti ei ole valmis luopumaan siitä nautinnosta loppuelämäkseen. Eri asia on ne jotka eivät ole päässeet koskaan tuosta hyvästä nauttimaan. Orgasmit ovat aivan toista planeettaa kuin pannessa ja itse koen suuremman tyydytyksen hyvällä suikkarilla

Vierailija
108/148 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus. En voisi ikinä olla suhteessa miehen kanssa joka ei antaisi virtsata suuhun.

Vierailija
109/148 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko keskityttiin liikaa naisten nautintoon (melkein murto-osan verran miesten nautintoa käsittelevistä ketjuista...) kun pitää nostella näitä vanhoja ketjuja seksipalveluksista miehille?.. Vai miksi pitää nostaa vanhoja ketjuja tällaisesta aiheesta, josta aloitetaan joka päivä myös uusi?

Jättäkää vaan rauhassa se vaimonne jotka eivät tee kaikkea mitä toivotte, pääsevätpähän seksiorjuudesta ja teille tuskin uutta löytyy, vaikka täällä voi esittää jotain supersuosittua.

Vierailija
110/148 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin 20vuotias ja muistan että minua ällötti se että sperma oli lämmintä! Sen takia en enää koskaan tuon jälkeen ole ottanut suihin loppuun, minusta se lämmin sperma on jotain niin ällöä, että yääääääks!

Treffisovelluksissa saisi olla kyllä jonkinnäköinen kenttä seksijutuille että voisi heti filtteröidä tämmöiset omaa aikaa hukkaavat naiset pois.

Vierailija
111/148 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään tullut yllätyksenä että onkin ollu todella makea sperman maku. Viimeksi kun laukesin naiskaverini suuhun sanoi hän että maku on hieman makea ei ollenkaan paha.

Vierailija
112/148 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan suihinottoa ja nielen aina mielelläni eikä vain valita ja kitise kitkerästä mausta. Kaikki ei aina ole hyvää mutta toisen nautinto on tärkeämpi. Ei passaa teilläkään valittaa jos mies ei nuole kunnolla

Juuri näin

Vierailija
113/148 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska imet lahes ?

Vierailija
114/148 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut, eikä ajatus kiihota minua yhtään. Pelkään myös reaktiotani, jos vetäisen vahingossa henkeen tai alan muuten yskiä tai kakoa. Jos nielaisisin, niin varmaan oksentaisin. N39

Vierailija
115/148 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 tai 23 v.

silloinen poikakaveri, nykyinen mieheni.

ehdotin sitä itse, joten oli sovittu etukäteen.

nielin silloin ja olen niellyt siitä lähtien. muutaman kerran vuodessa. se on jotenkin siistimpää kuin sylkeminen. yhden ainoan kerran olen sylkenyt, oltiin silloin suuhkussa. pyysin anteeksi :)

neutraali fiilis itse spermasta. välillä hyvää, välillä ei, riippuu siitä mitä mies juonut ja syönyt.

Vierailija
116/148 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole nainen mua saannu suuhun laukeamaan, en vain oikein jaksa keskittyä😨

Vierailija
117/148 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä "Kokemuksesi, kun ... " kyselyt on naurettavia ja säälittäviä yhtä aikaa. Aloittaja käy tarkistelemassa onko tullut uusia vastauksia ja yksin kotona runkkaa niille. Haha.

Vierailija
118/148 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä todella kiihottavaa antaa naiselle spermat ensimmäistä kertaa suuhun.

Kiihottavaa sen takia, että nainen ei sitä halua?

Ja kukahan taas sanonut, ettei halua? Sairas otsalohko sulla 

Vierailija
119/148 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä "Kokemuksesi, kun ... " kyselyt on naurettavia ja säälittäviä yhtä aikaa. Aloittaja käy tarkistelemassa onko tullut uusia vastauksia ja yksin kotona runkkaa niille. Haha.

On se parempi kuin impotenttina olo, vai mitä?

Vierailija
120/148 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään ihmeitä ollut. Kitalakeen ja kurkkuun ryöpsähti lämmintä nestettä ja siinä muna suussa koitin niellä sen minkä voin. Hassu kysymys:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä