Kokemuksesi ensimmäisestä kerrasta, kun suuhusi lauettiin
Kysely palstan naisille siitä, että minkälainen kokemus oli, kun mies ensimmäisen kerran laukesi suuhusi.
Alla joitain kysymyksiä tukemaan vastausten sisältöä, mutta vapaamuotoiset kertomukset tästä "ensimmäisestä kerrasta" ovat todella tervetulleita:
- Minkä ikäinen olit?
- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?
- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?
- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?
- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?
- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?
Uteliain terveisin,
Luonnonmakuinen Rakastaja
Kommentit (148)
Oli ihanaa kun sain ekankerran toiselta mieheltä lastit suuhun.
Teininä poikaystävän kanssa eka kerta. Runkkasi suuhuni. Pidin siitä heti. Pidän nykyäänkin ja ei ole tullut miestä vastaan kuka ei tykkäisi laueta suuhuni. Neiti25
Ei oo tuollaista kokemusta enkä tiedä tuleeko koskaan, sillä en ole vieläkään edes seurustellut joten jäänyt kokematta tuollaiset jutut.
Nuoruuskin kohta ohi ja ei se ole mitenkään seksikästä, että joku 30+ tekee ekaa kertaa jotain tuollaisia ns. tuhmia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tuollaista kokemusta enkä tiedä tuleeko koskaan, sillä en ole vieläkään edes seurustellut joten jäänyt kokematta tuollaiset jutut.
Nuoruuskin kohta ohi ja ei se ole mitenkään seksikästä, että joku 30+ tekee ekaa kertaa jotain tuollaisia ns. tuhmia juttuja.
No jaa, kyllä moni varmasti "opettaisi" mielellään kokematonta, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kyllä moni varmasti "opettaisi" mielellään kokematonta, iästä riippumatta.
Mutta se on todella epäseksikästä ja noloa.
Liitän tuollaiset ensimmäisten kertojen tuhmat kokeilut nuoriin ja sileisiin ihmisiin ja nuoreen söpöön rakkauteen, en mihinkään 30+ aikuisten ihmisten touhuihin.
30+ pitäisi olla jo kokemusta ja rutiinia.
Suuhun laukeaminen on kiihottanut aina, ensimmäisestä teini-ikäisenä saadusta kokemuksesta asti. Harmi vaan, että mies haluaa laueta vain yhdynnässä pimperoon. Onneksi pääsen sentään vähän makuun ottaessani suihin panon jälkeen. Mieheltä tulee yllättävänkin paljon vielä orgasmin jälkeen.
Eka kerta ehkä reilut 30 vuotta sitten nuorena aikuistena, kun silloinen isokaluinen, minua 6 vuotta vanhempi miesystäväni roiski lämpimän ja erittäin suuren lastinsa suuhuni. Olin hämmentynyt, enkä olisi halunnut maistaa spermaa, mutta nielin kaiken kiltisti. Näin tehnyt joka kerta tuon jälkeen ja nautin spermasta niin suussani, pillussani, rinnoilleni kuin pakaroillanikin.
23v ja kamalaa, vaikka suunniteltua. Meinasin yökätä sataan kertaan ja vesi tuli silmistä. En halunnut enää koskaan kokeilla. Mutta sitten 40-vuotiaana toisen miehen kanssa kokeilinkin ja sama vika ekalla kerralla. Sitten tajusin. Ei mun kannata yrittää niellä samalla, kun tulee tai kalu on suussa. Annan soosin lillua siellä, sitten kalu pois suusta ja nielaisu. Ei se silti hyvää tai kivaa ole edelleenkään. Sama kuin räkäliejua söisi.
Aina ei tarvitse niellä.
Tämä ei toki mikään eka kerta, kun mies laukeaa suuhuni, mutta yksi kiihottavimmista.
Mulla sellainen itseä reilu 10 vuotta vanhempi, urheilullinen fb, reilu kuuskymppinen akateemikko, tapailtu yli 10 vuotta. Häneltä tulee kanssani (liian) nopeasti.
69:ssä nautin ihan suunnattomasti siitä, kun hänen terskansa on niin syvällä nielussani kuin mahdollista, ja sitten hän laukeaa. Sperma valuu suoraan nielusta alas, eikä siis tarvitse todellakaan niellä.
Vierailija kirjoitti:
Oksensin
Sänkyynkö?
Sitä kokemusta ei ole vielä tullut, ja en usko, että tuleekaan. Spermassa ei ole sinänsä mitään pahaa, mutta ajatus, että saisin sitä suuhuni on ällöttävä. Mieluummin nuolisin toista naista ja ottaisin hänen nesteet suuhuni vaikka sekin ajatus on vähän likainen, mutta ihan eri syistä.
Olisi kyllä todella kiihottavaa antaa naiselle spermat ensimmäistä kertaa suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä todella kiihottavaa antaa naiselle spermat ensimmäistä kertaa suuhun.
Kiihottavaa sen takia, että nainen ei sitä halua?
Muisto on vähän hämyisä ja sijoittuu noin vuoteen 1988, jolloin ikää ei vielä ollut ajokorttiin, ja isäni oli heittänyt ystäväni ja minut Rantarockiin juhannusta viettämään, joka silloin vielä järjestettiin Virroilla, Etelä-Pohjanmaalla.
Teltta pystyyn, musaa kuuntelemaan ja alkoholia maistelemaan. Jossain vaiheessa tutustuin ihanaan kuopiolaispoikaan, joka vuoden itseäni vanhempi. Siinä Sabrinan esiintyessä muistan hyvinkin selkeästi, että suudeltiin todella intohimoisesti, ja hän sormetti minua koko ajan. Mahtoi siinä olla muilla katselemista.
Hommaa lähdettiin sitten jatkamaan meidän teltalle. Hän oli taitava poika nuolemaan ja teki minulle ihania asioita, ja koska olin vielä neitsyt, enkä käyttänyt mitään ehkäisyä, otin hänen innokkaan kalunsa suuhuni häntä tyydyttääkseni. Hän nautti kokemattoman tytön hyväilyistäni niin paljon, että teltan ulkopuolella oleville ei varmastikaan jäänyt epäselväksi, mitä tapahtui, koska lauetessaan suuhuni hän korisi ja voihki suureen ääneen. Tätä toki seurasi minun yökkäilyni ja yskimiseni, sillä enhän tajunnut ollenkaan, että hän laukeaisi suuhuni. Se, mitä pärskimiseni jälkeen hänen spermastaan oli enää jäljellä suussani, nielin kyllä.
Kyllä nuoren naisen voi mies pilata huonolla eka kokemuksella tossakin asiassa. Oma eksä ainakin oli traumatisoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tilanne on täysin uusi ja ainutlaatuinen. Eihän sitä tiedä haluaako jos ei kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tilanne on täysin uusi ja ainutlaatuinen. Eihän sitä tiedä haluaako jos ei kokeile.
Pari kertaa on ollut mahdollisuus laueta (varoittamatta) sellaisen naisen suuhun joka on etukäteen kertonut, ettei ikinä ole maistanut spermaa. Onhan se ollut ainakin naiselle täysin uusi kokemus. Eivät vain ole osanneet arvostaa elettäni (siis ensimäistä kertaa nieluun ruiskuavaa spermaa), vaan ovat yökänneet ja suuttueet siitä. En ymmärrä. Mun mielestä se on ollut aivan mahtavaa ja kiihottavaa.
"koulussa?"
Kaikkea ne nykyään opettaakin ihmisbiologian lähiopetuksessa