Iso nenä, iso muna - pitääkö paikkansa? ;)
Siis tunnetko miehiä, jotka sopii tähän muottiin, tai vastaavasti niitä joihin tämä ei passaa? Minä kun tiedän vain niitä joilla pitää paikkansa. Jopa eräät isonenäiset veljekset, jotka joutuvat ostamaan erikoisliikkeestä kortsut kun normikaupasta saatavat ei mahdu...
Kommentit (103)
Ex-miehen nenä on, kuin muumien esi-isällä ja muna on keskimittainen ja hoikahko.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2011 klo 22:43"]
Siis tunnetko miehiä, jotka sopii tähän muottiin, tai vastaavasti niitä joihin tämä ei passaa? Minä kun tiedän vain niitä joilla pitää paikkansa. Jopa eräät isonenäiset veljekset, jotka joutuvat ostamaan erikoisliikkeestä kortsut kun normikaupasta saatavat ei mahdu...
[/quote]
minun miehelläni on iso, mutta nenä on pienehkö.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2011 klo 22:50"]Pienillä miehillä on isoimmat, tämä pitää usein paikkansa
[/quote]
Muna vaan näyttää pienellä miehellä isommalta, vaikka on samaa kokoluokkaa kuin isommalla.
pienet nöpönenä-miehet ei innosta muutenkaan.
Mun miehen kohdalla pitää, iso nenä,iso muna. Mut jos ei osaa käyttää, ei sillä tee mitään. Rakkaus on sokea.... Mies on kyl pienikätinen.
Ekalla oli pieni nenä, pieni se, mut jestas osas sitä käyttää.... Ja hällä taas oli isot kädet.
Ei pidä paikkaansa. Exällä iso nenä, normaali muna - nyxällä normaali nenä, iso muna :)
Mun miehellä on pieni nenä ja pienet kädet ja jalat. Muna on löysänä aika pieni mutta kasvaa erektiossa moninkertaiseksi, oikeasti en ole ikinä nähnyt vastaavaa (no joo toki otanta ei ole mikään kovin suuri). Joten en nyt sitten tiedä pitääkö tämä "viisaus" paikkansa mieheni kohdalla!
palstalla ovat jakuvasti alkaneet kaihota isoa. Joka kolmas viesti on samasta aiheesta.
kuten myös isot kädet iso vehje.
Poika tullut varmaan isäänsä sillä 2v ja kädet on isommat kun mun 4v kummipojalla
...mutta ainakin mun miesystävällä nämä kaksi mittaa korreloi ;D
laittaa täällä tämmösen kysymyksen, ku ollaan omissa piireissä mietitty huvikseen että pitääköhän paikkansa. :-D Siis ihan uteliaisuutta, eikä sillä ajatuksella, että iskenpä tosta isonenäisen miehen.
AP
Montakin exää :)
Siis onko pieni nenä, mutta iso muna, vai toisin päin? ;)
Pienillä miehillä on isoimmat, tämä pitää usein paikkansa
Montakin exää :)
Siis onko pieni nenä, mutta iso muna, vai toisin päin? ;)
Tossa nenän koossa on mun heikoin kohta, on tullut kokeiltua montakin :)
ihan keskikokoisia miehiä ovat kaikki.
tottahan se muna isommalta näyttää, jos kantaja on pieni =)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2011 klo 22:47"]palstalla ovat jakuvasti alkaneet kaihota isoa. Joka kolmas viesti on samasta aiheesta.
[/quote]
Kertoo näiden siiderivalaiden tasosta, hylkiöitä koko porukka.