Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveiletko lehdenjakasta

Vierailija
23.01.2013 |

Haaveileeko kukaan teistä lehdenjakajasta? Mulla on nyt tullut kauheat himot aina kun näen lehdenjakajamiehen "aikas komean" kaartamassa mustalla autollaan postilaatikollemme.

Olis niin ihanaa, kun tulis ja ottais ja lähtis jatkamaan töitään!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi mua ei hotsittaisi vaikka olisi komea. Mutta jostain syystä raksamies hotsittaisi, vaikka ammatti ei ole arvostettu. Siinä on kuitenkin ammattina sellaista supermaskuliinisuutta, että matala sosiaalinen status ei haittaa.

Komeita rakennusmiehiä on onneksi paljon, samoin tiemiehiä. Ne on makeita kesällä kun on aukkarit, kypärä, ja paljasta ylävartaloa vasten turvaliivi. Namskis maiskis

Vierailija
2/8 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitkään markkina-arvot. Kyllä useimmin tavallista työtä tekevät miehet on parempia panemaan, kuin jotkut treenatut gaiffarit tai korkea-arvoiset ukkelit! Pari kertaa oon nainu treenattua kundii, ja molemmilla oli ensinnäkin tosi pieni vehje ja tosi kömpelöitä sängyssä! Meillä on ikävä kyllä nainen lehdenjakajana, postimies on mukavan näköinen kylläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on tullut haaveiltua lehdenjakajasta. Silloin entisessä elämässä kun kaikki silloisen eläm..., tai sanoisin pikemminkin asuinkumppanin kanssa alkoi pysyvästi mennä päin h..vettiä, haaveilin tästä. Kun en saanut muuta hellyyttä ja toisen kosketusta, kekkasin seuraavanlaisen "systeemin".

Satuin sattumalta huomaamaan, miten "säpäkän" näköinen nais-postinjakaja oli jakamassa päiväpostia. Asuimme rivitalossa, ja siihen aikaan posti jaettiin jokaisen oveen. Vuorotyössä ollessani olin usein kotona postinjakoaikaan.

Niimpä aina kun näin tämän ihanan nuoren naisen jakavan naapureille postia, varauduin omaan tuulikaappiin odottamaan postia. Yksin ollessa olin täysin alasti. Kun sitten kuulin sepelin rapisevan rappusten edessä, tiesin tämän salaisen ihailun kohteeni astelevan kohta meidän rappusille. Seurasi ulko-ovessa olevasta ikkunasta, missä oli hyvin läpinäkyvä pitsiverho. Ulkoapäin siitä ei nähnyt sisään, mutta ulospäin oli melkein esteetön näkymä. Olin jo tosi kiihottunut kun näin nuoren naisen pysäköivän postinkantajan pyörän rappujemme eteen. Itseäni samalla hyväillen seurasin miten tämä opea nainen kaiveli suuresta nahkalaukustaan meille tulevia posteja. Tiukat farkusortsit peitti minua kiihottavan seksikkään pepun. Kun hän kääntyi ja näin vielä ihanat, ohuen t-paidan peittämät ihanat tissit, ja kun hän asteli meidän rappusille, olin jo niin kiihottunut, että hänen pujottaessaan postinippua meidän ovessa olevaan postiluukkuun, runkkasin kiimaisena itseäni. Vaikka aikaa kului ehkä puoli minuuttia, ehdin saada mahtavan orgasmin. Nautin usein tällälailla.

Vierailija
4/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sanomalehti tapaa tulla aamulla neljän aikaan. Minulla ei ole vähäistäkään aavistusta, onko jakaja mies vai naine. Kokemukseni perusteella sanoisin, että todennäköisesti jompi kumpi...

Lehdenjakaja tekee kohtalaisen reipasta fyysistä työtä, eikä tuolla aamuyön pimeässä varmaan ole kovin kivaa. Eiköhän se varhaisjakelija yritä pitää kiirettä, että pääsee pian eroon hommastaan. Voisin siis kuvitella, että jakajan kroppa on kuosissaan ja ettei hän ole ikäloppu vässykkä... kuten minä.

Valitettavasti tuo sama kiire ja työn raskaus voi hyvinkin tarkoittaa sitä, ettei siinä panolle jouda. Mutta ehkäpä työnnän kullini postiluukusta rappukäytävän puolelle, kun kuulen jakajan lähestyvän. Mene ja tiedä, vaikka saisin aamuisen suuhoidon!

Vierailija
5/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viidettä vuotta lehdenjakajana ja täytyy sanoa, että tarjonta on niin kovaa, että on varaa karsia ja jättää vain todella seksikkäät ja hyvännäköiset pantaviksi. Ns. norminainen ei kullia saa meikäläiseltä.

Vierailija
6/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lämmittää mieltä tämä ketju näin entisenä lehdenjakajana. Siis näinkö meidän ammattikunnasta koko ajan ajateltiinkin?

Olen varmaan ollut sitten aika monen aamuvirkun naisen päiväunissa, koska jakoalueeni oli niin iso.

Vierailija
7/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa oon nainu treenattua kundii, ja molemmilla oli ensinnäkin tosi pieni vehje ja tosi kömpelöitä sängyssä!

Ajatteletko siis niin, että jos mies on treenatun näköinen, on hänellä pieni penis ja/tai hän on kömpelö sängyssä?

Vierailija
8/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko siis niin, että jos mies on treenatun näköinen, on hänellä pieni penis ja/tai hän on kömpelö sängyssä?

Ei taida voida yleistää, näissä tapauksissa sillai oli.