Iso nenä, iso muna - pitääkö paikkansa? ;)
Siis tunnetko miehiä, jotka sopii tähän muottiin, tai vastaavasti niitä joihin tämä ei passaa? Minä kun tiedän vain niitä joilla pitää paikkansa. Jopa eräät isonenäiset veljekset, jotka joutuvat ostamaan erikoisliikkeestä kortsut kun normikaupasta saatavat ei mahdu...
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="10.01.2011 klo 22:50"]Pienillä miehillä on isoimmat, tämä pitää usein paikkansa
[/quote]
Muna vaan näyttää pienellä miehellä isommalta, vaikka on samaa kokoluokkaa kuin isommalla.
[/quote]
Aijaa, miten sitten exäni joka 180cm pitkä ja 62kiloa, kun ei vaan lihoa, niin omistaa 21cm?
Ei pidä. Välimeren miehillä on Euroopan pienimät.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="10.01.2011 klo 22:50"]Pienillä miehillä on isoimmat, tämä pitää usein paikkansa
[/quote]
Ja paskat omistaa. Tajuatko kuinka harvinainen tuollainen on tilastollisesti. Keskimitta on Pohjoismaissa 15 senttiä ja Välimerellä 12 senttiä.
Muna vaan näyttää pienellä miehellä isommalta, vaikka on samaa kokoluokkaa kuin isommalla.
[/quote]
Aijaa, miten sitten exäni joka 180cm pitkä ja 62kiloa, kun ei vaan lihoa, niin omistaa 21cm?
[/quote]
Olen 185 pitkä, kengänkoko 46, pitkät hoikat sormet, iso ohut nenä....ja muna 17 cm....revi siitä sitten huumoria. On se kyllä oikeesti kaikille naisilleni kuitenkin riittänyt.
ei pidä paikkansa.
jos isoa etitte niin kattokaa semmonen mies
jolla on pitkä väli navan ja häpykummun välissä.
holmes oli yks semmonen kaveri.. ja se nykyinen
jolla on 34 cm jättikulli, maailman isoin sarvi ja vielä
valkonen
mulla ainaki on iha helvetin iso nenä ja "sen" pituus on n.17 cm :p
Tiedän kaksi pieninenäistä ison munan omistavaa ;) en yhtään isonenäistä, jolla olis pieni. Omalla miehelläni on iso nenä, mutta keskikokoinen vehje.
Ei sillä nenän koolla ole vaikutusta penikseen.
Ei myöskään käsien tai jalkojen koolla ole vaikutusta penikseen.
Nuo uskomukset kai johtuvat alkeellisesta ajatusleikistä, että kun yksi ruumiinosa on iso niin ehkä se toinenkin. Näissä ei kuitenkaan oteta huomioon sitä mistä nenän tai käsien suuruus johtuu ja miten ne poikkeavat peniksestä.
Nenä on pitkälti rustoa ja käsien ja jalkojen koko määräytyy luuston koon mukaan. Peniksen sisällä ei ole samalla tavalla luuta tai rustoa määrittämässä sen kokoa, vaan se on kokonaan pehmytkudosta. Tätän ne eivät korreloi keskenään koon puolesta.
Myöskään peniksen lepotilakoosta ei voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä mikä sen koko on erektiossa. Keskimäärin pieneltä lepotilassa näyttävät penikset kasvavat erektiossa keskimäärin enemmän kuin valmiiksi lepotilassa suuret penikset.
On ihan todistettu, että intialaisilla on pienimmät kikkelit ja niillähän on myös isoimpia neniä mitä on
mun exällä oli isot kädet, isot jalat, iso nenä, ja muna 7cm parhaassa seisokissa.
Nykyinen on pieni mies, jolla ehkä kokoisekseen kaikki isoa, 174cm mies jolla jalka 46 ja kädet isohkot, nenä leveä, mutta ei pitkä, muna 20-25 riippuen päivästä. On kylläkin eri rotua:)
Sen olen huomannut, että lepotilapituus ei kerro mitään, tällä pienimunaisella exällä oli muna oikeasti kirjaimellisesti kuopalla levossa, siis se oli jossain sisällä, ei saanut otetta, ja kasvoi 7cm:ksi seisokissa, nykyisellä on se about 20cm levossakin, eikä juuri kasva seisokissa, kovettuu vaan. Joskus ihmiset kauhistelleet saunassa että jos on jo levossa noin iso niin enkä mä repeä pannessa, mutta ei se oikesti kasva siitä kun ehkä sentin pari.
kikkeleistä noita tutkimuksia on tehtykin ( ja luettu;) mutta mites se nenä?
Mutta katso miehen sormia. Ovatko pitkät ja kapeat, leveät, lyhyet vai paksut. Katsot samalla hänen "sitä".
Nim. kokemusta on
Mutta katso miehen sormia. Ovatko pitkät ja kapeat, leveät, lyhyet vai paksut. Katsot samalla hänen "sitä".
Nim. kokemusta on
Minulla on mieheksi hyvin lyhyet ja kapeat sormet. Ihan kuin naisen kädet kokonsa puolesta.
Mutta muna on vajaa 4cm halkaisijaltaan ja lähes 18cm pituudeltaan, eli ei näytä korreloivan sormien kanssa.
Nim. kokemusta on
Mulla sama kokemus!
on iso leveä nenä ja pitkät leveät sormet (joista molemmista tykkään). Kuitenkin penis on tosi pieni levossa, erektiossa ihan ok mutta keskiverto kumminkin. Eli täällä ei pidä paikkaansa.
jos mietin omia kokemuksiani, niin isoin on sillä miehellä joka on lyhin.
Eli myös pinimmät kädet ja jalat oli tuolla isomunaisimmalla.
oon 18 ja mul on iso nenä ja melkein 18cm pitkä,onko iso ?
Iso ja "päästään roikkuva" nenä, siis nenänpää alempana kuin tyvi, silloin hyvin varustettu.
Ainakin omalla kohdallani pitää paikkansa. Aivan sama kummalla vakoo jyystää, niin kyllä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:23"]
Mun miehellä iso nenä ja iso The Thing, on kyllä koko mieskin 196 cm pitkä :D
[/quote]
Aah :) onneksi olkoon. Tykkään isonenäisistä, puhumattakaan...
nimim. Pikkunokat älkää vaivautuko