Iso nenä, iso muna - pitääkö paikkansa? ;)
Siis tunnetko miehiä, jotka sopii tähän muottiin, tai vastaavasti niitä joihin tämä ei passaa? Minä kun tiedän vain niitä joilla pitää paikkansa. Jopa eräät isonenäiset veljekset, jotka joutuvat ostamaan erikoisliikkeestä kortsut kun normikaupasta saatavat ei mahdu...
Kommentit (103)
On veljellään iso nenä kyllä, en tiedä. Miehelläni on ihan tavallinen samoin kyrpä.
kuin se miesten klassikkoa, että isossa perseessä asuu väljä iso pillu.
Exällä ja hänen veljillään on kaikilla isot nenät, ja kaikilla todella suuret kyrvät.
Nykyinen mieheni ei ole niin isonenäinen mut hälläki kookas. Nenä ei tosin ole pienikään, mut mun mielestä pieni nenä ei passaisikaan miehelle!
...pelottaisko jos isonenäinen tulisi vastaan tai vaikka hakemaan sua tanssiin?!
tai on jo ex-laulaja, Muuttohaukka
...tosin on pitkä(-Jussi) mies muutenkin ;)
Kuka?
Kuka?
Lampinenko? Yritti muakin pari vuotta sitten saada matkaansa, mut en voinu ku oli oma mies mukana baarissa.. Liekö sitten muutenkaan olisin lähteny. =)
Mun miehellä on iso nenä ja aika iso.
normaalin kokoinen nenä ja todella iso muna.
löytyy molemmista reeeeeeiiiilusti kokoa ;)
(olkavarresta sormenpäähän) on pitkät. Jalka myös aika iso. Ja "se" vasta iso onkin.
Jos on iso nenä on iso mulkku. ainakin mulla kokemus sellainen.
pori
korreloi munan kokoon ja muotoon. Näin olen todennut.
Se jolla on ollut pienin se, on olluit isoin nenä.
Peniksen koon korrelaatiota muiden ruumiinosien tai henkilön pituuden kanssa ei ole havaittu, paitsi silloin, kun kyseessä on sairaus. Joissain sairauksissa raajat jatkavat kasvamistaan, jolloin myös penis saattaa kasvaa.
Mutta pienet, sirot kädet ja pienet jalat, siis verrattuna omaan pituuteensa.
uskoisinpa että jos olette olleet about 100 miehen kanssa, kumoutuu toi "uskomus" täysin.
Onhan sitä tietty hauska miettiä ja kysellä, mutta mitään faktaa eikä perää tossa ole.
Samaa kategoriaa kuin tyttö-poika-oireet raskaudessa.
Iso nenä ei korreloi munan kanssa. Mutta iso nenä on kyllä ilo naiselle joka saa suuseksiä!! Ja tätä ei kaikki tiedäkään!