Klipsipidennys-kokemuksia ?
- mistä ostitte + onko klipsipidennys. fi vai dreamhair. fi parempi
- onko helppo laittaa ? kuinka pitkä tukan pitää olla ?
- pysyykö hyvin +
jne jne
Kommentit (131)
siellä sitten sitä synteettistä oli :( Ärsyttää kyllä että aitoa hiusta luulin saavani. No, mut kai näit nyt voi pitää kun nyppii nuo mustat pois.
Mä oon nyt kahden vaiheilla ottaako teipit vai klipsipidennykset, onko puolesta tai vastaan kokemuksia kellään?
Noita verkolla olevia ei juuri suomessa myydä yllä mainitusta syystä. Mitä muuten maksoit parturille tuosta pidennyksestä?
Onko hius kuitenkin hyvälaatuista ja aitoa?
100e maksoi. Osittain aitoa ja osittain tekohiusta, minusta ihan hyvännäköinen. Tuuheus ja pituus OK. Hyvin ainakin oli lisäkkeet kaupaksi menneet. Itse tulen käyttämään sitä vain harvoin, että ei tule olemaan jokapäiväisessä käytössä. Eli toivottovasti se vähäinen käyttö ei pilaa omaa hiustani.
Dreamhairista ostin nyt viimeksi, mutta valitettavan huonolaatuista tuli tännekin. Asiakaspalvelu (jos sitä nyt palveluksi voi kutsua) on tylyä, eivätkä ota vastuuta. Jostain muualta siis jatkossa..
Klipsipidennykset on kyllä tosi kätevät, mut kattokaa että ostatte kunnollista. Nimittäin on väliä et mitä hiusta se on. Toiset on huonoja heti ja jotkut kestää monta vuotta.
Charmhair ei toimita maksettuja tuotteita!!! Kannattaa aina googlata kokemuksia ennen ostamista!
Mä käytän Milk and Blushin klipsitukkaa, 5/5.
Mä petyin tuohon Milk and Blushin uudistuneeseen pidennyslaatuun. Ei todellakaan oo enää niin hyvää. Pitää etsiä uusi paikka mistä tilata.
Kuinka monta osiota tarvii että tulee sellaiset pitkät ja tuuheat hiukset? Tilasin sellaset missä on 7kpl tuleeko riittämään?
Odotin et ne ois hyvät kun monet kehuu mutta ei ne käytössä pitkäikäiset olleet.
Kauhee takkupesäke eikä enää huvittanut jatkuvasti selvitellä.