Klipsipidennys-kokemuksia ?
- mistä ostitte + onko klipsipidennys. fi vai dreamhair. fi parempi
- onko helppo laittaa ? kuinka pitkä tukan pitää olla ?
- pysyykö hyvin +
jne jne
Kommentit (131)
Joo, teippejä en voi suositella minäkään! Kauheessa kunnossa oma tukka pidennyksen poiston jälkeen. Nyt yritän kasvattaa klipsipidennyksen kanssa.
Dreamhair.com:sta sen verran, että ainakin vaalean sävyiset klipsipidennykset ovat jo uutena huonolaatuiset. En tiedä mistä johtuu, yritin tätä selvittää asiakaspalvelun kautta mutta en saanut suoraa vastausta enkä myöskään saanut palautettua jo avattua pakettia (vaikka hiukset eivät olleet käytössä kertaakaan). Olen aiemmin tilannut samasta paikasta tummaa hiusta ja se on ollut ok laadultaan, kestänyt takkuuntumattomana lähes päivittäisessä käytössä n. 6-8 vkoa. Lopetin tilaamisen huonohkon asiakaspalvelun ja hiusten laadun vuoksi, nyt tilannut Rapunzelilta ja Klipsipidennys.fi :stä. Kummassakin paikassa hiusten laatu ollut oikein hyvä hintaan nähden!
ku oma tukka riittää siihen päälle peittämään kiinnityskohdan. 10cm riittää jos ei oo ihan superohut tukka
En kyl välttis lähtisi itse kokeilemaan kun ei tuon hiusnauhan ja valmiiden klipsipidennysten hinnassa juuri eroa ole
ÄLÄ TILAA KLIPSIPIDENNYKSIÄ (tai mitään muutakaan) NAISTENMAAILMA sivustolta. Ei tullut maksettu pidennys eikä yhteydenottoihin vastattu!!!!!
Mä kans luin tuolta suomi24 puolelta että monella ollut ongelmia ko kaupan kanssa. Ihme että tuollaisia voikin olla pystyssä???
Ketkä kaikki on pettynyt naistenmaailmaan ja katsotaan saadaanko yhdessä tehtyä asialle jotain.
hiukset ovat 50 cm pitkät ja niitä tulee 8 osoita hintan 98 eur.
Dreamhair pituus on 30 cm ja tulee vain 4 osoita hintaan 49 eur
Ostin cybershopista, maksoi 29€. Helppo laittaa ja ottaa pois fiiliksen mukaan :) Nämä mun ei tosin ole aitoa hiusta, siitä halvempi hinta.
Mulla oli ensin teippipidennykset, joihin ostin hiusnauhaa+teipit parturin tukkukaupasta. Sit kun ne alko tippua, otin kaikki pois ja jäljelle jääneestä nauhasta tein itse klipsipidennykset. Klipsit tilasin dreamhairilta. Oma hius oli polkka, melkein olkapäille. Pysyi hyvin ja tykkäsin, koska aamulla laitto kesti ehkä 5 min ja illalla saman verran. Helppo ja nopea pidennystekniikka :)
päällimmäiset hiukset 10 cm pitkät, voinko laittaa klipsipidennykset vai pitääkö kasvattaa
ja aion lähettää takaisin. Aitona möivät mutta tää kyl pahasti näyttää kuidulta. Mikään hiusexpertti en tosin ole mut jos jo ennen ekaa pesua tukka näyttää takkupesältä niin ei kiitos!
oliko se sun tilaama klipsipidennys varmasti aitoa hiusta, ettet olisi vahingossa tilannut kuitua?
Teipit on muuten mukavat mutta mulla on nyt sentin siili paikkapaikoin takahiuksissa :(