Onko muilla tullut sikainfluenssan jälkeen nuha?
Kolmella neljästä meidän perheessä on ollut tällä viikolla EHKÄ sikainfluenssa. Kaikki oireet täsmäävät ja myös lääkäri (johon olin yhteydessä puhelimitse muiden asioiden takia) oli sitä mieltä, että on todennäköisesti SI. Nuhaa ei kenelläkään ollut silloin kun oli SI-oireet, mutta nyt kun jäljellä on enää yskä ja pieni heikotus, alkoi kaikilla nenä valumaan eli tuli nuha. Onko tyypillistä sikainfluenssassa vai onko tämä sittenkin joku toinen tauti?
Kommentit (6)
ja kahden kuumeettoman päivän jälkeen (kun lapsi jo oikeastaan terve) alkoi räkätauti - aivastelee ja pärskii, räkä lentää. Yskä edelleen myös tallella.
Todettu testeilläkö?
Meillä oli kuumetta, yskää ja nuha. Sikaan ei kuulu nuha eli tavallista flunssaa on.
a) sikaan kuuluu myös nuha (osalle tulee, osalle ei)
b) meillä nuha ja pärskiminen tuli tuli possutaudin lopussa (kahden kuumeettoman päivän jälkeen, 5. sairaspäivänä).
Ja ihan testein todettu SI on/oli
sen jälkeen yskä vaan jatkuu ja tänään tuli nuha.. muuten kyllä on kunnossa..
voikohan ma viedä hoitoon? ma 9pvä sairastumisesta.. niin, mietin, että täytyykö odottaa, kunnes nuha ja yskäkin on hävinnyt vai saako sitä sitten vko tolkulla odottaa.. yleensähän sääännöt on että 1 kuumeeton pvä riittää
Meillä mulla ja toisella lapsella oli tänään neljäs kuumeeton päivä ja toisella lapsella toinen kuumeeton päivä. Ja tänään siis alkoi kaikilla nuha. Yskä on vielä myös kaikilla. Onneksi huomenna on vielä vapaapäivä, niin saa ainakin itse hieman levättyä (lapset ovat kyllä täynnä energiaa).
sikaflunssassa (tod. näk)pari päivää paranemisen jälkeen lapsella alkoi nuha- oli korvatulehdus- miehellä alkoi nuha- en tiedä mikä on mutta kova nuha onkin. Ehkä myös jotain jälkitautia?