Klipsipidennys-kokemuksia ?
- mistä ostitte + onko klipsipidennys. fi vai dreamhair. fi parempi
- onko helppo laittaa ? kuinka pitkä tukan pitää olla ?
- pysyykö hyvin +
jne jne
Kommentit (131)
olette värjänneet pidennyshiuksia? Kaupasta vai kampaajalta ostetuilla väreillä?
kyllä uskaltaisi lähteä itse värjäämään ellen olisi 100% varma lopputuloksesta
Ostin klipsipidennys.fi. Maksoi 120e eli oli aika kalliit, mutta oli ehkä elämäni paras ostos! :) Mulla on itsellä aika pitkät, mutta ohuet hiukset. Klipsit saa helposti päähän (heti ekasta kerrasta osasin laittaa hyvin) eikä klipsit näy. Ensin tilasin väärän väriset, mutta nää nykyset sulautuu omiin hiuksiin tosi hyvin. Niissä on vähän erisävyisiä hiuksia, jopa täysin mustaa ja valkoista, joten vaikka omat ei oliskaan täysin samaa väriä niin pidennykset ei erotu. Värin vaihto muuten onnistui tosi hyvin ja toimituskin oli nopsa. Kaksihaaraisia noissa tuntuu vähän olevan. Kerran kokeilin suoristaa eikä silloin ainakaan sulaneet eli on aitoa hiusta niinkuin luvattiinkin. Hiuksia tuli tosi paljon ja mulla mahtuu kerralla päähän vaan puolet. Pysyy tosi hyvin päässä, vaikka en koskaan tupeeraa hiuksia. Ja vaikka laittaisikin vähän huolimattomasti niin on pysyneet koko baari-illan päässä, vaikka olen tanssinut koko ajan. :) Noi kutittaa kyllä vähän, mutta siihenkin tottuu.
klipsipidennys.fi pidennyksistä. Ne tuli heti seuraavana päivänä ja on ainakin tähän asti pysynyt hyvässaä kunnossa. Pelkäsin et onko ne miten luonnollisen näköiset ja pysyyköö varmasti kiinni mut on ne kyl toiminu ihan ok. Ajattelin vielä kokeilla kihartaakin niitä niin sais viel enemmän volyymiä.
Lueskelin netistä noita käyttäjäkokemuksia etukäteen ja sen takii tilasin klipsipidennys.fi on nimittäin aika kirjavanlaatuisia palvelun tarjoajia kuten tuo naistenmaailmakin
tilasin ihan kokeeksi charmhair nettisivustolta klipsipidennys pakkauksen. Mulla on kerran aiemmin ollu klipsipidennykset .
No nämä oli kyllä aika takkuiset heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, eli siis pienoinen pettymys. Kävin kampaajalla leikkauttamassa 10cm pois niin nyt nämä menettelee.
EI ollu remyä niinku tilasin eivätkä edes myöntäneet sitä!!!!
Huijattu olo tästä tuli.
Olihan tuo hinta tietty aika edullinen mutten olisi noitakaan rahoja sinne laittanut jos olisin tiennyt mitä sieltä tulee. No aina vahingosta viisastuu.
ja ne jotka kilpailee hinnalla ei voi myydä parasta laatua. Halpaa ja hyvää ei edelleenkään ole.
Olen ostanut rapunzelita ja Nethairilta hiusta. Kumpikin ollut hyvää. Noi on tosi helppo laittaa. Arvioisin että tukan pitäisi olla ainakin polkkapituinen. Hyvin on pysyneet
Mut oisko täällä joku joka osais auttaa???
Eli värjäsin mun klipsipidennykset samalla värillä kun omat hiukset ja lopputuloksena klipsipidennykset meni melkein mustiksi!!!!! Argh, voiko tälle tehdä vielä jotain kun välttämättä tarviisin hiukset viikonlopuksi!
Jos siis hiukset on aitoja voit kokeilla kevyttä vaalennuspesua jolla väriä saisi vähän lähtemään. tai sitten pese hiuksia usempi kerta peräkkäin jos väri lähtisi sillä edes vähän.
Siis mistä mä tiedän mitä hiusta nää on??
enkä kyl mitään vaalennuspesuja osaa tehdä, pitäskö viedä kampaajalle vai?
Oisko pääkaupunkiseudulla mitään kampaamoa josta voisin ostaa uudet?
Hesassa
Dimora yjrjönkadulla ja klipsipidennys.fi ateneuminkujalla
mulle mitään rahoja palauttanut mutta vein asian eteenpäin ihan kiusallanikin.
Tilasin huhtikuussa clip on pidennyksen Glamouretto kaupasta ja jouduin odottelemaan pidennyksiäni KUUKAUDEN!!!! tosi törkeen pitkä toimitusaika, mutta luin muualta ettei niil ole ollenkaan omaa varastoa, vaan tilaavat yksitellen Kiinasta, sitä mukaa kun asiakas on maksanut. En tiedä onko olemattoman tavaran myyminen Suomessa laitonta, mutta epäilyttävää se ainakin on.
No, kun hiukset tulivat oli sekin valtava pettymys, että pidennykset olivat olemattoman ohuet.
Urheasti kiinnitin tuon hiirenhännän kuitenkin päähäni mutta vain todetakseni että se meni välittömästi kamalaan takkuun :(
Eihän nuo kauheen kalliit ollu, mutta harmittaa silti paljon kun rahat meni ihan hukkaaan.
Seuraavan kerran tilaan jostain kunnon paikasta. Harmittaa!!!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 11:42"]
Törmäsin tällasiin onepiece-klipsipidennyksiin http://www.klipsipidennys.fi/category/9/one-piece-pidennykset
Onko kenelläkään kokemusta et onko nää hyvät?
[/quote]
Mulla on tuollainen tilattu ja olen ollut tosi tyytyväinen. Hyvä laatu, hiuksia paljon pidennyksessä. Saa mukavasti tosi paljon tuuheutta omaan pehkoon, vaikka itselläkin on aika paksut hiukset.
Varokaa Charmhairia! Ei todellakaan ole mistään kotoisin noiden pidennykset. Lisäksi kun pidennysten kiinnitys alkoi purkaantumaan ensimmäisen käyttökerran jälkeen ja yritin ottaa yhteyttä yritykseen, en saanut minkäänlaista vastausta ja firmaan ei ole saatavilla edes puhelinnumeroa!!!!
Klipsipidennys.fi kaupasta saa mun bonusskoodilla KLP907 5% alen. Kun käytät tuon alennuskoodin, saat siis 5% alea omasta tilauksestasi ja mä saan 5% bonusta omaan tilaukseeni. Molemmat hyötyy :)
http://www.klipsipidennys.fi
ootteko te muut saaneet rahoja jo takaisin?
Dreamhairin laatu on laskenut kuin lehmänhäntä, ennen olin ihan tyytyväinen, enää en!