Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klipsipidennys-kokemuksia ?

Vierailija
13.04.2010 |

- mistä ostitte + onko klipsipidennys. fi vai dreamhair. fi parempi

- onko helppo laittaa ? kuinka pitkä tukan pitää olla ?

- pysyykö hyvin +

jne jne

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIlanne tällä hetkellä: Ei ole tullut pidennykset, Rapunzel käski vielä odottaa kun ovat kuulemma postittaneet :/

Toivoisin vieläkin käyttäjäkokemuksia rapunzelista, miten teillä muilla on mennyt noiden tilausten kanssa?

Vierailija
42/131 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ois vielä kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan uudet pidennykset, aitoa hiusta eikä todellakaan erota omasta hiuksesta. Ei kokeilemalla tai haistamalla :-O

Mutta ostin ne kampaajalta, helpot ovat laittaa...mutta ei 4 pienen lapsen äidin juttu, vaikka ihanat ovatkin

Olen niitä siis myymässä lähes käyttämättömänä...

Vierailija
44/131 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oisko tarkempaa tietoa väristä?

Vierailija
45/131 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerrostetus hiukset niin aina vaan saa luonnollisemman näköiset.

Vierailija
46/131 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalataako tuolta rapunzellistä tilata?

Vierailija
47/131 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätä ketjua lukemalla tulee olo etten itse ainakaan uskaltaisi kokeilla. Selaile myös muita keskusteluja netistä niin voit saada realistisen kuvan yrityksestä.

Vierailija
48/131 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tietää mistä se tukka tulee

tai kuinka montaa edes kiinnostaa

eihän se ole omasta pussista pois että aasiassa naiset myy tukkaansa

millä hinnalla

ja ihan vapaaehtoisesti tietysti vielä

mut eihän näitä tarvi aatella senku iskee tukkaan kiinni vaan patkiä

Vierailija
49/131 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tuolta klipsipidennyksestä uudet hiukset. Ilta on pelastettu! et kiitos vaan sinulle joka annoit vinkin! En ois ehtinyt alkaa noita edellisiä värjäämään.

Vierailija
50/131 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan saanu naistenmaailmasta rahojaan takaisin?

Vierailija
51/131 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katkesi oma tukka takaraivosta niin, että kaljut läiskät paistoivat läpi. Käytin klipsejä erityisesti juhliessa, enkä jaksanut ottaa niitä pois nukkumaan mennessä ja niin omat hiukset menivät pilalle.

Nykyisin mulla on hyvä puolipitkä tukka, jossa on keratiinisinetit pidentämässä tukkaa lapaluille. Mun tukalle klipsit ei sopinut, mutta perinteinen sinettipidennys ei tee pahaa.

Vierailija
52/131 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on toisin päin, sinetit katkoo ja klipsit ei. Ja aikamonta tapausta on tullut tässä 12v kampaajauran aikana nähtyä. Klipsit on nimenomaan siksi hellävaraisemmat että ne otetaan yöksi pois jolloin ne ei hankaudu tyynyä vasten niinkuin muut pidenykset.

Vierailija
53/131 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on toisin päin, sinetit katkoo ja klipsit ei. Ja aikamonta tapausta on tullut tässä 12v kampaajauran aikana nähtyä. Klipsit on nimenomaan siksi hellävaraisemmat että ne otetaan yöksi pois jolloin ne ei hankaudu tyynyä vasten niinkuin muut pidenykset.

ja siksi tukka katkesi takaraivosta. Lisäksi inhosin sitä, miltä klipsit tuntuivat ja näpläsin ja raavin koko ajan päätäni. Teippejä myös vihasin. Sinettejen kanssa mulla ei ole koskaan ollut ongelmia. Kai aika yksilöllistä mikä sopii kenelle.

Vierailija
54/131 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan vaan jos clipsejä ei pidä ihan 24/7

Vierailija
55/131 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun suoristin näitä, välistä "katkeili" jotain mustia hiuksia tai siis niistä tuli sellaista pätkää jotka tarttu kiinni muihin hiuksiin? Mitähän tapahtui? kun tuo tukka on kuitenkin vaaleeta enkä aiemmin huomannut että siinä on jotain mustaakin mukana mut nyt ne on tarttunu niihin vaaleisiin?

Vierailija
56/131 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että välissä on synteettistä hiusta, sehän sulaa suoristettaessa ja voi palaessaan muuttua mustaksi. Tää ois mun arvaus.

Vierailija
57/131 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lifeinsurplans.com/ life insurance for seniors 221 http://www.autoinsurdeals.net/ insurance auto kkr http://www.chooseautoinsuronline.com/ auto insurance ljzbj

Vierailija
58/131 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulivat seuraavana päivänä. Väri oli juuri sellainen, kuin netissä näytti ja laatu on paksua ja klipsejä oli PALJON! =D Siis jopa liikaa omaan ohueen tukkaani laitettavaksi...

Olen vasta kerran testannut (saapuivat jo kk sitten ja vasta eilen kokeilin), taisi mennä innostus ohi, himoitsen jo leikkaavani polkkamittaiset hiukseni lyhyeksi.

On tosiaan niin ohukaiset nämä omat hiukseni, että klipsejä ei kannata laittaa kuin noin puoleen päähän, muutoin ei päällihiukset varmasti peitä klipsejä. Saakelin hiuslaatu (oma siis)...

Vierailija
59/131 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Headkandyn hiuksia!

www.headkandy.com

Mulla itsellä on tämä setti: http://www.headkandy.com/documents/79_lister.php?action=item&iid=125&ca…

ja tässä tukkaa on KÄSITTÄMÄTTÖMÄN paljon! normaalistihan noissa on se 70-100gr, tässä siis 160gr. Hius on myös äärettömän hyvälaatuista, mulla ollu nyt käytössä helmikuusta asti, eikä oo menny miksikään!

Yllätyin kyllä positiivisesti, eikä noi Dreamhairin liruhiukset oo mitään verrattuna tohon Headkandyn tukkaan!

Vierailija
60/131 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Dremhairin hiusten laadulle on tapahtunut???? Olen ostanut sieltä ennenkin, nyt uusin tilaukseni oli kuitenkin jotain aivan muuta kuin aiemmin. Hiuksia irtoaa ompeleesta todella runsaasti ja hiukset takkuuntuvat hetkessä. Jäi kyllä viimeiseksi tilaukseksi Dreamhairilta!

Onko muut huomannut saman vai onko mulla vaan joku äärimmäisen huono yksilö?