Klipsipidennys-kokemuksia ?
- mistä ostitte + onko klipsipidennys. fi vai dreamhair. fi parempi
- onko helppo laittaa ? kuinka pitkä tukan pitää olla ?
- pysyykö hyvin +
jne jne
Kommentit (131)
Mulla ihan uudet pidennykset, aitoa hiusta eikä todellakaan erota omasta hiuksesta. Ei kokeilemalla tai haistamalla :-O
Mutta ostin ne kampaajalta, helpot ovat laittaa...mutta ei 4 pienen lapsen äidin juttu, vaikka ihanat ovatkin
Olen niitä siis myymässä lähes käyttämättömänä...
jos on kerrostetus hiukset niin aina vaan saa luonnollisemman näköiset.
Mutta tätä ketjua lukemalla tulee olo etten itse ainakaan uskaltaisi kokeilla. Selaile myös muita keskusteluja netistä niin voit saada realistisen kuvan yrityksestä.
moni tietää mistä se tukka tulee
tai kuinka montaa edes kiinnostaa
eihän se ole omasta pussista pois että aasiassa naiset myy tukkaansa
millä hinnalla
ja ihan vapaaehtoisesti tietysti vielä
mut eihän näitä tarvi aatella senku iskee tukkaan kiinni vaan patkiä
sain tuolta klipsipidennyksestä uudet hiukset. Ilta on pelastettu! et kiitos vaan sinulle joka annoit vinkin! En ois ehtinyt alkaa noita edellisiä värjäämään.
Mulla katkesi oma tukka takaraivosta niin, että kaljut läiskät paistoivat läpi. Käytin klipsejä erityisesti juhliessa, enkä jaksanut ottaa niitä pois nukkumaan mennessä ja niin omat hiukset menivät pilalle.
Nykyisin mulla on hyvä puolipitkä tukka, jossa on keratiinisinetit pidentämässä tukkaa lapaluille. Mun tukalle klipsit ei sopinut, mutta perinteinen sinettipidennys ei tee pahaa.
Yleensä se on toisin päin, sinetit katkoo ja klipsit ei. Ja aikamonta tapausta on tullut tässä 12v kampaajauran aikana nähtyä. Klipsit on nimenomaan siksi hellävaraisemmat että ne otetaan yöksi pois jolloin ne ei hankaudu tyynyä vasten niinkuin muut pidenykset.
Yleensä se on toisin päin, sinetit katkoo ja klipsit ei. Ja aikamonta tapausta on tullut tässä 12v kampaajauran aikana nähtyä. Klipsit on nimenomaan siksi hellävaraisemmat että ne otetaan yöksi pois jolloin ne ei hankaudu tyynyä vasten niinkuin muut pidenykset.
ja siksi tukka katkesi takaraivosta. Lisäksi inhosin sitä, miltä klipsit tuntuivat ja näpläsin ja raavin koko ajan päätäni. Teippejä myös vihasin. Sinettejen kanssa mulla ei ole koskaan ollut ongelmia. Kai aika yksilöllistä mikä sopii kenelle.
mutta tosiaan vaan jos clipsejä ei pidä ihan 24/7
ja kun suoristin näitä, välistä "katkeili" jotain mustia hiuksia tai siis niistä tuli sellaista pätkää jotka tarttu kiinni muihin hiuksiin? Mitähän tapahtui? kun tuo tukka on kuitenkin vaaleeta enkä aiemmin huomannut että siinä on jotain mustaakin mukana mut nyt ne on tarttunu niihin vaaleisiin?
että välissä on synteettistä hiusta, sehän sulaa suoristettaessa ja voi palaessaan muuttua mustaksi. Tää ois mun arvaus.
http://www.lifeinsurplans.com/ life insurance for seniors 221 http://www.autoinsurdeals.net/ insurance auto kkr http://www.chooseautoinsuronline.com/ auto insurance ljzbj
tulivat seuraavana päivänä. Väri oli juuri sellainen, kuin netissä näytti ja laatu on paksua ja klipsejä oli PALJON! =D Siis jopa liikaa omaan ohueen tukkaani laitettavaksi...
Olen vasta kerran testannut (saapuivat jo kk sitten ja vasta eilen kokeilin), taisi mennä innostus ohi, himoitsen jo leikkaavani polkkamittaiset hiukseni lyhyeksi.
On tosiaan niin ohukaiset nämä omat hiukseni, että klipsejä ei kannata laittaa kuin noin puoleen päähän, muutoin ei päällihiukset varmasti peitä klipsejä. Saakelin hiuslaatu (oma siis)...
Suosittelen lämpimästi Headkandyn hiuksia!
www.headkandy.com
Mulla itsellä on tämä setti: http://www.headkandy.com/documents/79_lister.php?action=item&iid=125&ca…
ja tässä tukkaa on KÄSITTÄMÄTTÖMÄN paljon! normaalistihan noissa on se 70-100gr, tässä siis 160gr. Hius on myös äärettömän hyvälaatuista, mulla ollu nyt käytössä helmikuusta asti, eikä oo menny miksikään!
Yllätyin kyllä positiivisesti, eikä noi Dreamhairin liruhiukset oo mitään verrattuna tohon Headkandyn tukkaan!
Mitä Dremhairin hiusten laadulle on tapahtunut???? Olen ostanut sieltä ennenkin, nyt uusin tilaukseni oli kuitenkin jotain aivan muuta kuin aiemmin. Hiuksia irtoaa ompeleesta todella runsaasti ja hiukset takkuuntuvat hetkessä. Jäi kyllä viimeiseksi tilaukseksi Dreamhairilta!
Onko muut huomannut saman vai onko mulla vaan joku äärimmäisen huono yksilö?
TIlanne tällä hetkellä: Ei ole tullut pidennykset, Rapunzel käski vielä odottaa kun ovat kuulemma postittaneet :/
Toivoisin vieläkin käyttäjäkokemuksia rapunzelista, miten teillä muilla on mennyt noiden tilausten kanssa?