Klipsipidennys-kokemuksia ?
- mistä ostitte + onko klipsipidennys. fi vai dreamhair. fi parempi
- onko helppo laittaa ? kuinka pitkä tukan pitää olla ?
- pysyykö hyvin +
jne jne
Kommentit (131)
hairtradelta. Olen tykännyt. Samalla olen säästänyt rahaa.
tilaaminen. SIis jos tulee vääränvärinen hius tai sitten klipsipidennys ei olekaan aitoa hiusta... kun ei taida hirveesti noita palautusoikeuksia olla...
huutonetistä pitäisi saada sitä tavaraa mitä luvataan mutta onhan näitä huijareitakin
ja vähän arveluttaa... onko kokemuksia
Hairtradelta tilannut, olen ollut tosi tyytyväinen. Hyvää laatua olleet. kestäneet useamman kuukauden joka päivä käytöllä. Ja kun ottaa sen hinnan huomioon;) Ihan helppoa tilata. ei monimutkaista, koska minäkin osaan tilata;) Tilaan Tigin shamppootkin kyseisestä paikasta. Hiuksia olen tilannut jo kolmesti. Jos osaa englantia edes vähän, osaa tilata aidosta hiuksesta tehdyt;)
yölläkin
pestäänkö hiukset päässä, vaiko pois paaästä ensin ne pidennykset
pidennykset
kävin tuolla klipsipidennys sivuilla ja olen vaalea hiuksinen, niitäkin oli monta,
mistä osasitte valita itseänne lähinnä olevan värin
sekä kuitua et aitoahiusta eli kannattaa olla tarkkana
mut onko niiden aitohius klipsipidennys laadukas, siis kestääkö se hius käyttöä?
Nuo halvimmat mallit on aikasta huonoja ja kalliimmat alkaa olla samoissa hinnoissa kun että ostaisit suomesta...
mikä väri olisi lähinnä omaa. Se hyvä puoli noissa suomalaisissa verkkokaupoissa on että niissä on 14 päivän vaihto ja palautusoikeus jos sattuisikin vähän väärä sävy tulemaan.
siis mulla on ihan hyviä kokemuksia hairtradesta, suosittelen jos engalannin kieli on hallussa
Kattoo vaaan peilistä oman tukan värin ja vertaa sitä kuvaan. simple as that
Itte tilasin www.klipsipidennys.fi kun tuo dream hair oli saanu nii huonoja arvosteluja.