Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen että EN olekaan raskaana!

Vierailija
12.04.2010 |

Menkat olivat muutaman päivän myöhässä ja ehdin jo ajatelle kaikki skenaariot läpi... mitä jos pidän lapsen, kuinka työkuviot järjestyisi ja mistä kaikesta pitäisi luopua jos pitäisin lapsen, kuinka uuden suhteen ihanuuden kävisi. Ihmettelen kyllä itsekin, miksi edes ajattelin että olisi muita vaihtoehtoja kuin abortti? Nyt kun menkat alkoivat tulin siltikin niin iloiseksi! Onneksi näin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä