Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

liian lihava(ko)?

10.04.2010 |

Kovasti on yritystä, vauva olisi niin odotettu tähän perheeseen! Minulla vaivaakin suuresti oma painoni. Painan n.77-78kg ja olen n.170 cm pitkä. Painoa olen yrittänyt pudottaa, mutta aina sorrun. Miten paino vaikuttaa mahdolliseen tulevaan raskauteen, onko sitä jo nyt liikaa? Tämä asia vaivaa suuresti ja aiheuttaa murhetta itselleni! Onko raskauden aikana mahdollista saada kiloja pois? Joo hassu kysymys, mutta urheilemalla siis ja jättämällä liika herkut pois. Kiitos asiallisista vastauksista :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vertaan mittojasi itseeni (ruuminrakennekin vaikuttaa): olen n.167 cm ja n.61 kg. Kaipa paino/ravinnonlaatu ym. vaikuttavat raskautumiseen.

Tsemppiä laihdutukseen:)!

2/2 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin esikoisen odotusaikana saman verran ja 2 muun kohdalla enempi..toisen lapsen yritystä oli kyllä 2 vuotta ja painoa hurjat 95kg eli näin jälkikäteen kyllä luulen sen johtuneeni silloin painosta, etten raskaaksi tullut, koska ekalla ja vikalla kerralla olin laihempi eikä raskautumisessa ollut ongelmia!

Minä oon joka raskaudessa laihtunut ja suurin syy siihen on varmasti se, että mulla on ollut jokaisessa raskausdiabetes ja oon kattonut mitä suuhuni laitan enkä syönyt 2 edestä niinkuin moni raskausaikana syö ;) eli mahdollista se on varmasti syömällä terveellisesti ja liikkumalla :)!

Tsemppiä mahdolliseen kilojen karistukseen sekä raskautumiseen :)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla