Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Sisunaiset 14.7.***

14.07.2008 |

Huomenta kaikki. Liikoja lupailin itselleni viime viikolla. Ei oo alle 64, vaan samoissa kuin viikko sitten. Nyt alkoi itsekuritus. Parempia lukemia muille. Ei anneta periksi. Eihän, eihän, eihän?!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, miekin ilmottaudun kurikuurille!Ei hemmetti tuu muuten mittään tästä hommasta..porkkanaa vaan nassuun jos meinaa käsi karkki/keksi/sipsipussille eksyä!!

Sitten kun löytäis vielä sen inspiksen..mistähän löytäsin jonku vanhan valikuvan ittestäni?Tosin ikinä en oo kameraa rakastanu, niin voipi olla vaikeaa löytääkään :(

Mutta tsemppiä vaan kaikille joka tapauksessa!

Vierailija
2/20 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti ehdin ilmoittamaan tämän viikon tuloksen 58,2 kg. Viime viikolla en tainnut edes ilmoittaa joten kahdessa viikossa on tippunut -1 kg. Tämä kesä on niin kiiruista, ettei täällä ehdi kuin käydä kääntymässä :)

Taas mua kaivataan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki pitkästä,pitkästä aikaa täällä ehin käydä.Painoa ei ole kyl kesän aikana tippunu sit minkää vertaa....mut pääasia ettei lisää ole tullu.Tällä hetkellä paino68.7kg,eli ennen juhannusta tähän päivään on tippunu vain -200gr,mut en kyl yhtään ihmettele....on meinaa sidukka ja grilliherkut maistunu.Et sen puolesta ihmettelen ettei ole tullu lisää kiloja.....mut nyt pitää taas jatkaa menoa.On tää kesä muka niin kiire aikaa ku lomalla on=)=)

4/20 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin nyt sit tämän viikon antaa mennä vielä lomailun kannalta, kun on kesälomakin(tosin perjantaina koittaa taas arki ja työt kutsuu), mutta siis maanantaina nähdään jälleen..puntarissa varmasti hirmulukemat, mutta suunta on sen jälkeen oltava alaspäin..ja elokuussa alkaa se kauan kaavailemani kurikuuri, joka saa luvan kestää vähintään ens vuoden elokuuhun ja tarvittaessa senkin jälkeenkin vielä..kuntoilua on lisättävä, jotta nuo hyllyvät makkaratkin lähtis..

Kaikille kovasti tsemppiä!!

köris

p.s.Mulla tökkii tää palsta nykyään jatkuvalla syötöllä, joten toivottavasti tämä tulis vihdoin perille!!

Vierailija
5/20 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä taas ja TÖKKII MEIKÄLÄISELLÄKIN tämä urakka ja PAHASTI....

Mikä meitä vaivaa? Kesä? Minleen loma? (kun ei nähdä kuinka huonosti asiamme ovat kilojen kautta) Vai mikä?

Itse olen vaan jotenkin aivan vetopois eli ei oikein huvita mikään. KAIKKI lapset kotona ja päivä menee tapellessa, siivotessa, pyykätessä, ruokaa laittaessa eipä juuri muuta ehdi =(

MUTTA KOETETAAN KERÄTÄ VOIMIEMME VIIMEISET RIPPEET JA NÄYTETÄÄ MINLEELLE ETTÄ MIINUSTA TULI =)

Vierailija
6/20 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, että täällä tälleen kokeilen mihin tää viesti sijoittuu... mutta en keksi miten täällä enää keskustellaan...!? ?:|

Vierailija
7/20 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys vaan ikuisuuksein takaa keväältä! Täällä ollaan kans ihan hunningolla ja herkkukasojen ääressä kesää viettelemässä, ja siksi rohkaistuinkin taas kirjoittelemaan!...siis kiitos kaikille muillekin sortuneille ;D) en ollutkaan ainoa!

Minä kans lähden ehdottomasti mukaan MAANANTAISTA alkaen takaisin ruotuunkamppanjaan. Huomenna on synttärijuhlat, jolloin vielä kyllä herkkuilen, mutta viikonloppuna voisin jo yrittää tasoitella... Vaa'alla en ole käynyt varmaan toukokuun jälkeen, mutta jääkaapilla kyllä; eli pahoja-pahoja lukemia on luvassa... Kerron teille maanantaina! Tsemppiä kaikille, me pystytään kyllä!!

...masikatkin olis nyt niin tuoreita ja hyviä, mutta meikä vaan vetelee jäätelöä...

Vierailija
8/20 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyh, miten pieneen koloon pitää kirjoittaa! Nääkö nyt on niitä palstan parannuksia?

Mä siis muka todella yritin toukokuisen km:n jälkeen ottaa itseäni niskasta kiinni, ja elää terveellisemmin, mutta kilot vaan pysyivät tiukasti -siksi en usein tännekään "muistanut" pinoutua (kumma juttu, kun ne miinukset kylä muistaa kartoa...!)

Nyt on elämä kuitenkin yllättänyt iloisesti, ja olen raskaana taas!!! Viikkoja on 7+8 kasassa nyt, ja tietysti toivon hartaasti, että kaikki menee hyvin loppuun asti...

Vaikken varsinaista painon pudotusta harrastakan nyt, koitan silti roikkua mukana sitkeästi, ja pitää jonkinlaista kontrollia yllä.

Sisukasta kesän jatkoa tytöt!!! Mutta muistetaan myös nauttia välillä!

Terveisin Chicky ja pikkuviitonen

Vierailija
9/20 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kuuloinen tuo "pikkuviitonen"! Minulla on neljä lasta ja joskus haaveissa vilahtaa se viideskin... Etenkin, kun nämä neljä ovat kaikki poitsuja, niin kukapa sitä ei toisinaan kuvittelisi, että viides saattaisi sittenkin olla tyttö..! :-)

Ja hiiriemo : sinua jo kyselinkin tuolla aiemmassa viestissä, joten kiva, kun kävit pinoutumassa! Ja mukaan vaan maanantaista "kurileirille"!

Voihan se olla, että me ollaan jotenkin Minleelle tulosvastuullisia, ja kun kissa on pois, hiiret hyppii jääkaapilla..heh..

Mulla on kyllä sillain, että jo kolmen-neljän päivän mässyputkesta paino saattaa nousta pariksi päiväksi jopa 4-5kg koholle! :-O Olo on turvonnut ja vatsa pömpöttää etenkin ylämahasta. Housut kiristää ja sormukset puristaa. Ja sitten kun jaksaa sen perään vetää pari-kolme päivää tiukkaa linjaa, paino laskee hurjaa vauhtia. Mutta juuri tästä jojoilmiöstä haluaisin tällä hetkellä eroon! Ja niistä muutaman päivän mittaisista mässyputkista. Että olisi vain se yksi herkkupäivä silloin tällöin ja se olisi aina sitten siinä - ilman jatkopäiviä.

Nouseeko teillä muilla noin hirmuisesti paino lyhyessä ajassa? Vai onko mun elimistö mestari keräämään nestettä - etenkin siis suolaisen syömisen jälkeen.

pohdiskelemaan jääpi

unnika

p.s : huomenna tämä tyttö starttaileekin sitten pohjoiseen kohti juhlahumua - jee!!

Vierailija
10/20 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa uhkaavasti loppumaan, joten ensi viikolla on jokaisella "kurinpalautuksen aika". ELi yhteenvetoa siis pukkaa ....

No, itsellä tulos on ainakin niin rutkasti plussalla, ettei tosikaan. Mutta ensi viikkoon. Sitten koittaa paluu arkeen...

Vierailija
11/20 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kiva että tulee taulukot taas ni totuus tulee paremmin esille....meillä pääs vähän repsahtaa kun sä(minlee) olit lomailemassa, mut nyt siis tarkoitus ensiviikosta ottaa taas tiukka linja! Taidankin vedellä näitä jädejä vielä viikonlopun rauhassa;)

Rentoa viikonloppua jok ikiselle!

Vierailija
12/20 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul kans samassa kuin viime kirjoituskerralla, 74,3kg aamulla. Oon kyl syönytkin ihan mitä sattuu, viikonlopuna joka päivä jotain makeaa tai rasvaista, perjantaista lähtien :(

No, voi vaan toivoa että tällä viikolla menis paremmin.

Tsempitykset kaikille!!

Vierailija
13/20 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan toivotonta..2 viikkoo oon syöny miten sattuu..miten sais taas tsempin päälle?Se on varmaan tää kesä mikä aiheuttaa tätä ;)

Jätin siis puntarin suosiolla vessan lattialle.Ajattelin rohkaistua taas keskiviikkona. Normaalisti punnitsen itseni siis maanantaisin.

Jotenkin menee liikuntarytmitki ihan sekasin kun on välillä iltavuoroja ja sitte ku itellä olis ilta vapaa niin miehellä on töitä. Ja lapsenvahdit ei kasva puissa..:(

No huomenna ja keskiviikkona ainakin pääsen jumppaan, jospa ruokailukin alkaisi sen myötä sujumaan.

Kahen viikon päästä lähetään isännän kans reissuun ja viedään lapset mummulle ja papalle. aateltiin käydä helsingissä sekä risteilyllä. Kiva, saadaan vähän laatuaikaa yhdessä. En muistakaan millon oltas oltu viimeks yhdessä. Joskus aikaa ennen lapsia.Pojat siis kohta 3 ja 5vee.

Oudot nää uudet sivut. Tää kirjotusosiokin on niin pieni..

mutta toivottavasti vaaka on armollinen keskiviikkoaamuna :)

laihdutusiloa kaikille tasapuolisesti

Vierailija
14/20 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä mun syömisissä nyt. Äsken repesin mussuttamaan leipiä urakalla. Kääk. Ryhdistäydyn.

Vierailija
15/20 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin allekirjoittaa täysin tuon Napoksen tekstin : ei mitään järkeä eikä tolkkua! Ja jos ei muuta löydy, niin sitten tosiaan mussuttaa vaikka sitä leipää...

En ole minäkään uskaltautunut puntarille. Parhaillaan mussutan kyllä porkkanaa mussutushimooni! Makeasta pitäisi pyristellä eroon oikein kertaheitolla taas vähäksi aikaa! Lauantaina menen häihin, mutta sen reissun jälkeen on palautettava ittensä tiukasti ruotuun! Yritän jo tosin nyt lopun viikkoa syödä vähemmän ja päästä liikkumaankin.

t. unnika

Vierailija
16/20 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahasti! Minäkään en uskaltaudu puntarille, sen verran on tullut mässäiltyä. Millä tän herkuttelun saa poikki ennenkuin paino nousee yli 70....iiiiik?

Vierailija
17/20 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla tökkii. Potk-potk-potkuja pyllylle! Mäkin oon reissussa loppuviikon, mutta maanantaina voisin alkaa unnikan kanssa kurikuurille. Ragna & muutkin mukaan! Ajatellaan sitä mukavaa oloa keveämpänä ja pelätään samojen kilojen pudottamista uudelleen.

Vierailija
18/20 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taallakaan paino nayta juuri laskevan (tosin taalla ei ole digivaakaa vaan pelkastaan tavallinen, joten tarkkaan on vaikea sanoa), tosin on pysynyt edellisessa, eli siina 66 kg hujakoilla. Mutta urheiltua on tullut lahes joka paiva, pyorailya, juoksua, uintia. Pari kiloa kun viela lahtisi niin... Tsemppia meille kaikille!

Vierailija
19/20 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaista kurinpalautuskuuri!

Mulla on sellainen onkkelma noiden liikuntojen kanssa, että vaikka olen nyt taas kotiäitinä, niin liikunnat tahtovat jäädä lasten kanssa käveleskelyksi. Lähes päivittäin käydään lenkillä, mutta vauhti ei päätä huimaa, kun yhtä pukkailee rattaissa ja yksi pyöräilee ja pysähtyy keräilemään kaikki pullonkorkit ym. aarteet taskuihinsa. Mies tekee tällä hetkellä kahta työtä eli lähtee yö-kahdelta lehdenjakoon ja siitä sitten jatkaa suoraan päivätyöhönsä, josta kotiutuu yleensä klo 18-20.00:n maissa. Siitä se sitten suorii melko pian yöunille... Salille en yksinkertaisesti pääse tällä hetkellä, kun nuorimmainenkin on vielä liian pieni lapsiparkkiin. Illalla pitäisi vain lähteä juoksemaan tai rullaluistelemaan, kun saa lapset nukahtamaan... Monesti vain tahtoo sänkyä kutsua itseäkin jo siinä vaiheessa iltaa... Mutta pakko kai se on ryhdistäytyä! Pääsin niin hyvään liikkumisvauhtiin jo talven ja kevään aikana. Haluan välttyä siltä aloittamisen tuskalta syksyllä... :-)

Jatkakaamme! Eilinen menikin jo paljon paremmin syömisten suhteen.

unnika

Vierailija
20/20 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eilen parempi päivä ja tänään jo pienempi pömppö. Ei se paljosta ole kiinni kyllä :-).