Miehet, onko ylipainoinen nainen seksikäs?
Olen hieman ylipainoinen nainen, mutta seksuaalisesti innokas. Välillä minulle tulee ahdistus ylipainosta, kun huomaan että mieheni esim. katselee silikonirintaisia, laihoja naisia tai kadulla kiinnittää huomiota hyväkroppaisiin naisiin. Varmasti se katseleminen on miehille luonnollista, mutta valehteleeko hän minua miellyttääkseen, että ylipainoni ei haittaa. Rehellisesti, onko läskit vastenmielisiä?
Kommentit (79)
Riippuu minne kertyneet ylimääräiset rasvat. Joillekin sopii ja toisilla se kertyy vain mahaan samaalla kun tissit, takamus, reidet ja kaikki muu pysyy normaalina.
Jokainen itse määrittää, mistä pitää. Mielestäni pieni ylipaino hyvin jakautuneena on todella kaunista. Rinnat, vatsa ja lantio erottuvat, vaikka pehmeyttä olisikin.
Ja urheilijoilla on indeksien mukaan liikaa painoa. Mua joskus työterveyslääkärissä kauhisteltiin. 179/92 oli luvut. Rasvaa ei juuri löytynyt.
Normipaino mun mielestä, ei yli eikö ali. Tietty tärkeintä on se nainen itse.
Moelestäni pyöreä, pehmoinen naisvartalo on todella kaunis ja seksikäs. En viehäty lainkaan hoikista tytöistä, vaan ainoastaan naisellisista pullukoista. Makuja on monia ja minun kohdalla tämä nyt vain menee näin.
Viimeistä lukuunottamatta kuumoa mimmejä ovat. Eikä haittais, vaikka olisi vähän tuhdimmassakin kunnossa.
Itse en ainakaan ylipainoisista naisista pysty kiihottumaan mutta miehissä on paljon vaihtelua sen suhteen mitä pitää kiihottavana. Kaikki tapailukumppanini ovat olleet hoikkia ja niin on nykyinenkin.
Huonosti muotoiltu kysymys. Ylipainoinen nainen VOI olla seksikäs läskeistä huolimatta mutta ei todellakaan niiden ansiosta.
Paitsi jonkun Kalevin mielestä.
Jos muotoilet kysymyksen niin että laitetaan vastakkain kiinteäksi treenattu vatsa/peppu vs löysänä roikkuva läski ja kysytään kumpi on vastenmielisen näköistä niin tuskin edes Kalevi kieltäytyy kiinteästä lihasta (kunhan se on karvainen ja haisee)
Vähän epäilyttää jos joku on "omasta mielestään hiukan ylipainoinen". Joku BMI26-27 vielä voi olla kiihottavajos nainen on muutenkin viehettävä. Mutta jos on >30, niin ei todellakaan saa aikaan mitään mielenkiintoa.
Jahas, taas naisten haukkumista lauantai-illan ratoksi. Käyn palstalla n. kerran viikossa, aina naisten ulkonäköä haukutaan. Ei ihme että naisten keskuudessa sinkkuus lisääntyy ja miehillä on yksinäisyysepidemia päällä.
Otse pidän nimenomaan ylipainoisia naisia seksikkäinä. Pehmeys on kaunista ja kiihottavaa. Myös vatsan seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, taas naisten haukkumista lauantai-illan ratoksi. Käyn palstalla n. kerran viikossa, aina naisten ulkonäköä haukutaan. Ei ihme että naisten keskuudessa sinkkuus lisääntyy ja miehillä on yksinäisyysepidemia päällä.
Kyllähän läskejä saakin haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää saada ymmärtämään, että lihavuus on no no. Ja oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat ei kiihota mitenkään. Joku "missinmittainen" yököttää. Sen verran pitää olla lihaa luiden ympärillä että kun päälle nousee niin ei tule mieleen että risuläjää polkisi.
Kaskelotit ei kiinnosta. Valitan.
Miehiä on joka junaan, jotkut tykkää pulleista, minä taas en. En vaan yksinkertaisesti koe lihavia ihmisiä seksikkäinä, mutta joku muu kokee.
En syty ylipainoisista ollenkaan. Terve hoikka vartalo on taas <3<3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut läskin tykätä kommentistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat ei kiihota mitenkään. Joku "missinmittainen" yököttää. Sen verran pitää olla lihaa luiden ympärillä että kun päälle nousee niin ei tule mieleen että risuläjää polkisi.
Läski taasen tuntuu jumppapallolta. Ja näyttääkin.
En ole sellaista lihavaa tavannut, joka ei puuskuta jo hitaassa kävelyssä..saati seksissä.