Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko ylipainoinen nainen seksikäs?

Vierailija
26.08.2010 |

Olen hieman ylipainoinen nainen, mutta seksuaalisesti innokas. Välillä minulle tulee ahdistus ylipainosta, kun huomaan että mieheni esim. katselee silikonirintaisia, laihoja naisia tai kadulla kiinnittää huomiota hyväkroppaisiin naisiin. Varmasti se katseleminen on miehille luonnollista, mutta valehteleeko hän minua miellyttääkseen, että ylipainoni ei haittaa. Rehellisesti, onko läskit vastenmielisiä?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hoikista naisista, mutta valtaosa miehistä luullakseni pitää pullukoista eli ei hätää.

Lisäys.. eli kyllä ylipainoinenkin nainen voi olla seksikäs omasta mielestänikin. Mutta seksiä en halua harrastaa ylipainoisen naisen kanssa.

Olen huomannut, että vähän runsaammat naiset ovat parempia ja halukkaampia ottamaan suihin kuin timmissä kunnossa olevat naiset. 

Heh, ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. Timmissä kunnossa olevat naiset jaksaa seksissä ilman puuskutusta ja kaikki asennot onnistuu vaivatta ;), toisinkuin lihavien kanssa. Heidän kanssa jo asennon vaihtaminen on työlästä..

Voisiko olla niin, että ylipainoiset naiset ovat hyviä ottamaan suihin juuri sen takia, että muut aktin muodot ovat raskaita ylipainoisille ja aiheuttavat puuskutusta. Suihinotossa ei pään nyökkäilyn lisäksi juurikaan tarvitse juuri liikkua

Hahaha, mitä settiä. Tätä lihavaa entistä ammattiurheilijaa ei paljon jotkut panemiset hengästytä. Jos se käy oman kuntosi päälle, niin käy lenkillä useammin. Ei jumalauta.

En ole sellaista lihavaa tavannut, joka ei puuskuta jo hitaassa kävelyssä..saati seksissä.

Vierailija
42/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minne kertyneet ylimääräiset rasvat. Joillekin sopii ja toisilla se kertyy vain mahaan samaalla kun tissit, takamus, reidet ja kaikki muu pysyy normaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itse määrittää, mistä pitää. Mielestäni pieni ylipaino hyvin jakautuneena on todella kaunista. Rinnat, vatsa ja lantio erottuvat, vaikka pehmeyttä olisikin.

Ja urheilijoilla on indeksien mukaan liikaa painoa. Mua joskus työterveyslääkärissä kauhisteltiin. 179/92 oli luvut. Rasvaa ei juuri löytynyt.

Vierailija
44/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipaino mun mielestä, ei yli eikö ali. Tietty tärkeintä on se nainen itse.

Vierailija
45/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moelestäni pyöreä, pehmoinen naisvartalo on todella kaunis ja seksikäs. En viehäty lainkaan hoikista tytöistä, vaan ainoastaan naisellisista pullukoista. Makuja on monia ja minun kohdalla tämä nyt vain menee näin.

Vierailija
46/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä lukuunottamatta kuumoa mimmejä ovat. Eikä haittais, vaikka olisi vähän tuhdimmassakin kunnossa.

Vierailija
47/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ylipainoisista naisista pysty kiihottumaan mutta miehissä on paljon vaihtelua sen suhteen mitä pitää kiihottavana. Kaikki tapailukumppanini ovat olleet hoikkia ja niin on nykyinenkin.

Vierailija
48/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti muotoiltu kysymys. Ylipainoinen nainen VOI olla seksikäs läskeistä huolimatta mutta ei todellakaan niiden ansiosta.

Paitsi jonkun Kalevin mielestä.

Jos muotoilet kysymyksen niin että laitetaan vastakkain kiinteäksi treenattu vatsa/peppu vs löysänä roikkuva läski ja kysytään kumpi on vastenmielisen näköistä niin tuskin edes Kalevi kieltäytyy kiinteästä lihasta (kunhan se on karvainen ja haisee)

Vierailija
49/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttää jos joku on "omasta mielestään hiukan ylipainoinen". Joku BMI26-27 vielä voi olla kiihottavajos nainen on muutenkin viehettävä. Mutta jos on >30, niin ei todellakaan saa aikaan mitään mielenkiintoa.

Vierailija
50/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas naisten haukkumista lauantai-illan ratoksi. Käyn palstalla n. kerran viikossa, aina naisten ulkonäköä haukutaan. Ei ihme että naisten keskuudessa sinkkuus lisääntyy ja miehillä on yksinäisyysepidemia päällä. 

Vierailija
51/79 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otse pidän nimenomaan ylipainoisia naisia seksikkäinä. Pehmeys on kaunista ja kiihottavaa. Myös vatsan seudulla.

Vierailija
52/79 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas naisten haukkumista lauantai-illan ratoksi. Käyn palstalla n. kerran viikossa, aina naisten ulkonäköä haukutaan. Ei ihme että naisten keskuudessa sinkkuus lisääntyy ja miehillä on yksinäisyysepidemia päällä. 

Kyllähän läskejä saakin haukkua.

Vierailija
53/79 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pitää saada ymmärtämään, että lihavuus on no no. Ja oksettavaa.

Vierailija
54/79 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat ei kiihota mitenkään. Joku "missinmittainen" yököttää. Sen verran pitää olla lihaa luiden ympärillä että kun päälle nousee niin ei tule mieleen että risuläjää polkisi.

Vierailija
55/79 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskelotit ei kiinnosta. Valitan.

Vierailija
56/79 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on joka junaan, jotkut tykkää pulleista, minä taas en. En vaan yksinkertaisesti koe lihavia ihmisiä seksikkäinä, mutta joku muu kokee.

Vierailija
57/79 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syty ylipainoisista ollenkaan. Terve hoikka vartalo on taas <3<3<3

Vierailija
58/79 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut läskin tykätä kommentistasi.

Vierailija
59/79 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
60/79 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat ei kiihota mitenkään. Joku "missinmittainen" yököttää. Sen verran pitää olla lihaa luiden ympärillä että kun päälle nousee niin ei tule mieleen että risuläjää polkisi.

Läski taasen tuntuu jumppapallolta. Ja näyttääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan