Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko ylipainoinen nainen seksikäs?

Vierailija
26.08.2010 |

Olen hieman ylipainoinen nainen, mutta seksuaalisesti innokas. Välillä minulle tulee ahdistus ylipainosta, kun huomaan että mieheni esim. katselee silikonirintaisia, laihoja naisia tai kadulla kiinnittää huomiota hyväkroppaisiin naisiin. Varmasti se katseleminen on miehille luonnollista, mutta valehteleeko hän minua miellyttääkseen, että ylipainoni ei haittaa. Rehellisesti, onko läskit vastenmielisiä?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Riippuu kuinka ylipainoinen ja millaiset kasvot. Ei normaalipainoinenkaan aina ole seksikäs.

Vierailija
22/79 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hoikista naisista, mutta valtaosa miehistä luullakseni pitää pullukoista eli ei hätää.

Lisäys.. eli kyllä ylipainoinenkin nainen voi olla seksikäs omasta mielestänikin. Mutta seksiä en halua harrastaa ylipainoisen naisen kanssa.

Olen huomannut, että vähän runsaammat naiset ovat parempia ja halukkaampia ottamaan suihin kuin timmissä kunnossa olevat naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hoikista naisista, mutta valtaosa miehistä luullakseni pitää pullukoista eli ei hätää.

Lisäys.. eli kyllä ylipainoinenkin nainen voi olla seksikäs omasta mielestänikin. Mutta seksiä en halua harrastaa ylipainoisen naisen kanssa.

Olen huomannut, että vähän runsaammat naiset ovat parempia ja halukkaampia ottamaan suihin kuin timmissä kunnossa olevat naiset. 

Heh, ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. Timmissä kunnossa olevat naiset jaksaa seksissä ilman puuskutusta ja kaikki asennot onnistuu vaivatta ;), toisinkuin lihavien kanssa. Heidän kanssa jo asennon vaihtaminen on työlästä..

Vierailija
24/79 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylipainoinen afrikkalainen mies💗👍

Vierailija
25/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo lihoi nopeasti hoikasta pullukaksi lääkityksen myötä, ja on pakko myöntää, että on seksikkäämpi nyt. En edes tiennyt tykkääväni isoista naisista, mutta niin vaan tykkään. Tuntuu käteen paremmalta ja on täyteläisempi "laitella". Onneksi ei peittele itseään, vaan pukeutuu vieläkin seksikkäästi.

Vierailija
26/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Riippuu kuinka ylipainoinen ja millaiset kasvot. Ei normaalipainoinenkaan aina ole seksikäs.

Tai hoikkakaan. Kyllä se on aina kokonaisuus joka ratkaisee. Tosi laiha voi olla seksikäs ja ihan samalla lailla tosi lihava voi olla seksikäs. Mustilla naisilla rasva jakautuu usein tosi nätisti kroppaan, vyötärö pysyy näkyvissä mutta rinnat ja peppu ovat valtavat.

Vierailija
27/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino kyllä vie multa halut. Olen pitkä ja kookas mies, en kuitenkaan ylipainoinen. Tuntuu, että tansseissa juuri lihavat naiset innostuvat hakemaan. Olen miettinyt, että rinnallani he ehkä kokevat itsensä pienemmiksi.

Vierailija
28/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. Timmissä kunnossa olevat naiset jaksaa seksissä ilman puuskutusta ja kaikki asennot onnistuu vaivatta ;), toisinkuin lihavien kanssa. Heidän kanssa jo asennon vaihtaminen on työlästä..

Voisiko olla niin, että ylipainoiset naiset ovat hyviä ottamaan suihin juuri sen takia, että muut aktin muodot ovat raskaita ylipainoisille ja aiheuttavat puuskutusta. Suihinotossa ei pään nyökkäilyn lisäksi juurikaan tarvitse juuri liikkua

Vierailija
29/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä ei kiinnosta edes miettiä, mutta omalla kohdallani tuhdit naiset ovat olleet parhaita suihin ottajia.

Vierailija
30/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon kyllä kelvannut miehelleni aina hyvin. Oon melko lyhyt, paino on vaihdellut välillä 47-68 kg ollen välillä enempi, välillä vähempi, nyt on se enempi- kausi.

Miehen paino on noussut tasaisesti +30kg siitä kun tavattiin. Silti pidän häntä seksikkäänä. En usko että ulkonäkö ratkaisee kaikkea tässä elämässä.

Vierailija
31/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin, että sopiva pehmeys yhdistettynä muodokkuuteen on seksikkäintä.

Vierailija
32/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, että sopiva pehmeys yhdistettynä muodokkuuteen on seksikkäintä.

Jumppapallo naisen korvikkeeksi👍

Vierailija
33/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on minulle aika vähän tärkeää seksin kannalta. Kaikenmuotoiset ihmiset voivat olla seksikkäitä ja kiihottavia tai sitten eivät. Jos on sinut kehonsa kanssa, se yleensä näkyy päälle. Vaikka onkin klisee, niin kyllä se korvien väli lopulta ratkaisee myös haluttavuuden.

Vierailija
34/79 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskra Lawrence on rankasti ylipainoinen. Samoin Ashley Graham. Nigella Lawson'kin saattaa olla.

Kenen mielestä he eivät ole seksikkäitä?

35/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastenmielisiä. Päinvastoin. Naisen täytyy olla pullukka ollakseen seksikäs. Hoikka nainen voi olla kyllä kaunis, mutta ei seksikäs ja haluttava.

Vierailija
36/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäimmät ja haluttavimmat ovat sopusuhtaisia hoikkia.

Aikanaan kun uusi seuralainen oli mielessä niin täytyy vaan todeta ettei yhtään kiinnostavaa ylipainoista osunut kohdalle.

Tämä on oma näkökulmani otsikon kysymykseen.

Vierailija
37/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

Ei ole vastenmielisiä. Päinvastoin. Naisen täytyy olla pullukka ollakseen seksikäs. Hoikka nainen voi olla kyllä kaunis, mutta ei seksikäs ja haluttava.

Pullukan naisen tekstiä.

Vierailija
38/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

:DDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
39/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei..en kiihotu ylipainoisista kun pidän hoikista ja sporttisista naisista.

Vierailija
40/79 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin, että ylipainoiset naiset ovat hyviä ottamaan suihin juuri sen takia, että muut aktin muodot ovat raskaita ylipainoisille ja aiheuttavat puuskutusta. Suihinotossa ei pään nyökkäilyn lisäksi juurikaan tarvitse juuri liikkua

Hahaha, mitä settiä. Tätä lihavaa entistä ammattiurheilijaa ei paljon jotkut panemiset hengästytä. Jos se käy oman kuntosi päälle, niin käy lenkillä useammin. Ei jumalauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi