Miehet, onko ylipainoinen nainen seksikäs?
Olen hieman ylipainoinen nainen, mutta seksuaalisesti innokas. Välillä minulle tulee ahdistus ylipainosta, kun huomaan että mieheni esim. katselee silikonirintaisia, laihoja naisia tai kadulla kiinnittää huomiota hyväkroppaisiin naisiin. Varmasti se katseleminen on miehille luonnollista, mutta valehteleeko hän minua miellyttääkseen, että ylipainoni ei haittaa. Rehellisesti, onko läskit vastenmielisiä?
Kommentit (79)
Makujahan on monenlaisia. Itse tykkään pitkähiuksisista ja simpakoista naisvartaloista. Sellainen kilpahiihtäjän kroppa on omaan naismakuun se seksikkäin. Moni mies tykkää varmasti, jos on pyöreämpi. Ei kannata miellyttää kaikkia, vaan olla tyytyväinen itseensä. Itse olen ihan kirveellä veistetyn näköinen ja aika karut piirteet enkä tosiaan ole mikään nättipoika. Mutta onneksi jotkut naiset tykkää sellaisestakin :D
Läski nainen (BMI yli 20) on hirvittävä, samoin silikonipaakut rinnoissa ovat hirvittäviä.
Mielestäni ylipainoisia on liian helppo lytätä... Itse viehätyn ekstrapehmeistä rinnoista, joissa on volyymia kunnolla. Usein muodokkaammilla naisilla o nsellaiset.
Fakta.
.. " kaikki ihmiset suomessa OVAT ylipainoisia. "
- alle kouluikäset lapset
- kouluikäiset
- nuoret aikuiset
- aikuiset
ja ikäihmiset.
.." tämä suuntaus ylipainoisuus kaikilla ei ole
suomessa v ä h e n e m ä s s ä.."
Fakta.
Ei ole. Minä tykkään treenatuista kropista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole!
Mielestäni älykkyys on seksikästä ja turvonnut pullukka ei voi olla älykäs, koska on laskenut itsensä sellaiseen tilaan.
Mistä näitä ääliöitä riittää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole!
Mielestäni älykkyys on seksikästä ja turvonnut pullukka ei voi olla älykäs, koska on laskenut itsensä sellaiseen tilaan.
Mistä näitä ääliöitä riittää??
Samaa mieltä.
Noita ylipainoisia on joka puolella ja joka paikassa. Koska ne oikein tajuaa?
Sopivasti tuhdeilla typyillä ne kurvit usein näyttäytyykin kiihottavasti, päinvastoin kuin liian laihoilla tai lihavilla. Etenkin jos pukeutuu hieman ihon myötäisesti. Työpaikallani oli aikoinaan vähän tuollainen silmäkarkki, joku onnenpoika hänet sitten napsaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää kiinteä kaunotar, sellainen joka ei hylly, ei lainehdi, ei veny eikä pompi, ei tarvitse olla treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää kiinteä kaunotar, sellainen joka ei hylly, ei lainehdi, ei veny eikä pompi, ei tarvitse olla treenattu.
Siis nukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nukke.
Nukke ei riitä alkuunkaan, kaunottarella pitää olla paljon vahvoja ja väkeviä tunteita, kuten intohimon tunne, antautuvaisuuden tunne, nöyryyden tunne, ja tottelevaisuuden tunne.
Itse sytyn runsaista naisellisista muodoista, enkä niinkään hoikista naisista. Päärynä- tai tiimalasivartaloisella voi olla todella paljon pehmeyttä, ennen kuin se on minusta liikaa. "Saa" olla mahaakin, kunhan vartalon muoto ei ole omena.
M43
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ylipainoisia on liian helppo lytätä... Itse viehätyn ekstrapehmeistä rinnoista, joissa on volyymia kunnolla. Usein muodokkaammilla naisilla o nsellaiset.
Juuri näin, namia!
Me miehet vaan tykätään katsoa kauniita nais vartaloita. Naiset ehkä tulevat mustasukkaiseksi siitä mutta monesti saavat illalla hyvät kyydit kun miehellä on pyörinyt mielessä seksi koko päivän. Ei me heti lähdetä jonkun muun perään.
Normaali BMI, urheilullinen vartalo ja kroppa mallia tiimalasi on paras. Noin 5-10 kg ylipainoa on vielä ihan ok, jos alla on lihaksia ja se ylipaino kerääntyy perseeseen ja tisseihin, kuten tiimalasivartaloisilla yleensä tuppaa tekemään.
Jos on vyötärötön pötikkä, mallia omena tai ylipainoa on yli se 5-10 kiloa, niin ei kyllä sytytä, kuten ei se langanlaiha lihakseton latuskakaan.
Ite oon aina ollu sitä mieltä että kauneus ei ole kiloista kiinni, kaunis nainen on nätti hoikkana tai vähemmän hoikkana. Toki luonnollisesti raskaasti ylipainoinen tai laiha kun kuivan kesän orava ei kumpikaan enää näytä hyvältä. Mutta kyllä naisella saa (ja omaan makuun pitääkin) muotoja olla
Itseasissa kohtuullinen ylipaino on seksikäs. Suhteessa muutenkin niin ulkonäkö ei ole tärkein asia jos kyseessä on vakaa pidempiaikainen suhde.
Vanha äijä
Ei ole!