Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori mies, vanhempi nainen

Vierailija
22.02.2015 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia sekä naisilta ja miehiltä. Onko seksi ollut hyvää ikäerosta huolimatta? Ja naiset, jos pidätte itseänne nuoremmista, mikä nuoressa miehessä on kiinnostavinta/haluttavinta? Miten olette päätyneet sänkyyn nuoremman/vanhemman kanssa ja kuinka suuri tuo ikäero on ollut? Kumpi tehnyt aloitteen? Voitte myös kertoa vapaasti yksityiskohtia, miten olette edenneet aktissa. Minkälainen kumppanisi on ollut ja kumpi on ollut se hallitsevampi osapuoli seksissä? Nainen, naisitko uudelleen nuorta miestä tilaisuuden tullessa?

Toivon tietenkin rehellisiä ja asiallisia vastauksia!

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikäero kiihota. Se on vain ihan käytännön juttu: nuoremmilla miehillä seisoo herkästi ja usein, ja he ovat halukkaita ja valmiita joka päivä.

Itse ne tyrkylle tulevat, en ole milloinkaan tehnyt aloitetta.

Minussa kiehtoo varmasti paitsi ulkonäkö niin estottomuus, kokeilunhalu ja itseni hyväksyminen. En mieti seksin aikana, miltä näytän, vaan miltä itsestäni ja kumppanista tuntuu.

Vierailija
42/84 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ei se ikäero kiihota.

Sehän riippuu ihmisestä. Minua kiihottaa. Ikäero, kokoero, pituusero, rotuero... mikä vaan erilaisuus ja kiinnostavaa ja kiva kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 20v vanhempi kumppani ja hyvin tullaan toimeen keskenämme ajattelevat muut sitten mitä tahansa ikäerostamme, onnellisuus ei katso ikää. 

Vierailija
44/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit opettaa mua, oon 15

Vierailija
45/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen-35v. kirjoitti:

Tässä olisi yksi halukas 35v nainen opettamaan teinipoikaa, mutta mistä sellaisen löytäisi ?

Tästä. Oon 15

Vierailija
46/84 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen naimisissa oleva nainen, mieheni luvalla käyn sekstailemassa 35 vuotiaan työkaverini kanssa joka on poikamies, siis luvan kanssa ihanaa on.

Vierailija
47/84 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen-35v. kirjoitti:

Tässä olisi yksi halukas 35v nainen opettamaan teinipoikaa, mutta mistä sellaisen löytäisi ?

Tästä. Oon 15

Ihan sivusta huutelen, että kannattaa odotella siihen saakka, että täytät 16 (vielä mieluummin 18), niin sille "opettajalle" ei tule hankaluuksia... 

Vierailija
48/84 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on muutamia suhteita takana. Ikinä ei ole nuorempaa naista ollut. Yli kymmenen vuoden ikäerolla nytkin pyyhkii. En tosin todellakaan ole alaikäinen.

Vierailija
49/84 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 33-vuotias nainen, kun panin 21-vuotiaan nuorukaisen kanssa. Kyllä se ikäero vaan kiihottaa jostain syystä, ja onhan parikymppisillä kuuma, nuoren miehen vartalo ja jaksavat vaikka mitä. Olen pannut muitakin reilusti nuorempia, mutta tuo 12 vuoden ikäero on toistaiseksi suurin. En laita ollenkaan pahakseni, että nuoret miehet ajattelevat minua puumana, seksiä on aina tarjolla. Enkä niistä parikymppisistä muuta tarvitsekaan.

Vierailija
50/84 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle parasta on, että on rikas aviomies joka ei juuri seksistä piittaa vaan luo puitteet. Sitten kypsällä naisella pitää olla leegio (3-5)erilaisia miehiä toy boysta aina fiksuihin kynttilänvalossa keskustelijoihin asti.

On aika paljon naisia, jotka osaavat tällä tavalla positiivisessa mielessä miehiä hyväksikäyttää. Suomalaisten järkyttävä yhtenäiskulttuuri on onneksi seksinkin saralla murtunut. Suomalainen "tasa-arvoinen" nainen ei tiedäkään sitä miten naiset muualla pitävät pintansa. N57

Vierailija
51/84 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huono puoli vanhemmissa naisissa on, että mitään vaativampia asentoja ei voi harrastaa. Sellaisia, jota vaatisivat notkeutta tai vaikka sitä että nainen pystyy päällä ollessa nousemaan muutaman satakertaa kyykystä niin ettei heppi luiskahda ulos.

Vierailija
52/84 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 32v kun panin 73v rouvaa. Oli ikimuistoinen ja kiimanen pano

Vierailija
53/84 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä löytyi, ensin oli kaveri. ikäero 15v. on puitu läpi, nyt nautitaan. ihanan energinen kaikin tavoin.

Vierailija
54/84 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PUUMAT JANOAA NUORTA VERTA JA EHKÄ SYYSTÄKIN ! Osa 40-55v naisista on yllättävän hyvin säilyneitä ja seksikkäitäkin jotkut ! Ikä on vain numeroita se täytyy muistaa ! Eikä pitäisi tuomita ennen koeajoa ! Saattaa löytyä hyvin pidetty ja näisti ajettu JAGUAR  :)

Ooksä idiootti vai miksi käytät tuollaista kieltä ihmisistä?

Näisti ajettu jaguar?

Mitä vttuu oikeesti?

Ei noin ihmisistä kirjoiteta.

T M44

Vierailija
55/84 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vanhemman naisen kanssa on ehdottomasti rennompaa. Vaikka kroppa ei olekaan enää sama kuin nuoremmilla niin moni muu asia tekee seksistä vanhemman naisen kanssa ihanaa. Itsellä kokemusta 68v naisesta kun olin itse 37v. Otti suihin ja antoi nuolla pillua ja panna eri asennoissa ja lopuksi laskea mällit sisään. Ei ujostelua vaan ihanaa kiihkeää seksiä joka tuntui tuoksui ja kuului

M40

Vierailija
56/84 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo kuukausia salasuhde pojaltani ja lähisuvultani aikuisen poikani kaverin kanssa. Hän on 21 ja itse olen 44. Rakastelemme fitin nuoren miehen autossa takapenkillä aina lähetyssaarnaajassa, koska hän haluaa joka kerta tulla päälleni ja pysyä päälläni koko ajan. Valtavan painavaa ja kuumaa, loppukiihdytys aivan tajutonta. Saan niin kovia orgasmeja. Hän suojelee joka kerta päätäni ovelta kädellään kun yltyy hurjaksi. Kuumia suudelmia, hän on niin taitava. Alamme yhdyntään uudelleen ja uudelleen. Hän ei halua muuta, ei halua että koskisin kaluun, koska haluaa kuulemma säästellä yhdyntään. Kosken silti aina vähäsen ;)

Saatamme panna 5 kertaa peräkkäin niin ettei hän tule päältäni pois. Olen aivan täynnä spermaa ja sitä on aina penkillä lammikoittain. Ah.... Hän muistuttaa tuossa niin paljon nuoruuden poikaystävääni. Elän oikeastaan kuin nuoruuttani uudestaan. Laihdutan, kuntoilen ja sovittelen kouluaikaisia farkkujani ja ostelen sieviä kapoisia toppeja. Pidän mekkoja herranjestas! Ihailen itseäni peilissä. Kasvatan hiuksia, haluan piiiiitkät takaisin. Teen kaikkea sitä, minkä ehdin tavallaan jo unohtaa. Tunnen nuorekkuutta ja elinvoimaa, saan kehuja kumppaniltani. Hänen erektionsa on niin pysty ja herkkä. Isohko elin aivan pystyssä kostuneena on ihana näky. Ei tarvi kuin suudella pidempään ja hän haluaa jo ottaa sen esiin ja kapuaa huohottaen ylleni. Sitten lähtee mun pikkarit vek. En saa tarpeekseni hänestä ja meidän seksistä, en saa tarpeekseni siitä malttamattomuudesta ja estottomuudesta.

Vierailija
57/84 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kokemuksilla mitä itselle on kertynyt on seksi vanhemman naisen kanssa huomattavasti rennompaa ja vapautuneempaa

Vierailija
58/84 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v oli ikäero vanhempaan naiseen. Seksi oli yksi parhaista kokemistani. Ei ujostelua vaan pelkkää seksiä. Antoi paljaalla eikä soitellut perään. Kumpikin tiesi pelin hengen

Vierailija
59/84 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mehukkaita juttuja luettavana täällä. En itse oo moista harrastellut, mua jotenkin häiritsee ajatus siitä kuinka iso ikäero vaikkapa 5-8 vuotta olisi aikanaan ollut. Nythän asia tietysti eri kun molemmat olisi aikuisia. Toisaalta en myöskään koskaan oo harrastellut mitään yy-juttuja/seksisuhteita. Tarviin ihan oikean, henkisen yhteyden mukaan siihen. Toki osa nuoremmista on aina henkisesti tosi kypsiä ja muutaman vuoden nuorempi menisi varmasti oman ikäisestä.

N32

Vierailija
60/84 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta sekä vanhemmista että nuoremmista naisista.

Olen nyt 45v ja nuoruudessani useissa lyhyissä suhteissa minua vanhempien naisten kanssa. En erityisesti etsiytynyt heidän seuraan, mutta he tuntuivat aina löytävän minut. Nyt varttuneempana, olen ollut useissa lyhyissä suhteissa nuorten naisten kanssa ja samalla kaavalla, naiset yhä löytävät minut ilman että olisin mitenkään heitä metsästämässä.

Ne erot, silloin nuorempana vanhemmat naiset olivat estottomia ja opettivat minua kuinka rakastaa naista. Nyt kun olen itse kypsyny, tunnen velvollisuudekseni opettaa nuoria naisia rakkauden taidoissa. Olin itse kiitollinen ja nyt voin vastaanottaa nuorilta naisilta sitä samaa kiitollisuutta ja nöyryyttä, jolla kokeneempaan kumppaniin suhtaudutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme