nuori mies, vanhempi nainen
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia sekä naisilta ja miehiltä. Onko seksi ollut hyvää ikäerosta huolimatta? Ja naiset, jos pidätte itseänne nuoremmista, mikä nuoressa miehessä on kiinnostavinta/haluttavinta? Miten olette päätyneet sänkyyn nuoremman/vanhemman kanssa ja kuinka suuri tuo ikäero on ollut? Kumpi tehnyt aloitteen? Voitte myös kertoa vapaasti yksityiskohtia, miten olette edenneet aktissa. Minkälainen kumppanisi on ollut ja kumpi on ollut se hallitsevampi osapuoli seksissä? Nainen, naisitko uudelleen nuorta miestä tilaisuuden tullessa?
Toivon tietenkin rehellisiä ja asiallisia vastauksia!
Kommentit (84)
Naiset alkaa paneen jo 15-kesäisinä ja yhdyntöjä kertyy kaksikymppisellekin jo hirvee määrä. Samaten seksikumppaneita heillä saattaa olla kaksikymppisinä jo parikymmentä tai enemmän.
Monesti miehillä ei ole vielä parikymppisenä kuin muutama seksikokemus. Se johtuu varmaan osittain siitä, että nuoret naiset suosivat enemmän lähempänä kolmeakymmentä olevia tai vanhempia miehiä. Ne kun tavallisesti osaavat jo jotakin eivätkä laukea heti reisille.
Ihanteellista olisi, jos mies pääsisi jo alle parikymppisenä nelikymppisten naisen oppiin. Siitä niitä todellisia panomiehiä kehittyisi, mutta ymmärrän hyvin, että kakki naiset eivät halua alkaa aasta lähtien opettamaan nuorukaisia.
Tässä olisi yksi halukas 35v nainen opettamaan teinipoikaa, mutta mistä sellaisen löytäisi ?
nainen-35v. kirjoitti:
Tässä olisi yksi halukas 35v nainen opettamaan teinipoikaa, mutta mistä sellaisen löytäisi ?
Parempi ettet löydä. Joudut linnaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Minun rakastajat ovat enimmäkseen nuorempia kuin minä (nyt 46v), mutta en minä kieltäydy itseäni vanhemmastakaan seurasta. Seksi on ollut joskus hyvää, joskus huonoa, joskus aivan täydellisen erinomaista. Iällä ei ole seksin laadun kanssa mitään tekemistä. Huonoja rakastajia löytyy joka ikäluokasta siinä missä erinomaisiakin. Suurimmillaan ikäero on ollut 24 vuotta, minä silloin 44, rakastaja 20 v.
En oikeastaan koskaan etsi vartavasten nuorta miestä, mutta niitä kuitenkin suurin osa rakastajistani on, heillä kun tuntuu olevan hirveä hinku aikuisen naisen sänkyyn. Ja hyvinhän se homma toimiikin, nuorempi kaveri on innokas ja kyvykäs, lähes tolkuttoman ihastunut aikuisen naisen itsevarmuuteen ja kokemukseen. Myöskin estottomasta intohimosta ovat jälkeenpäin kovasti kiitelleet ja uusintaa tahtoneet :) Minä taas saan sitä mitä haluankin, eli nautinnollista ja intohimoista seksiä ilman tunnehässäkää tai velvollisuuksia. Naisin ja tulen naimaan aina vain uudestaan :D
Tässäpä alkuperäiselle yksi kertomus:
Olin koulutuksessa vieraalla paikkakunnalla ja lähes kaikki koulutuksessa olevat yövyimme samassa hotellissa. Lounastauolla käväisin pikaisesti huoneessani ja palasin hissiaulaan odottamaan hissiä. Tämä nuorempi mies (tällä kertaa ei kylläkään ollut kuin viitisen vuotta nuorempi) tuli juuri siitä omasta huoneestaan ja vilkaisi minua. Tiesin siitä yhdestä silmäyksestä, että tästä seuraa seksiä. Hän hymyili ja alkoi jututtamaan. En muista mitä puhuttiin, mutta jotain ihan hemmetin yhdentekevää, se oli vain varmaa, että naimme toisiamme silmillä siinä käytävällä melkoisen intohimoisesti. Kumpikaan ei kuitenkaan siinä pariminuuttisen aikana saanut aikaiseksi ehdottaa pientä "lounastaukoa", vaan palasimme koulutukseen. Ehdimme kuitenkin esitellä itsemme toisillemme ja koulutuksessa sitten kännykkä avuksi, minä lähetin ensimmäisen viestin ja tunnin verran jaksoimme flirttiä heittää tekstarein, joista kävi ilmi, että hän oli bongannut minut heti koulutukseen tullessaan, mutta ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta. No, nyt uskalsi ja ehdotti taukoa, joka sopi minulle erinomaisesti. Menimme hänen hotellihuoneeseensa, jossa mies suuteli todella intohimoisesti, työnsi minut rajusti sängylle, nosti hameenhelmat ylös ja antoi ehkä elämäni parasta suuseksiä :) Siitäpä homma eteni luontevasti kertakaikkisen mukavaan ja kiimaiseen seksiin :) Hyvin mukava koulutus!
Henk. koht. kuk olin 19v olin seksisuhteessa 44v. mamman kanssa ja hauskaa oli!
Ikäeroseksi jo jännää sekin. Erilaisuudet viehättävät joitain ihmisiä. Eri rotu, koko, pituus, ikä... itselläni oli nuorena 30+ vanhempia seksikumppaneita ja nyt vanhana yli 30v nuorempi rakastaja.
Olen 5kymppinen nainen ja kokemusta ikähaarukalla 20v nuoremmista miehistä 5v itseäni vanhempiin. Ikä ei oikeastaan kerro mitään. Jotkut vaan ovat luonnonlahjakkuuksia.
Itse hurahdin joskus n. 25-vuotiaana itseäni vanhempiin naisiin. Toki suhteita on ollut myös nuorempien naisten kanssa. Esim. nykyinen naisystäväni on minua 5 vuotta vanhempi ja sitä edellinen taas oli itseäni 10 vuotta nuorempi. Vanhin seksikumppanini on ollut 68-vuotias, mutta ehkä tuo oli jo turhankin iäkäs, vaikka vanhemmista neidoista pidänkin (olin itse tuolloin n. 35v). Viimeisimpänä sinkkuaikanani tapailin seksin merkeissä useampia vanhempi neitoja ikähaarukalla n. 40-50. Eräs tuolloin 47v nainen oli vakituinen seksikumppani pidemmän aikaa ja parempaa seksiä en ole kokenut sitä ennen enkä sen jälkeen. Fetissinä minulla on vielä lisäksi ä-p -roolileikki joka ei tietysti ole kaikkien mieleen. Sellaisesta roolileikistä pitävää naista etsin tälläkin hetkellä eräällä treffipalstalla... vink vink ;)
Kuljin alle kakskymppisenä panemassa yhtä pikkuisen vaille viiskymppistä muijaa. Oli jopa äitiäni vanhempi. Oli silti timmissä kunnossa, kaunis ja todella kuuma. En itse siinä iässä ollut tietenkään mitenkään kokenut. Joitain samanikäisiä tyttöystäviä oli ollut ja vähän sekavia panoja. Tämä nainen teki minusta miehen. Opetti kädestä pitäen mitä haluaa ja miten se tehdään. Olin kiltti ja nöyrä poika ja annoin naiselle kaikki mitä halusi ja pystyin. Kaivoi minusta esiin salaisimmatkin fantasiat ja sain sellaista seksiä etten ollut osannut edes kuvitellakaan mitä oikea sukupuolielämä ja halujen tyydyttäminen on. Noiden hetkien jälkeen olen monesti naureskellut ja tavallaan vähän säälinytkin kavereita, mutta en ole koskaan kenellekään kehdannut tästä suhteesta kertoa.
Minullakin on suhde itseäni vanhempaan naiseen, olen itse 40 vuotias, luulin että nainen oli minua 10 vuotta vanhempi, mutta olikin 20 vuotta. Menin auttamaan tietokoneen kanssa ja halusikin vähän muutakin.
Itsellä on myös suhde vanhempaan naiseen... Oman ikäiset naiset on kyllä mielestäni kuumia ja tilaisuuden tullessa varmaan lähtisin matkaan... Vielä ei niin ole käynyt tosin ikinä... Olin 25v kun menetin vasta poikuuteni kun netin kautta törmäsin 52v ihanaan naiseen tässä on nyt tapailtu yli vuoden verran ja seksi on molempien mielestä aivan mahtavaa ja muutenkin tullaan toimeen erittäin hyvin... Enää en kyllä osaa oman ikäisiä sillä silmällä edes katsoa... Pitäisi olla vähintään 30v
Hei!
Olen 48v sinkkunainen (eronnut ajat sitten) ja mulla on ollut jo vuosia nuoria rakastajia. Oman ikäiset eivät vaan sytytä. Nuoren miehen innokkuus, positiivisuus, itseluottamus, vartalo :p
Miesten ikä vaihtelee 20-27v välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Olen 48v sinkkunainen (eronnut ajat sitten) ja mulla on ollut jo vuosia nuoria rakastajia. Oman ikäiset eivät vaan sytytä. Nuoren miehen innokkuus, positiivisuus, itseluottamus, vartalo :p
Miesten ikä vaihtelee 20-27v välillä.
Täällä ois innokas vanhemmista naisista kiinnostunu kundi joka haluaisi tilaisuuden tullen päästä vanhemman naisen käsittelyyn..
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkaa paneen jo 15-kesäisinä ja yhdyntöjä kertyy kaksikymppisellekin jo hirvee määrä. Samaten seksikumppaneita heillä saattaa olla kaksikymppisinä jo parikymmentä tai enemmän.
Monesti miehillä ei ole vielä parikymppisenä kuin muutama seksikokemus. Se johtuu varmaan osittain siitä, että nuoret naiset suosivat enemmän lähempänä kolmeakymmentä olevia tai vanhempia miehiä. Ne kun tavallisesti osaavat jo jotakin eivätkä laukea heti reisille.
Ihanteellista olisi, jos mies pääsisi jo alle parikymppisenä nelikymppisten naisen oppiin. Siitä niitä todellisia panomiehiä kehittyisi, mutta ymmärrän hyvin, että kakki naiset eivät halua alkaa aasta lähtien opettamaan nuorukaisia.
Miten törkeää yleistystä ja puhetta miehistä. Miltäs kuulostaa jos aletaan yleistämään tähän tapaan naisia että kaikki on H o roja ja aivottomia siihen ja tähän asti ja sillä selvä ja lahnaa ja kiljuu ja pieree ja aina saa hävetä. Sulla ei oo ees hajuakaan mistä puhut ja kun eläisit miehenä viikon niin saattas pari aivosolua kehittyä lisää ja pitäisit leipäläpesi kiinni.
Ihan yhtälailla löytyy kuule naisia kaikista ikäluokista jotka ei osaa edes runkata ja koskettaa ja tyydyttää miestä ja varmasti itsekkin teet sen päin persettä tästä asenteesta päätellen. ...Ihanteellinta olis kun nämä muutkin sinunlaiset naiset sais yksin kanssa autiolle saarelle niin ettei pilaisi meidän normaalien naisten mainetta eikä kukaan mies tuhlaisi aikaa teihin. Saisitte leikkiä miestenhaukkumisleikkejä keskenänne vaikka maailman tappiin kun ette osaa edes nähdä itseänne joskus vastuussa jjostakin vaan syytätte miehiä. En yhtään ihmettele naisvihaajia kuin tällaisia yksilöitä meistä löytyy. Löytyy meitä normaalejakin naisia miehet tsemppiä !!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on myös suhde vanhempaan naiseen... Oman ikäiset naiset on kyllä mielestäni kuumia ja tilaisuuden tullessa varmaan lähtisin matkaan... Vielä ei niin ole käynyt tosin ikinä... Olin 25v kun menetin vasta poikuuteni kun netin kautta törmäsin 52v ihanaan naiseen tässä on nyt tapailtu yli vuoden verran ja seksi on molempien mielestä aivan mahtavaa ja muutenkin tullaan toimeen erittäin hyvin... Enää en kyllä osaa oman ikäisiä sillä silmällä edes katsoa... Pitäisi olla vähintään 30v
Samaa mieltä tässä ja yksi iso syy että nuo alle 30 v naiset ei sytytä niin on että ne naiset hyvin usein leikkii näitä huomioleikkejä some täyteen keikisteleviä persenaamakuvia jne ja pallottelee miehiä muutenkin eikä osaa keskustella mistään syvällisestä tai tehdä päätöksiä ja alotteita ja edes ehdotuksia missään. Pitää vaan saada huomiota ja palvelua ja vastapalvelukset on vieras käsite. Sen sijaan vanhempi nainen +35 v yleensä omaa jo luonnostaan itsevarmuutta ja on rennosti sinut itsensä kanssa. Ei tarvitse enää huomiohuudella joka paikassa ja seksissäkin käy kiinni kuin peto :)). Seksikkäintä musta näissä on se rentous ja rempseys ettei häpeillä ja leikitä kilttiä prinsessaa " mutta en voi kun muut " asenteella. Mulla oli 20 vuotiaana jo monta yli 40 vuotiasta rakastajaa kun kaverit kirosi aikuisteinityttöjen leikkejä
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis sulle
Ihan yhtälailla löytyy kuule naisia kaikista ikäluokista jotka ei osaa edes runkata ja koskettaa ja tyydyttää miestä ja varmasti itsekkin teet sen päin persettä tästä asenteesta päätellen. ...Ihanteellinta olis kun nämä muutkin sinunlaiset naiset sais yksin kanssa autiolle saarelle niin ettei pilaisi meidän normaalien naisten mainetta eikä kukaan mies tuhlaisi aikaa teihin. Saisitte leikkiä miestenhaukkumisleikkejä keskenänne vaikka maailman tappiin kun ette osaa edes nähdä itseänne joskus vastuussa jjostakin vaan syytätte miehiä. En yhtään ihmettele naisvihaajia kuin tällaisia yksilöitä meistä löytyy. Löytyy meitä normaalejakin naisia miehet tsemppiä !!
Olen ollut 9 vuotta nuoremman miehen kanssa, itse olen reilu kolmekymppinen ja mies reilu parikymppinen. Henkisellä tasolla mies ei kiinnosta minua yhtään, mutta fyysisesti kemiat pelaavat mainiosti. En tiedä, mikä nuorissa miehissä viehättää, mutta kenties nuori, jäntevä vartalo ja toisen tietynlainen kokemattomuus ja innokkuus. Olimme Tinder-treffeillä, joilta päädyimme jatkoille luokseni ja mies teki aloitteen sänkyyn menoon. Olemme tapaileet muutamia kertoja ja seksi on kuumaa. Pidän kyllä omankin ikäisistä miehistä ja hieman vanhemmista, myös kokemus ja itsevarmuus on kiihottavaa. Seurustelumielessä etsin kyllä oman ikäisiä +-5 vuotta.
Kyllä posliinipillu on sitten tosi ruma, yäk