Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori mies, vanhempi nainen

Vierailija
22.02.2015 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia sekä naisilta ja miehiltä. Onko seksi ollut hyvää ikäerosta huolimatta? Ja naiset, jos pidätte itseänne nuoremmista, mikä nuoressa miehessä on kiinnostavinta/haluttavinta? Miten olette päätyneet sänkyyn nuoremman/vanhemman kanssa ja kuinka suuri tuo ikäero on ollut? Kumpi tehnyt aloitteen? Voitte myös kertoa vapaasti yksityiskohtia, miten olette edenneet aktissa. Minkälainen kumppanisi on ollut ja kumpi on ollut se hallitsevampi osapuoli seksissä? Nainen, naisitko uudelleen nuorta miestä tilaisuuden tullessa?

Toivon tietenkin rehellisiä ja asiallisia vastauksia!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on sitten ihan win win tilanne. Jää meille vanhemmille miehille sitten nuorempia naisia kun jonnet on milfien perään

Vierailija
62/84 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta toi et vanhat naiset juoksee ja läähättää nuorten miesten perässä on sekä väärin että säälittävää. Ettekö te yhtään ajattele meitä nuoria siskoja että miten tämä meihin vaikuttaa???? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen nainen: kypsyys, lämpö, rentous, tyyliin ja elämänkokemukseen perustuva itsevarmuus

nuorempi mies: ulkonäköön ja kestävyyteen perustuva itsevarmuus, joustavuus, avoimuus, arvostus

Vierailija
64/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin lukiossa viisikymppiseen naisopettajaan, annetaan hänelle nyt vaikka nimi "Pirkko". Pirkko piti lyhyitä, tiukkoja hameita, niin että muhkeat pakarat erottuivat ja sopivan tukevat reidet olivat esillä. Polvet ja sääret olivat yllättävänkin sirot, samoin käsivarret. Rinnat mukavan suuret ja kiihottavasti hiukkasen rintavakoa oli aina näkyvissä. Tukka oli puolipitkä blondattu, kasvot tavallisen kivat.

Pirkon tunnilla katselin hänen vartaloaan aivan kovana. Pirkko kyllä huomasi pitkät, ihailevat katseeni, mutta ei sanonut mitään. Aloin tuntien lopuksi kehitellä muka kysymyksiä tunnin aiheista ja jäin juttelemaan.  Täysi erektio erottui selvästi farkkujen lahkeessa. Pirkko aina vilkaisi sitä muutamaan kertaan kommentoimatta mitään kuitenkaan. Rohkaistuin tästä niin, että yhtenä päivänä tunnustin Pirkolle ihastukseni. Kysyin voitaisiinko tapailla koulun ulkopuolella. Pirkko sanoi, että ei hän voi oppilasta tapailla, sitäpaitsi on naimisissa. Mutta voidaan täällä koulussa olla hyvissä väleissä. Sanoin, että ei se riitä, kun haluan myös seksiä. Pirkko hymyli kauniisti ja sanoi, että se ei ole mahdollista. Kysyin miksei, kun olen jo 18 täyttänyt täysi-ikäinen. Ei se silti ole sopivaa opettajalle, sanoi Pirkko.

Kuukaudet kuluivat. Pariin kertaan pyysin Pirkkoa deitille, mutta aina tuli pakit. Perinteisenä oppilaan joululahjana opettajalle annoin Pirkolle mustat rintsikat, sukkanauhavyön ja vähän polvien yläpuolelle ulottuvat mustat sukat. Jätin tarkoituksella pikkarit pois. Laitoin pakettiin joulukortin, jossa kerroin kuinka ajattelen joka ilta Pirkkoa ja erityisesti hänen paljasta, täyteläistä peppua näissä. Pirkko ei puhunut myöhemmin lahjasta, mutta ei palauttanutkaan sitä kuitenkaan.

Ylioppilasjuhlissa sain sitten Pirkolta lahjaksi kirjekuoren ja kortin, jossa hän nyt kiitti joululahjasta ja antoi kotipuhelimen numeronsa. Se oli lankapuhelinaikaa vielä. Korttiin hän oli kirjoittanut, että soita niin tavataan. Nyt se sopii, kun ei olla enää opettaja ja oppilas.

Sen kesän sain moneen kertaan nauttia Pirkosta antamassani mustassa asussa. Otin Pirkon aina pelkästään takaapäin, Pirkko kontallaan tai vatsallaan pari tyynyä mahan alla. Kerroin että näitä pakaroita olen niin pitkään himoinnut, että en voi ajatella muita asentoja. Pirkko ymmärsi ja oli mielissäänkin kyltymättömästä himokkuudestani.

Vierailija
65/84 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisko jos oon 15 voisin tulla sinne, ja voisit opettaa mua;)

Vierailija
66/84 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen kohdannut vanhempia halukkaita naisia teini-iästä saakka.

Vanhin oli noin 30-vuotta vanhempi. Hän on koulukaverini äiti. 😉

Vierailija
67/84 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen mature on aina tehnyt kivikovaksi. Ekan kerran sain äidin parasta kaveria 18-vuotiaana. Hän oli 43. Nykyinen tyttöystäväni on 60, suuret aidot rinnat ja alapää puristaa tiukasti koko varren pituudelta. On hyvin aktiivinen ja halukas. Joka päivä nautitaan toisistamme.

M23

Vierailija
68/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaksikymppisenä opiskelijana kesätöihin pieneen tiimiin, jossa oli viisikymppinen tosi hyvännäköinen rouva. Naisella oli jättirinnat ja sopivan muhkeat pakarat. Housut, hameet ja puserot aina tiukat ja avoimet kaula-aukot. Koko tiimi huomasi, että kävin aivan kuumana. Kahvipöydässä avoimesti vitsailtiin, että nuori mies on ihan rakastunut. Kerran sitten sanoin kahden kesken tuolle upealle rouvalle, että olen oikeasti ihastunut ja voitaisiinko alkaa tapailla. Hän hymyili kauniisti ja sanoi kyllä huomanneensa kiinnostukseni. Tapaamisia sovittiin sitten minun yksiössä ja hänen ja miehensä kotona silloin, kun mies oli mökillä. Koko kesä naitiin pupujusseina. Minä nautin valtavista rinnoista käsillä ja suulla ja pyöreistä pakaroista takaa päin. Hän kertoi kyyneleet silmissä, miten ihanaa on olla haluttu ja nähdä ja kokea mun himo. Miehensä ei ole enää kiinnostunut. Samoin, että outo mies, minä en saa tarpeekseni sun rinnoista ja pyllystä. Syksyllä lähdin pois työpaikasta, mutta tapailtiin vielä muutaman kerran, mutta kesähuuma haihtui lopulta pois. 

Vierailija
69/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut sanovat että nuoret miehet on kestäviä?

Itse ainakin nuorena laukesin melkein heti.

Vierailija
70/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren miehen kohdalla kestävyys tarkoittaa sitä, että jaksaa panna ainakin viisi varvia peräkkäin.

Vierailija
71/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v poika ja 23  v nainen 

Vierailija
72/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren miehen kohdalla kestävyys tarkoittaa sitä, että jaksaa panna ainakin viisi varvia peräkkäin.

Juu nuori mies jaksaa ja jaksaa panna monta kertaa ja yleensä on iso meisseli.  Yksi nainen jollain palstalla valitteli, että kaveri on niin innokas, että hänen paikkansa ei kestä sitä naimisen määrää  Kaveri oli valmiina uuteen yritykseen pian edellisen kerran jälkeen ja nai pitkään.

Vierailija
73/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa kun sain pillua ja laskin mällit sisään niin en ottanut kullia edes ulos kun juttelin immellenja hetken päästä aloin panemaan uudelleen

Vierailija
74/84 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka. tämä on vanha ketju,on pakko vastata.     Oli vappu ja pääsin vaimon kans sitä viettämään.joka ei ollut tavallista.

Vaimo oli ihan liekeissä. Tanssi muiden kanssa ja otti siideriä. Liikaakin,enemmän kun tavallista. Kiusasi vieraasta miehestä, en tosin uskonut että mitään tapahtuu .

Kohtelianaana tarjosin yö paikan,joka otettiin kiitollisuudella vastaan. Ei ollut kaksista tarjottavaa,jotain sentään. Mitään ei tapahtunut joten lähdin saunaa laittamaan .

Kun tulin sieltä vaimoa ja toista poikaa ei näkynyt.

Olin menossa makkariin ,kun sieltä kuului vaimon ääni

Älä mene sinne ,sun vaimoa siellä naidaan.

Se oli kuin käsky minulle.

Meni ja näki vaimon sängyllä ,pojalla oli muna pystyssä ja vaimolta otettiin  pikkuho usuja pois. Kun ne oli saatu alemmas alkoi naiminen. Se oli kiihkeää ,siinä vaimon karva pillu sai mitä se tarvitsi.

Huohotus oli korvia huumaava,siis ainakin teki hyvää. Pillu ja kulli meni yhteen. Vaimolla teki hyvää  . Pojalla teki liian hyvää,valkoista spermaa alkoi tulla pillusta.   Sun vuoro sanoin vieressä runkavalle pojalle.Poika nousi vaimon päälle. Kulli meni sisään,niin kun se olisi aina ollut siellä . 

Ja vaimo huokaili äänekkäästi,teki hyvää .

Se jatkui saunan jälkeen,äänekkäästi ,samassa vuoteessa. Vaimolla oli karvat lähteneet saunassa,oli nyt paljas,oli kivempi nuolla. Ja vaimo sai kieltäkin.. Se oli varma.

Vierailija
75/84 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuin olen cuckold-piireissä liikkunut, vaimot eivät kuulema oikein tahdo kiinnostua itseään paljon nuoremmista kumppaneista, vaikka näitä olisi tavan takaa tarjolla. Ja monen miehen haaveena puolestaan on kokea sellainenkin mitä herkin ja herkullisin vaimon jakaminen.

Ehkä naiset pitävät sellaista suhdetta sopimattomana ja jopa synnillisenä eivätkä halua astua Potifarin vaimon rooliin. Tai sitten eivät kerta kaikkiaan uskalla tunnustaa, edes itselleen, että heillä itselläänkin o tällainen haave tai fantasia.

Niin minäkin nelikymppiselle vaimolleni haluaisin kaksikymppisen kumppanin, joka samalla kertaa saisi aikuista naista, aviovaimoa ja kahden lähes pojan itsensä ikäisen lapsen äitiä.

Vierailija
76/84 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se oli alussa kun ite 22 ja muija 29. Sitku oli 29 ja muija kulahtanut 36 tuli ero. 

Vierailija
77/84 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kuin olen cuckold-piireissä liikkunut, vaimot eivät kuulema oikein tahdo kiinnostua itseään paljon nuoremmista kumppaneista, vaikka näitä olisi tavan takaa tarjolla. Ja monen miehen haaveena puolestaan on kokea sellainenkin mitä herkin ja herkullisin vaimon jakaminen.

Ehkä naiset pitävät sellaista suhdetta sopimattomana ja jopa synnillisenä eivätkä halua astua Potifarin vaimon rooliin. Tai sitten eivät kerta kaikkiaan uskalla tunnustaa, edes itselleen, että heillä itselläänkin o tällainen haave tai fantasiaNiin minäkin nelikymppiselle vaimolleni haluaisin kaksikymppisen kumppanin, joka samalla kertaa saisi aikuistmnaista, aviovaimoa ja kahden lähes pojan itsensä ikäisen lapsen äitiä

Meillä pojilla oli liian kova päästä naiseen laskemaan siemenet. Spermaa laskettiin vaimon sisälle. Ja sitä laskettiinki ahkerasti.

Ja kovuutta kullissa piisas,oli valmis heti kun oli ruiskahtanut.

Ainakin vaimo oli tyytyväinen,että oli pojat eikä mitään vanhoja miehiä.. 

Vierailija
78/84 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viisikymppisenä naisena kyllä mieluusti katselen hieman nuorempia, n. 10 v ehkäpä, ei taas jaksa olla ihan nuorten harjoittelukappaleenakaan enää. 

Mutta fakta on että ikäisilläni tai vanhemmilla miehillä ei enää oikein kunto kestä, siksi on ollut pakko siirtyä hitusen nuorempiin. 

Vierailija
79/84 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla riittää serma ja potenssi kulmissa.Antavat rouvalle kovaa kullia 

Löytyy kumpaakin vaimolle..

Vierailija
80/84 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku nuori mies osaa naida.Jos ruiskahtaa otetaan uusiksi  . Pillu on naimista varten joten  naidaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme