Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että pari yötä ollut sellaista, että en tiedä olenko nukkunut vaikka makaan sängyssä monta tuntia ?

Vierailija
13.10.2023 |

Esim menin klo 2.00 petiin ja sitten seuraavan kerran katsoin kelloa se oli 7.45. Mutta tuntui siltä kun en olisi ollut lainkaan unessa vaan maannut pedissä tuon ajan? Kellään ollut samaa? Olen aina ollut vähän huono uninen. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus harvoin ollut tuollasta. En saa unta, makaan sängyssä tuntikausia hereillä, katson välillä kelloa. Sitten onkin aamu enkä tiedä oikeasti että nukuinko vai en. Järjellä ajatellen nukuin muutaman tunnin, mutta tuntuu kuitenkin että valvoin koko yön.

Vierailija
2/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saanut nukuttua, vaan makasin sängyssä silmät kiinni, olin psykoosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä harrastit ennen kello kaksi yöllä muuta kuin työssä kun sitä aiemmin et ehtinyt nukkumaan.

Vierailija
4/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

½ unilääkettä, vielä seuraavanakin yönä pökissä unen ja valveen rajalla.

Vierailija
5/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänä vai käytättekö jotain lääkettä, alkoholia, muu? Yleensä ihminen tietää tasan tarkkaan nukkuiko vai ei. Jos on blackout mistä se johtuu.

Vierailija
6/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on joskus harvoin ollut tuollasta. En saa unta, makaan sängyssä tuntikausia hereillä, katson välillä kelloa. Sitten onkin aamu enkä tiedä oikeasti että nukuinko vai en. Järjellä ajatellen nukuin muutaman tunnin, mutta tuntuu kuitenkin että valvoin koko yön.

Olet tietenkin työtön. Työssäkäyvillä ei ole tuollaisia ongelmia.

Vierailija
7/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle käynyt noin. Menen "muka" väsyneenä sänkyyn, no, en sitten "muka" olekaan väsynyt ja tuijottelen kattoa ja kääntelehdin ja vääntelehdin. Sitten tulee joku koiranunimainen jakso, mutta kun herään, mietin, nukuinko ollenkaan tai oliko vain toinen silmä ja aivopuolisko unten mailla, kummallisen epätodellinen olo ja kelaan, mihin kellonaikaan muka nukahdin kun tuntuu että vekkari herätti liian aikaisin. 

Vierailija
8/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihminen kun ei tee yhtään mitään ja tarvitsee lääkkeitä tekemättömyyteen saadakseen unta niin voi ymmärtää.

Ei herran jestas onko tuollainen kemikaaleilla päänsä sekoittamiseen sen takia että makaa kotona toimettomana ihan järkevää.

Jos kroppa ei saa fyysistä rasitusta tarpeeksi niin on hyvin vaikeeta nukahtaa ja päivä yö on ihan samanlaista eikä erotu toisistaan millään lailla.

Vierailija
9/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On mulle käynyt noin. Menen "muka" väsyneenä sänkyyn, no, en sitten "muka" olekaan väsynyt ja tuijottelen kattoa ja kääntelehdin ja vääntelehdin. Sitten tulee joku koiranunimainen jakso, mutta kun herään, mietin, nukuinko ollenkaan tai oliko vain toinen silmä ja aivopuolisko unten mailla, kummallisen epätodellinen olo ja kelaan, mihin kellonaikaan muka nukahdin kun tuntuu että vekkari herätti liian aikaisin. 

Minkä ikäinen sillä minulle ei ole tuollaista koskaan tullut nuorena työssäkäyvänä. Päiväunien tarve on tullut vasta +50 jälkeen.

Vierailija
10/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen aamuvuoroa. Niillä ehkä-unilla on hyvä vetää se 7h töissä sitten

Vierailija
11/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin unettomuudesta ja osa on juuri tuollaista. En tunne unen tunnetta. En tiedä nukunko vai olenko hereillä, ajatukset rullaa ja häiritsee. Joskus mieheni sanoo että olen kuorsannut muutaman minuutin joten ehkä torkahtelen. Toissayönä 5h tuollaista

Vierailija
12/12 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihminen kun ei tee yhtään mitään ja tarvitsee lääkkeitä tekemättömyyteen saadakseen unta niin voi ymmärtää.

Ei herran jestas onko tuollainen kemikaaleilla päänsä sekoittamiseen sen takia että makaa kotona toimettomana ihan järkevää.

Jos kroppa ei saa fyysistä rasitusta tarpeeksi niin on hyvin vaikeeta nukahtaa ja päivä yö on ihan samanlaista eikä erotu toisistaan millään lailla.

Päivittäiset toimet jaksan en muuta, hyvin harvoin otan unilääkettä, nyt piti koska ed. yön valvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi