Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista?.

Vierailija
25.08.2010 |

Jos on kasvis syöjä niin miten voi ottaa kullin suuhun tai vastaavasti pillua nuolla? eihän kasvis syöjät nuole pihvejä tai ota makkaraa suihin hä ?.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh heh....(väkinäistä naurua)

Nuoleekos lihansyöjät pihviä tai makkaraa?

M34

Vierailija
2/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuon aloituksen noin koska usein täällä palstalla asiat rönsyilee. Joku haluaa/ei halua nuolla joku haluaa/ei halua ottaa suihin. Haluaisinkin saada vähän vastauksia miksi ei halua tai miksi haluaa SUUSEKSIÄ?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna haisee useimmiten joltain, vaikka olisi pesty. Sama juttu miehillä. Pillu yököttää. Tällaiset ihmiset pitävät seksiä liian kliinisenä eikä mukana ole lainkaan eläimellistä, estotonta himoa.

Vierailija
4/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eläimeillinen ja todella himokas ja täytän kaikki vaimoni fantasiat ja hän minun aaahh.

Vierailija
5/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus haastattelun (joku vegaaniliiton pj. tms. tyyppi) jossa kysyttiin voiko niellä spermaa, kun se ei todellakaan ole kasvista. niin päätyivät että jos on vapaaehtoisesti luovutettu ja vastaanotettu niin voi hyvin niellä, erinomainen proteiininlähde!

Vierailija
6/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saa proteiinia esim. rahkasta tai raejuustosta. Vai onko proteiini poikkeuksellisen hyvässä muodossa?

voi hyvin niellä, erinomainen proteiininlähde!

Vierailija
7/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...syödä aivan mainiosti esim. HK:n sinistä. Eihän siinä ole muuta kuin vettä ja jauhoja ;-)