Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman nieleminen

Vierailija
19.08.2010 |

Mikä naisilla oikein on sperman kanssa. Miksi sitä ei vaan voi niellä?

Miltä teistä tuntuisi jos mies aina sylkisi teitä nuollessaan? Kävisikö ehkä mielessä että nuolemisesi ei ole miellyttävää?

Minusta on tosi kurjaa että juuri kun nautin aivan valtavasti niin joudun miettimään että rouvan mielestä on inhottavaa että minä saan orgasmin.

Mikä ihme siinä siis on niin inhottavaa? Maku? Koostumus? Mielikuva?

Olen maistanut omaani ja aika mautonta se on, koostumus... no helposti nieltävää ; )

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla viimeisen päälle feministi ja kieltäytyä koko melan imemisestä kun se alistaa naista. Ei kannata tehdä toisen hyväksi mitään kun pitää ajatella vaan omaa parasta.

Ei kannata mennä töihinkään jos ei joka päivä ole ihan sikamukavaa.

Vierailija
122/161 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä! Miesystäväni laukeaa suuhuni. Hieman häiritsee hänen sperman määrä, kun en meinaa keretä nielemään, jolloin osa valuu suusta vaatteille ja sotkee ikävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihan suosikkiasento on 69, jossa mä naisena alla.

Mies nuolee ja sormettaa mua. Mulla miehen kalu suussa. Pidän miehen pakaroista ja määrään tahdin ja syvyyden.

Erittäin kiihottavaa!

Lopulta työntelen tahtia mahdollisimman nopeasti ja todellakin syvälle nieluun!

Mies ruiskuttaa spermat niin syvälle nieluun, ettei tarvitse edes niellä! Kiihotun pelkästä kuvailusta!

Pidän kalun vielä joitain minuutteja suussa ja annan vetää ulos puhtaana ja kaikkensa antaneena!

Tämän jälkeen alkaa minun tyydyttämiseni uudestaan!

Vierailija
124/161 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni sperma on kökkäreistä, sitä ei voi niellä :( entisellä oli ihana liukas sperma, jonka joi mielellään. Mistä speman kokkareisuus voi johtua? Meneekö normaalin vaihteluvälin piikkiin?

Vierailija
125/161 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni sperma on kökkäreistä, sitä ei voi niellä :( entisellä oli ihana liukas sperma, jonka joi mielellään. Mistä speman kokkareisuus voi johtua? Meneekö normaalin vaihteluvälin piikkiin?

Ota tarpeeksi syvälle nieluun asti ja annat laukasta sinne niin et huomaa kokkareita ollenkaa.

Onhan sunkin limas kokkareista.

Vierailija
126/161 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mällin nielemistä.

N20v

Vierailija
127/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysjärkinen mies painosta rakastaan nielemään spermaa.

Penis pois suusta, kun siemensyöksy tulee. Nainen voi silloin vielä hyväillä penistä käsillään ja nautintoa varmasti riittää näin.

Kohtele naistasi rakkaudella ja kunnioituksella, niin intohimoista seksiä riittää vielä vuosienkin jälkeen!

T. Onnellisesti naimisissa oleva mies

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :DDDD

Vierailija
128/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista naisista, mut mä nielen aina jos tarjotaan. Tosin annan poikaystävälleni vapauden laueta mihin mieli tekee. Pilluun, suuhun, rinnoille, naamalle, perseelle... Kaikki käy. Eikä tää ole mitenkään ykspuolista vaikka siltä ehkä kuulostaakin, ennenkuin poikaystävä laukeaa, mua on vingutettu siihen malliin että.... Huh huh. Poikaystäväni ei "salli" itselleen laukeamista ennenkuin on saanut mut vähintään kerran laukeamaan.

Vierailija
129/161 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyty kyllä nielee ihan mukisematta kaikki lastit ihan omasta aloitteestaan. Mitään erityistä alistamista tapahtumaan ei liity. Alistamista toki ilmenee seksin muissa muodoissa säännöllisesti. Läpsimistä, piiskausta, kaulapantoja, käsirautoja, perseennuolemista ja persepanoja puolin jos toisin. Nykyisen löydettyäni ja muutaman ahdasmielisen akan aikoinaan kohdattuani kahta en vaihda. Molemmat nykyinen tytyni, nussittavana tai nussijana. Kaiken mitä tytylle teen olen valmis myös itse ottamaan vastaan. Myös omat mällini syötettynä. Nautin.

Vierailija
130/161 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta että nainen otti suihin loppuun asti, aijai että oli hyvä uni. Heräsin erektioon.

Vierailija
131/161 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi ikinä olla naisen kanssa jolle ei käy mikään muu asento kuin olla minun alla tai joka ei itse ehdota välillä että nyt tekisi mieli sitä ja tätä tai yleensä että nyt tekis mieli tai ei tee koskaan aloitteita. Tai joka ei itse ehdota esimerkiksi eri asentoja. Tai joka on hiirenhiljaa sängyssä seksin aikana. Tai naisen joka ei halua vastaanottaa suuseksiä tai naisen joka ei halua ottaa minulta suihin. Tai naisen joka ei koskaan käytä seksikkäitä alusvaatteita tai seksiasuja. Tai naisen jolla ei ole seksivälineitä. Tai naisen joka haluaa vaan kerran viikossa.

En halua olla tylsän naisen kanssa. Enkä myöskään tällä hetkellä ole. t. 45v mies

Vierailija
132/161 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin valmistaa oikeanmakuista tekospermaa tarvittaisiin sitä yhteisiin leikkeihin eikä mieheltä tule sitä tarpeeksi ja sitä olisi kiva nautiskella jo vähän ennen o:ta.

Vierailija
133/161 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille vaimoni kaveriksi.. 

Vierailija
134/161 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:ssä naisen tulee olla päällä, paljon parempaa ja pääsee pepulle.

Vierailija
135/161 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nielee mieluummin vaikkapa appelsiinimehua. Mitä jos koittaisit vaihtaa fetissisi kohdetta?

Vierailija
136/161 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nielee tarvitse, ei siitä ole miehelle enää mitään iloa, hupsu! Kunhan suuhun saa tulla niin se on jo paljon! Sen voi sitten samantien sylkeä pois ja jos tykkää niin sillä sperma / sylkiseoksella voi vielä hieroa jötikkää, tosin  usein orgasmin jälkeen ainakin itse olen hyvin kosketus herkkä eikä jötikkään saa koskea hetkeen 😍

Vierailija
137/161 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun olin suhteessa erään isorintaisen naisen kanssa ja hän nieli aina kaiken, kivaa oli seisovilteen nussia suuhun kun hän oli nelinkontin sängyn reunalla ja samalla pullautin liiveistä raskaat rinnat esiin joita puristelemalla minulta irtosi aina kivasti mällit.

vieläkin joskus muistelen niitä sessioita

Vierailija
138/161 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat kumppanit on nielleet ajoittain, oma valintansa. Nykyinen taas haluaa niellä joka ikinen kerta ellen erikseen estä. Jännä juttu

Vierailija
139/161 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kirkasta ja juoksevaa eikä tule kovin paljon niin voi hyvin niellä. Mutta sitten toisilla on sellaista paksua liisteriä mikä on pahan makuista jata saa todellakin nieleskellä että se menee alas. Eihän se pakko ole laueta suuhun vaikka suuseksiä harrastaakin ja vertaus naisen pillun nuolemiseen ontuu aika pahasti.

Kyllä se suuseksi on miehelle eri kuin naiselle joten en ymmrärä miten meinasit muuten verrata. Jos ei suikkareita koskaan saa loppuun asti niin kannattaa  lopettaa nuoleminenkin juuri kun nainen on saamassa

Vierailija
140/161 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihan suosikkiasento on 69, jossa mä naisena alla.

Mies nuolee ja sormettaa mua. Mulla miehen kalu suussa. Pidän miehen pakaroista ja määrään tahdin ja syvyyden.

Erittäin kiihottavaa!

Lopulta työntelen tahtia mahdollisimman nopeasti ja todellakin syvälle nieluun!

Mies ruiskuttaa spermat niin syvälle nieluun, ettei tarvitse edes niellä! Kiihotun pelkästä kuvailusta!

Pidän kalun vielä joitain minuutteja suussa ja annan vetää ulos puhtaana ja kaikkensa antaneena!

Tämän jälkeen alkaa minun tyydyttämiseni uudestaan!

Jep kyllä siinä voi tiukkapiponaiset katsella peiliin kun mies lähtikin paremman suihinottajan mukaan joka tekee sitä vielä pyytämättä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi