Taas riideltiin aamulla seksistä ) :
Meillä mies pihtaa ja minä vonkaan.
Viime vknloppuna hoidin lasta miehen vuorolla - vaihtokauppana saisin seksiä (pääsiäisenä mies nousi taaperon kanssa kerran ylös klo 7 - minä muina kertoina).
Puhumme, puhumme ja puhumme seksistä ja asioista sovitaan.
Nyt mies ei ole maksanut sovittua "velkaansa" ja minä kiehun. Olen turhautunut ja vattuuntunut. Televisiota on aikaa katsoa kyllä tuntikausia (tuli tärkeä futismatsi), mutta seksiä ei malta minulle antaa.
Kiukuttaa, itkettää, ärsyttää. Ei kenenkään tarvitsisi vonkata seksiä omalta puolisolta - kerta toisensa jälkeen pakkeja saaden. Se ei ole parisuhde se ) ´:
Kommentit (46)
Yritä myös olla syyllistämättä miestäsi. Se on vaikeata, kun on turhautunut, mutta vie vain pahempaan tilanteeseen.
Kyllä mäkin tuollaisessa tilanteessa lähtisin ihan hyvin vierasta petiä lämmittämään.
siis et itse jaksaisi antaa? Olis varmaan mukava että mies lähtisi lämmittämään toista petiä?
toisen miehen haluttomuutta koska itse olisi valmis seksiin melkein milloin tahansa.
Ehkä miehesi tarvitsee elämäntapamuutoksia liikuntaan, ravintoon ja muihinkin asioihin. Itse kokisin että naisen uudet seksikkäät alusvaatteet eivät myöskään ikinä voi olla huono asia :)
Kyllä itseensä tyytymättömyys myös lannistaa halut. Happea teille molemmille.
mäkeen.
Kaikki mikä voi häiritä "nukkumaan menoa" illalla pois makuuhuoneesta. Läppäri, tv, lehdet jne.
Kehoita miestä käymään lääkärissä tarkistuttamassa testosteroni jne arvot.
Tai sitten sovitte että se on avoin suhde kun kerran noin huonosti halut kohtaa.
Kyllä mäkin tuollaisessa tilanteessa lähtisin ihan hyvin vierasta petiä lämmittämään.
Meillä oli alkuvkosta 2x seksiä, sitä ennen viime marraskuussa. Ja mies on lähes 1v ajan käynyt otattamassa kankkuunsa testosteronipiikin koska arvot olivat "matalahkot" vaikkakin normaalit.
Arvaa miltä tuo tuntuu, edes lisähormonisatsit eivät ole saaneet miestä minua haluamaan säännöllisesti:´´(
Ja tätä on jatkunut ainakin 4-5v ajan.
Niin ja en ole pettänyt, ainakaan vielä.
N34
Meillä minä olen vastalahjana vuosien mittaan pyydellyt miestä tekemään sillä verukkeella että saa seksiä.
No on jäänyt saamatta kun ei olla harrastettukaan sitten.
Muuten seksiä harrastellaan, mutta ei katsota tätä velanmaksuksi, ellei sitä erikseen sovita.
Varmaan menisi puolivuotta velkoja maksellessa jos joka päivä seksiä "makselisi".
Mutta meillä toi asia on huumorimielellä, ei oletus voi olla että jos en jaksa nyt niin imuroimalla jaksaisikin. Kyllä ne himoista on kiinni, ei velvollisuudesta.
Meillä mies tekee paljon kotiaskareita, enkä koe niitä vähäsiä raskaana (koneet siivoaa) niin ei se kyllä vaikuta meillä seksin määrään.
Ei seksiin toisen koskaan tartte alkaa, sinä haluat enempi kuin toinen. Hyväksy se. Myöhemmin tilanne saattaa kääntyä toiseen.
Meillä oli alkuvkosta 2x seksiä, sitä ennen viime marraskuussa. Ja mies on lähes 1v ajan käynyt otattamassa kankkuunsa testosteronipiikin koska arvot olivat "matalahkot" vaikkakin normaalit.
Arvaa miltä tuo tuntuu, edes lisähormonisatsit eivät ole saaneet miestä minua haluamaan säännöllisesti:´´(
Ja tätä on jatkunut ainakin 4-5v ajan.
Niin ja en ole pettänyt, ainakaan vielä.
N34
Mutta ei ole mennyt ajatus läpi. En oikein haluaisi pettäkään, koska haluan vain miestäni (ehkä jos ihastuisi johonkuhun toiseen...). Mutta en halua sitäkään.
Meillä nuo velat on otettu enemmän tai vähemmän tosissaan. Koska mies ei koskaan nouse aamuisin taaperoa/vauvaa hoitamaan. Huumorimielellä - tosissaan. Mies on niin tarkka siitä, että pitää lupauksensa - kaikille muille paitsi minulle.
Futis tuntuu menevän aina minun edelleni (on harrastus).
ap (joka on 44-vuotias)
kauppatavara, kertoo siitä, että suhteessa ei ole kaikki palikat kohdallaan.
Ei minunkaan tekisi mieli seksiä, jos lähtökohtainen ajatus on, että sitä saadaan tai annetaan vastalahjana jostain ikävästä kotityöstä! Siis seksinhän pitäisi olla suhteessa yhteisen intiimin ajankäytön muoto, rakkauden osoitus ja toisen huomioimisen väline ihan siinä missä omien tarpeiden tyydyttämisen keinokin. Ja toisaalta arkiset asiat, kuten lapsenhoito tai siivous, ovat tehtäviä, jotka parisuhteessa tulisi jakaa ilman mitään vastalahjoja.
Liian moni pariskunta vääntää kättä siitä, mikä on kenenkin tehtävä ja vuoro, ja päätyy kiristämään, uhkailemaan ja lahjomaan...ja olemaan arjessa taistelupari toisiaan VASTAAN - ei YHDESSÄ! Arki tulisi jakaa, ja meilla ainakin on lähtökohtainen ajatusmalli se, ettei kumpikaan halua toisen palavan loppuun tai joutuvan tekemään liian isoa osaa yhteisistä hommista. Siis arjen työt jaetaan ihan omasta halusta ja vastuunkannon kautta! Ja seksi ei nyt liity niihin arjen hommiin mitenkään...
Tietysti on niin, että monessa parisuhteessa eivät seksihalut ihan kohtaa (jotkut nyt vaan ovat seksuaalisempia kuin toiset), mutta jos toinen ei halua seksiä ollenkaan ja toinen kinuaa sitä kauppatavaran tavoin, on kaikki ihan poskellaan! Tällöin avuksi voisi olla esim. parisuhde- tai seksineuvoja/terapeutti ja parisuhteen dynamiikan, arjen ja tunnepuolen kokonaisvaltainen tsekkaus ja remontti, ei mikään "velkakirja" jääkapin ovessa!
ja kyllä se on raskata tuommonen vonkaaminen.
Antaisit miehesi olla rauhassa, kyllä se sua sitten lähestyy kun sen alkaa tehdä mieli. Pakottamisella ei saa mitään hyvää.
Voisit ehkä huolehtia omasta ulkonäöstäsi enemmän, ettet vain ole päässyt lihomaan liiaksi?
Ei minunkaan tekisi mieli seksiä, jos lähtökohtainen ajatus on, että sitä saadaan tai annetaan vastalahjana jostain ikävästä kotityöstä! Siis seksinhän pitäisi olla suhteessa yhteisen intiimin ajankäytön muoto, rakkauden osoitus ja toisen huomioimisen väline ihan siinä missä omien tarpeiden tyydyttämisen keinokin. Ja toisaalta arkiset asiat, kuten lapsenhoito tai siivous, ovat tehtäviä, jotka parisuhteessa tulisi jakaa ilman mitään vastalahjoja.
Liian moni pariskunta vääntää kättä siitä, mikä on kenenkin tehtävä ja vuoro, ja päätyy kiristämään, uhkailemaan ja lahjomaan...ja olemaan arjessa taistelupari toisiaan VASTAAN - ei YHDESSÄ! Arki tulisi jakaa, ja meilla ainakin on lähtökohtainen ajatusmalli se, ettei kumpikaan halua toisen palavan loppuun tai joutuvan tekemään liian isoa osaa yhteisistä hommista. Siis arjen työt jaetaan ihan omasta halusta ja vastuunkannon kautta! Ja seksi ei nyt liity niihin arjen hommiin mitenkään...
Tietysti on niin, että monessa parisuhteessa eivät seksihalut ihan kohtaa (jotkut nyt vaan ovat seksuaalisempia kuin toiset), mutta jos toinen ei halua seksiä ollenkaan ja toinen kinuaa sitä kauppatavaran tavoin, on kaikki ihan poskellaan! Tällöin avuksi voisi olla esim. parisuhde- tai seksineuvoja/terapeutti ja parisuhteen dynamiikan, arjen ja tunnepuolen kokonaisvaltainen tsekkaus ja remontti, ei mikään "velkakirja" jääkapin ovessa!
Antaisit miehesi olla rauhassa, kyllä se sua sitten lähestyy kun sen alkaa tehdä mieli. Pakottamisella ei saa mitään hyvää.
Voisit ehkä huolehtia omasta ulkonäöstäsi enemmän, ettet vain ole päässyt lihomaan liiaksi?
Yritän aina välillä antaa hänen olla rauhassa, vaikka sappi kiehuu ja kiukuttaa (tältä siis tuntuu miehestä, jonka vaimo ei anna).
Seksi on tahdon asia. Rakkaus (ei rakastuminen) on tahdon asia. Jos tarpeeksi tahtoo, voi kyllä tuottaa itselle ja toiselle mielihyvää.
Olen ihan nätti ja kurvikas - en missimitoissa. Minun ikäiseni nainen näyttää kuihtuneelta laiheliina. Eli EN ole lihonut liiaksi...
ap
Vieläkö olette samaa mieltä? nainen siis katsoo mieluisan elokuvan, eikä tule sänkyyn heti alkuillasta
Heitä televisio mäkeen. Kaikki mikä voi häiritä "nukkumaan menoa" illalla pois makuuhuoneesta. Läppäri, tv, lehdet jne. Kehoita naista käymään lääkärissä. Tai sitten sovitte että se on avoin suhde kun kerran noin huonosti halut kohtaa.
Vaihtakaapa sukupuolet ap:n tarinassa Vieläkö olette samaa mieltä? nainen siis katsoo mieluisan elokuvan, eikä tule sänkyyn heti alkuillasta
Heitä televisio mäkeen. Kaikki mikä voi häiritä "nukkumaan menoa" illalla pois makuuhuoneesta. Läppäri, tv, lehdet jne. Kehoita naista käymään lääkärissä. Tai sitten sovitte että se on avoin suhde kun kerran noin huonosti halut kohtaa.
Ap:han kirjoitti että televisiota on kyllä aikaa katsoa, okei, menee silloin tällöin, jos on oikein hyvä elokuva, mutta ei sitä aina pidä tekosyynä käyttää.
Aikaisin sänkyyn saman peiton alle kyöhnäämään ja juttelemaan, se on paljon parempaa kuin mikään elokuva/futis/sarja.
Ei minusta "pihtaaminen" ole kenenkään etuoikeus, tosin, jokainen päättää omasta kehostaan.
Parisuhteessa molemmilla on tarpeensa, hyvä juttu jos ne natsaa, mutta jos ei niin ei se pakkoselibaatissa tai koko ajan vongattavanakaan eläminen kovin hyvää tee suhteelle joten asialle pitäisi yrittää tehdä jotain.
Äh, ymmärsiköhän kukaan nyt mitä ajoin takaa, oli se "pihtaaja" mies tai nainen..
Voisit ehkä huolehtia omasta ulkonäöstäsi enemmän, ettet vain ole päässyt lihomaan liiaksi?Yritän aina välillä antaa hänen olla rauhassa, vaikka sappi kiehuu ja kiukuttaa (tältä siis tuntuu miehestä, jonka vaimo ei anna).
Seksi on tahdon asia. Rakkaus (ei rakastuminen) on tahdon asia. Jos tarpeeksi tahtoo, voi kyllä tuottaa itselle ja toiselle mielihyvää.Olen ihan nätti ja kurvikas - en missimitoissa. Minun ikäiseni nainen näyttää kuihtuneelta laiheliina. Eli EN ole lihonut liiaksi...
ap
rakkaus on.
Jos ei kumppani sytytä, se ei sytytä. Itsestäni tiedän, että en voisi rakastella liian lihavan miehen kanssa vaikka se ihmisenä olisi kuinka hurmaava. Joten siksi vaan tuli mieleen tuo sun painosi.
"Aikaisin sänkyyn saman peiton alle kyöhnäämään ja juttelemaan, se on paljon parempaa kuin mikään elokuva/futis/sarja."
Mutta on jäänyt puheen tasolle. Mies valvoisi miellellään arkisinkin 1-2 aamuyöhön.
Seksistä kieltäytyminen - toistuvasti - on vallankäyttöä. Olipa kieltäytyjä nainen tai mies. Koska minulla ei ole muita vaihtoehtoja (en halua pettää). Minun tietenkin pitää olla heti valmis, kun mies haluaa. No - niinhän minä olenkin käytännössä, kun olen puutteessa koko ajan.
ap
Ei seksi ole mikään kauppatavara, jos sinä teet näin, saat panon, ja jos et tee niin et saa.
Kauhistus! Suunnitelmallinen ja kalenteriinkin merkitty seksi on turn off, puhumattakaan siitä että se muuttuu kaupankäynnin välineeksi. Ei ihme, että teillä on ongelmia!
Meillä sekstaillaan usein, ja hyvältä tuntuu. Jos kumppani alkaisi käydä asiasta kauppaa kanssani, häviäisivät halut kyllä hetkessä.
Huh huh.
"Aikaisin sänkyyn saman peiton alle kyöhnäämään ja juttelemaan, se on paljon parempaa kuin mikään elokuva/futis/sarja."
Mutta on jäänyt puheen tasolle. Mies valvoisi miellellään arkisinkin 1-2 aamuyöhön.
Seksistä kieltäytyminen - toistuvasti - on vallankäyttöä. Olipa kieltäytyjä nainen tai mies. Koska minulla ei ole muita vaihtoehtoja (en halua pettää). Minun tietenkin pitää olla heti valmis, kun mies haluaa. No - niinhän minä olenkin käytännössä, kun olen puutteessa koko ajan.
ap
Toiselle pitää aina olla valmis mutta itse saa aina pakit kun eniten haluttaisi.
Tästäkin asiasta voi puhua ja puhua, mutta jos mikään ei muutu, niin kyllä se käy itsetunnonkin päälle.
Mies on esteetikko, muttei syty alusvaatteista (käsittämätöntä) ja minä olen nainen, jolta ei virttyneitä sloggeja löydy. Kaikki on aina nättiä, mitä alle laitan, mutta eipä auta sekään.
Ajattelin tuossa, että vihellän pillin poikki. Olen iloinen kun mies tulee kotiin ja sanon lähteväni lenkille tai ihan mihin vain. Mies on laittanut lapsen nukkumaan about 4 krt - ja taapero siis 1v4kk...
Yritän olla syyllistämättä - toki tiedän itsekin, ettei se vie eteenpäin.
Olen vain ollut niin turhautunut. Kaipaan miestäni. Kaipaan hellyyttä, kaipaan läheisyyttä. Kaipaan seksiä.
Hah, tämä on aihe, josta ei varmasti voi kenellekään valittaa. "Hitsi mul on kamala vaimo. Harrastaa seksiä mielellään iloisena, aktiivisena. Antaa suuseksiä ihan onnessaan. On tämä niiiin kamala". Sanoinkin että hänet naurettaisiin pihalle mistä tahansa, jos hän tilannettamme jollekulle tilittäisi.
Lämmin kiitos teille, jotka jaksoitte pohtia asiaa kanssani !