Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas riideltiin aamulla seksistä ) :

Vierailija
08.04.2010 |

Meillä mies pihtaa ja minä vonkaan.

Viime vknloppuna hoidin lasta miehen vuorolla - vaihtokauppana saisin seksiä (pääsiäisenä mies nousi taaperon kanssa kerran ylös klo 7 - minä muina kertoina).

Puhumme, puhumme ja puhumme seksistä ja asioista sovitaan.

Nyt mies ei ole maksanut sovittua "velkaansa" ja minä kiehun. Olen turhautunut ja vattuuntunut. Televisiota on aikaa katsoa kyllä tuntikausia (tuli tärkeä futismatsi), mutta seksiä ei malta minulle antaa.

Kiukuttaa, itkettää, ärsyttää. Ei kenenkään tarvitsisi vonkata seksiä omalta puolisolta - kerta toisensa jälkeen pakkeja saaden. Se ei ole parisuhde se ) ´:

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä tilanne vaimosta johtuva

Vierailija
42/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voin "antaa", mutta jos en siitä nauti, niin en nauti vaikka miten tahtoisin nauttia.

Mulla hormonikierukka, en tiedä siitäkö syystä ei yhtään haluta. Haluaisin haluta, mutta kun ei tee sitten yhtään mieli. "Velvollisuudentunnosta" annan miehelle 2-4 krt/kk. Kai sitten oon pihtari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sää tiedät mitä PARISUHDETERAPEUTTI sanoisi?

Että pitää panna kun toinen sanoo että nyt pannaan?

Sen verran olen tajunnut että alle 3 kymppiselläkin miehellä saattaa olla ongelmia erektionsa kanssa. Ja sulla mies on jo otollisesti 4- kymppinen!!!

Ei sen tarttekaan olla mikään pupu.

Onko se joku huonokin asia jos naisella menee halut erilaisissa elämän tilanteissa. Korostit ainakin miten et itse ole haluttomuutta kokenut.

Kyllä vastaavasti mies saa olla haluton, eikä se liity naisen ulkonäköön.

Jos mun mies 5 kertaa päivässä vonkaisi seksiä, eikä tajua ettei kiinnosta niin kyllä minä HÄNTÄ pitäisin vallankäyttäjänä!

Mitä tarkottaa PIHTAAMINEN? Onko se juuri sitä ettei toinen saa sanoa ei kiitos.

Siis toinen loukkaantuu tästä.

Kyllä jokanen saa haluta vaikka 5 kertaa päivässä mutta kyllä vastaavasti toinen saa haluta 5 viikon välein! Ymmärrätkö?

5, joka ei syytä haluistaa lapsia, omaa ulkonäköään, kuntoaan.. Ei vaan kiinnosta panna.

Mikä sinä olet sanomaan että pitäisi panna päivittäin tai viikottain?

Minä panen kun minä haluan. Ei ole mitään miksi en "antaisi", ei ole "valtaa" koska me ollaan tasavertasia.

Oma ukko osallistuu arkeen, harrastan ja mies harrastaa.

On ollut aikoja tän 10 vuoden aikana kun mies on sanonut ettei nyt (mutta ne on todella ollut vähemmistössä) -koska miestä nyt panettaa useammin kuin minua. Mitä sitten?

Nyt on ollu 6 viikkoa, juuri ennen synnytystä viimeksi.

Haluan harrastaa seksiä kun minä haluan. Olisi erittäin väärin minua kohtaan jos mies jatkuvasti lääppisi. Pitää tajuta ettei toisen haluja voi vaan kytkimestä painaa päälle.

5

Vierailija
44/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sää tiedät mitä PARISUHDETERAPEUTTI sanoisi?

Että pitää panna kun toinen sanoo että nyt pannaan?

Sen verran olen tajunnut että alle 3 kymppiselläkin miehellä saattaa olla ongelmia erektionsa kanssa. Ja sulla mies on jo otollisesti 4- kymppinen!!!

Ei sen tarttekaan olla mikään pupu.

Onko se joku huonokin asia jos naisella menee halut erilaisissa elämän tilanteissa. Korostit ainakin miten et itse ole haluttomuutta kokenut.

Kyllä vastaavasti mies saa olla haluton, eikä se liity naisen ulkonäköön.

Jos mun mies 5 kertaa päivässä vonkaisi seksiä, eikä tajua ettei kiinnosta niin kyllä minä HÄNTÄ pitäisin vallankäyttäjänä!

Mitä tarkottaa PIHTAAMINEN? Onko se juuri sitä ettei toinen saa sanoa ei kiitos.

Siis toinen loukkaantuu tästä.

Kyllä jokanen saa haluta vaikka 5 kertaa päivässä mutta kyllä vastaavasti toinen saa haluta 5 viikon välein! Ymmärrätkö?

5, joka ei syytä haluistaa lapsia, omaa ulkonäköään, kuntoaan.. Ei vaan kiinnosta panna.

Mikä sinä olet sanomaan että pitäisi panna päivittäin tai viikottain?

Minä panen kun minä haluan. Ei ole mitään miksi en "antaisi", ei ole "valtaa" koska me ollaan tasavertasia.

Oma ukko osallistuu arkeen, harrastan ja mies harrastaa.

On ollut aikoja tän 10 vuoden aikana kun mies on sanonut ettei nyt (mutta ne on todella ollut vähemmistössä) -koska miestä nyt panettaa useammin kuin minua. Mitä sitten?

Nyt on ollu 6 viikkoa, juuri ennen synnytystä viimeksi.

Haluan harrastaa seksiä kun minä haluan. Olisi erittäin väärin minua kohtaan jos mies jatkuvasti lääppisi. Pitää tajuta ettei toisen haluja voi vaan kytkimestä painaa päälle.

5

Vierailija
45/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyä hetkeksi vain itseesi lasten ohella. Sen sijaan, että kerjäät huomiota mieheltäsi, velvoita häntä hoitamaan lapsia ja poistu kotoa, vaikka salille, kampaajalle tai tyttöjen kanssa ulos. Hän pärjää varmasti loistavasti lasten kanssa ja tällä tavoin saat hänet näkemään asiat enemmän sinun näkökulmasta. Toisaalta, helpommin huomiota saat, kun otat vähän etäisyyttä ja näytät, että sinulla on muutakin tekemistä, kuin miehesi perään huutelu.

Vierailija
46/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyä hetkeksi vain itseesi lasten ohella. Sen sijaan, että kerjäät huomiota mieheltäsi, velvoita häntä hoitamaan lapsia ja poistu kotoa, vaikka salille, kampaajalle tai tyttöjen kanssa ulos. Hän pärjää varmasti loistavasti lasten kanssa ja tällä tavoin saat hänet näkemään asiat enemmän sinun näkökulmasta. Toisaalta, helpommin huomiota saat, kun otat vähän etäisyyttä ja näytät, että sinulla on muutakin tekemistä, kuin miehesi perään huutelu.

että niksi toimii. Eli millään ähäskutti mielellä ei kannata lähteä ulos ja palata yhä vihaisempana kotia.

Mutta ainakin saat muuta ajateltavaa hetkeksi ja molemmat etäisyyttä tulehtuneeseen tilanteeseen. Lisäksi saat itsellesiEhkä keskusteleminen on helpompaa, kun kummatkin voi kokea olevansa sujut ja onnellinen itsensä kanssa. Ei kenelläkään pitäisi olla painetta tehdä toista onnelliseksi. Sen pitäisi olla vapaaehtoista. Ja jos rakastat miestäsi, annat hänelle tilaa tehdä omat ratkaisunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme