Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas riideltiin aamulla seksistä ) :

Vierailija
08.04.2010 |

Meillä mies pihtaa ja minä vonkaan.

Viime vknloppuna hoidin lasta miehen vuorolla - vaihtokauppana saisin seksiä (pääsiäisenä mies nousi taaperon kanssa kerran ylös klo 7 - minä muina kertoina).

Puhumme, puhumme ja puhumme seksistä ja asioista sovitaan.

Nyt mies ei ole maksanut sovittua "velkaansa" ja minä kiehun. Olen turhautunut ja vattuuntunut. Televisiota on aikaa katsoa kyllä tuntikausia (tuli tärkeä futismatsi), mutta seksiä ei malta minulle antaa.

Kiukuttaa, itkettää, ärsyttää. Ei kenenkään tarvitsisi vonkata seksiä omalta puolisolta - kerta toisensa jälkeen pakkeja saaden. Se ei ole parisuhde se ) ´:

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ilomielin sellaisen... Missä hormonitasot voi testauttaa?

Vierailija
22/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naiset tuollaisia piikkejä? Ottaisin ilomielin sellaisen... Missä hormonitasot voi testauttaa?

Että lääkärille kun soittaa ja kertoo että miltä tuntuu ja pitäisi päästä niin kai niitä labrassa voi testata. Tai sitten yksityiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ilomielin sellaisen... Missä hormonitasot voi testauttaa?

itse voisin otta "jarrua". Edes hormonikierukka ei ole vähentänyt halujani ) : vaikka niin toivoin.

Halujani eivät vähentäneet raskaus, vauva, heräämiset, taapero, (lapsenhoiton on 99 pros. minun harteillani), väsymys, rakastumisvaiheen loppuminen, arjen astuminen kuvioihin. Ei sitten niin mikään.

Miten saisin itseni haluamaan miestäni (jota rakastan syvästi) vähemmän?

ap-

Vierailija
24/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, oletko tosissasi?

Kyllä minä voisin väittää että se joka haluaa useammin käyttää valtaansa! Anna, anna ja anna..

Ja toisen on vaan asennoituva siihen että nyt pannaan -kun toinen haluaa?

Mikä on se ok määrä seksiä sinusta? Kerran viikossa? Kerran päivässä?

Jos toisen ei tee mieli syödä maksamakkaraa vaan haluaa kasviswokkia niin ei sitä maksamakkaraa voi pakottaa: että on väärä asenne tai käyttää vaan valtaa?

Kyllähän meistä jokanen saa itse sanoa että tekeekö mieli panna. Vaikka olisit kuinka ihana, sulonen ja hoikka niin ei sua tartte panna, eikä se ole valtaa!

Minä olen ihan mukavan näkönen -ja kieltäydyn seksistä, ei siksi että mulla on "valtaa" vaan ettei nyt vaan kiinnosta.

Tahtominen on jäädä suhteeseen. Ei himot säily vuodesta toiseen samana. Sinullekin ne joskus tulee heittelämään jos olet ihminen.

Tahtomista seksi ei ole, se vaan tapahtuu.

Kerran olen seksiä "antanut" niin ettei halunnut. Ja se oli molemmista niin kamalaa ettei sitä toiste enää tehdä.

Minusta tollanen pakkoajatus käy lähellä jo raiskausta. Jos toinen ei seksiä halua, ei siihen voi toinen pakottaa.

Naisena on paha sanoa pippelin toiminnasta mitään mutta käsittääkseni aika iso ongelma varsinkin jos 3- kympissä vaikka alkaa miehellä olemaan ongelmaa saada se ylös, kestämään?

Ehkä miehen on sitten helpompi olla kun seksielämä on vähissä, vaikka haluaisi enempi mutta pelkää pettymystä.

Ja tässä ketjussa käydään siihen naisen ulkomuotoon käsiksi: ei se luultavasti ole miehellä ongelmana.

5

Vierailija
25/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää olet ihan kamala!

Kyllä sää saat haluta vaikka 5 kertaa päivässä mutta mies saa vastaavasti sut torjuta.

5

Vierailija
26/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vallankäyttöä ja toisen ihmisen ahdistamista ja pakottamista.

Olen jonkun kerran antanut miehelle vastoin tahtoani ja kyllä on tuntunut tosi pahalta. Itse eroaisin suhteesta, jossa toinen vain vaatii seksiä koko ajan.

Vierailija
27/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin haluttomuuden ja pitäisin sitä normaalina, jos olisimme olleet yhdessä esim 10-20 vuotta.

Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja olemme 40+

Pidän kyllä edelleenkin pihtaamista vallankäyttönä. Mielestäni 3 krt viikko ois ihan ok. Meillä on ehkä kerran viikossa - ja kun taukoa on, mies tulee nopeasti. Eli 5 minsaa viikossa. Ainoa hellyys mitä saan. Kyllä tuo on - piru vie - vallankäyttöä!

ap

Vierailija
28/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksistä tehdään maksutavara. Se ei ole mikään vaihdannan väline, vaan aito ja vilpitön halu tehdä toiselle hyvää ja osoittaa rakkautta.

Jos seksillä käydään kauppaa, suhteen perusteissa on jotain vakavasti pielessä ja koko suhteen toimivuus pitäisi purkaa perinpohjin.

Vierailija
29/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää olet ihan kamala!

Kyllä sää saat haluta vaikka 5 kertaa päivässä mutta mies saa vastaavasti sut torjuta.

5

mutta jos 5 kertaa päivässä torjutaan, niin eihän yhteiselossa mitään järkeä ole.

Kyllä seksi on aika lailla sama kuin urheilu/juoksulenkki.

JOskus on hankala lähteä lenkille, mutta aine lenkin jälkeen on yhtä hyvä fiilis.

Kyllä seksi on tahdon asia ja parisuhde asia.

Vierailija
30/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti pihtaaja ei sitä aina ymmärrä.

Kokemuksesta tiedän, että puutteessa eläminen vie luottamuken toiseen ja kiristää hermoja siinä määrin, että syntyy vain lisää ongelmia.

Vierailija
31/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän pääset haluttomasta miehestäsi.

Et sä sitä kuitenkaan oikeasti edes rakasta koska yhdestä asiasta on sulle tullut noin suuri ongelma.

Vierailija
32/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää olet ihan kamala!

5

mutta jos 5 kertaa päivässä torjutaan, niin eihän yhteiselossa mitään järkeä ole.

Kyllä seksi on aika lailla sama kuin urheilu/juoksulenkki.

JOskus on hankala lähteä lenkille, mutta aine lenkin jälkeen on yhtä hyvä fiilis.

Kyllä seksi on tahdon asia ja parisuhde asia.

Juuri näin.

Ymmärtäkää hyvä naiset, että

- seksi on tahdon asia

- rakkaus on tahdon asia

(Tietenkin suhteen perusta pitää olla kunnossa)

- parisuhteessa ei saa pihdata rakkautta, hellyyttä ja seksi.

ap

Vierailija
33/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti pihtaaja ei sitä aina ymmärrä.

Kokemuksesta tiedän, että puutteessa eläminen vie luottamuken toiseen ja kiristää hermoja siinä määrin, että syntyy vain lisää ongelmia.

Entäs pihtaajalle pakkoseksin aiheuttamat ongelma? Kuinka paljon se mahtaa kiristää pihtaajan hermoja ja viedä lopunkin rakkauden suhteesta.

Vierailija
34/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Toiset tarvitsevat enemmän seksiä ja toiset vähemmän, nyt on sattunut syntymään pari joka on ääripäätä. Uskon, että ristiriitoja syntyy. Mutta mikään ei tosiaan ole kamalampaa kuin seksin kinuaminen, siinä häviää loputkin halut. Mitäpä jos pyrkisitte kerran viikossa rakastelemaan ja koska sinä tarvitset enemmän seksiä niin itsetyydytystä sitten vaan!

Vierailija
35/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrätkö? eli molempia panettaa, mutta toinen ei vaan vallan takia anna.

Se ettei toista paneta ole pihtaamista.

Pidän kyllä edelleenkin pihtaamista vallankäyttönä. Mielestäni 3 krt viikko ois ihan ok. Meillä on ehkä kerran viikossa - ja kun taukoa on, mies tulee nopeasti. Eli 5 minsaa viikossa. Ainoa hellyys mitä saan. Kyllä tuo on - piru vie - vallankäyttöä! ap

Vierailija
36/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän pääset haluttomasta miehestäsi.

Et sä sitä kuitenkaan oikeasti edes rakasta koska yhdestä asiasta on sulle tullut noin suuri ongelma.

ja rapistaa itseluottamusta ja tuntuu muutenkin ikävälle ei tarkota sitä etteikö toista voisi silti rakastaa ja haluta pysyä suhteessa.

Vierailija
37/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Toiset tarvitsevat enemmän seksiä ja toiset vähemmän, nyt on sattunut syntymään pari joka on ääripäätä. Uskon, että ristiriitoja syntyy. Mutta mikään ei tosiaan ole kamalampaa kuin seksin kinuaminen, siinä häviää loputkin halut. Mitäpä jos pyrkisitte kerran viikossa rakastelemaan ja koska sinä tarvitset enemmän seksiä niin itsetyydytystä sitten vaan!

Joten olen sinut kroppani kanssa. Masturboidessa tulee sinkkuajat mieleen - huoh...

Kiitos asiallisesta kommentista ( :

ap-

Vierailija
38/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vallan välineenä ei toimi. Ette toimi noin sinkkuna, ette kun seurustelun alkuvaiheessa ja miksi toimisitte nyt ja luulette, että se toimisi?

Vierailija
39/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä arkihellyyttä olisi enemmän? tarkoitan, että pystyykö miehesi ottamaan sinut kainaloon illalla katsoessaan sitä jalkapallomatsia, vai työntääkö hän sinut pois? tämäkin voisi jonkin verran helpottaa oloasi ja miehenkin oloa ja ehkä keskusteluyhteydestä vähitellen voisi muodostua avoimempi. ja jos et itse sitä jalkapalloa jaksa katsoa, niin lue vaikka kirjaa siinä samalla, tai ota läppäri syliin miehen kainalossa ollessasi ja vietä aikaa täällä.

koskettaminen on kuitenkin tärkeää ja voin kuvitella kuinka syö ihmistä, jos sitä kosketusta tulee viitisen minuuttia silloin tällöin, ei säännöllisesti.

kun tuollainen sujuisi, voisi jo ottaa puheeksi vaikka jonkinlainen säännöllinen seksirytmi, joka ainakin vähän tyydyttäisi molempia. ylimääräisiä tarpeitasi voisit sitten yrittää tyydyttää vaikkapa itsetyydytyksellä. sekin voisi olla hyvä, jos tuota kosketusta arkeen olisi muuten tullut lisää.

Vierailija
40/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä arkihellyyttä olisi enemmän? tarkoitan, että pystyykö miehesi ottamaan sinut kainaloon illalla katsoessaan sitä jalkapallomatsia, vai työntääkö hän sinut pois? tämäkin voisi jonkin verran helpottaa oloasi ja miehenkin oloa ja ehkä keskusteluyhteydestä vähitellen voisi muodostua avoimempi. ja jos et itse sitä jalkapalloa jaksa katsoa, niin lue vaikka kirjaa siinä samalla, tai ota läppäri syliin miehen kainalossa ollessasi ja vietä aikaa täällä.

koskettaminen on kuitenkin tärkeää ja voin kuvitella kuinka syö ihmistä, jos sitä kosketusta tulee viitisen minuuttia silloin tällöin, ei säännöllisesti.

kun tuollainen sujuisi, voisi jo ottaa puheeksi vaikka jonkinlainen säännöllinen seksirytmi, joka ainakin vähän tyydyttäisi molempia. ylimääräisiä tarpeitasi voisit sitten yrittää tyydyttää vaikkapa itsetyydytyksellä. sekin voisi olla hyvä, jos tuota kosketusta arkeen olisi muuten tullut lisää.

Olen sanonut hänelle, että seksin kaipuu on usein ihan hellyyden kaipuuta. Ja toivonut, että ottaisi illalla kainikseen ja paijaisi. Eli se arkihellyys kyllä jo helpottaisi. Olen toki hellyyttä kaipaava ihminen, mutta kyllä mielestäni koskettaminen ja paijailu kuuluvat suhteeseen kuin suhteeseen.

Muutoin parisuhde näivettyy.

Kiitos kaikille kommenteista. Olette varmaan oikeassa, että seksi ei ole kauppatavaraa ja unohdan sen velan. Yleensä "velka" on maksettu onnistuneesti samana päivänä, kun taapero on päikkäreillä... Miestä ketuttu, kun ei pystynyt (krapulan takia) hoitamaan taaperoa aamulla, vaikka oli luvannut ja asiasta sovittu monta päivää aikaisemmin. Kysyin jopa, minä aamuna hän haluaa olla lapsen kanssa, jotta minä saisin nukkua. (Lapsi on 1v4kk ja mies on herännyt lapsen kanssa olemaan noin 3 krt koko aikana!).

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme